Hoofdmenu

NU   OF  NOOIT

Gestart door ras, 03/06/2004 om 13:52:07

ras

amerika en europa zijn allemaal tegen wat arabier is of moslim is, dus ik vindt nu de tijd rijp is om van ons te laten horen dat we ook tegen zijn en misbruikt werden door hen.
wat ik wil horen van jullie is gooie reacties en goede idee hebben ik heb al eerder een paar idees op verschielende sites gezet. dus aan jullie nou de zet.


allasian

#1
Dit is geen arabische site,donder op.

Amazighina

#2
Hey je mag hier komen waneer je wil ook al ben je geen amazigh.
En wie ben jij om tegen hem te zeggen dat hij moet opdonderen!!!!!!!

ras

#3

CiteerDit is geen arabische site,donder op.
lol ik bedoel dat wij samen met amerika en de rest me moeten doen om de arabieren teverslaan

allasian

#4
Waarmee hebben arabieren ons geholpen??Verwachten ze nou hulp terug.Van mij mogen ze doodvallen,die k a n k e r lijers.

Amazighina

#5

CiteerWaarmee hebben arabieren ons geholpen??Verwachten ze nou hulp terug.Van mij mogen ze doodvallen,die k a n k e r lijers.
Hij zegt tog om de arabieren te verslaan dus niet helpen

allasian

Citeeramerika en europa zijn allemaal tegen wat arabier is of moslim is, dus ik vindt nu de tijd rijp is om van ons te laten horen dat we ook tegen zijn en misbruikt werden door hen.
wat ik wil horen van jullie is gooie reacties en goede idee hebben ik heb al eerder een paar idees op verschielende sites gezet. dus aan jullie nou de zet.


Je zet ons voor schut,dombo.Ga leren schrijven.Arabieren hebben al genoeg te lijden.Wil je het vuile werk doen voor Amerika?

cinderella

Citeeramerika en europa zijn allemaal tegen wat arabier is of moslim is, dus ik vindt nu de tijd rijp is om van ons te laten horen dat we ook tegen zijn en misbruikt werden door hen.
wat ik wil horen van jullie is gooie reacties en goede idee hebben ik heb al eerder een paar idees op verschielende sites gezet. dus aan jullie nou de zet.

ik ben tegen de misbruik bij zowel de arabieren als moslims...

ras

CiteerWaarmee hebben arabieren ons geholpen??Verwachten ze nou hulp terug.Van mij mogen ze doodvallen,die k a n k e r lijers.


Mr allasian. heb je gisteren naar nieuws gekeken?
als aan mij lag had ik een atoombom gegooit op alles wat arabier is .
ik ben ras en ik ben een AKERII uit laarinechich.

allasian

#9
Wat is er dan gebeurd?Ik heb niet naar het nieuws gekeken.

Matho

#10

CiteerWat is er dan gebeurd?Ik heb niet naar het nieuws gekeken.

de Soedanezen werden door ISLAMITISCH ARABIEREN verkracht en vermoord.

Omdat de Zuidelijke SOedanezen Negers zijn.

Matho

#11
Een hele dorp werd uitgemoord door de Arabieren.

Kinderen noch vrouwen werden gespaard.

Matho

O allah u staat toe te kijken??

Matho

#13
Had ook niet verwacht dt u toe zou grijpen.

ik

#14

Citeerde Soedanezen werden door ISLAMITISCH ARABIEREN verkracht en vermoord.

Omdat de Zuidelijke SOedanezen Negers zijn.
Dat zijn geen islamieten maar arrogante en moorddorstige arabieren die de Islam zwart maken.
De islam is tegen oorlog. Niemand heeft het recht de ander leed toe te brengen met als doel macht, voedsel, land of wat dan ook. Sterker nog in de islamitische betekenis staat dit gelijk aan tirannie