Nederlandse donaties na ruim vier maanden nog niet gebruikt, Marokkaanse overhei

Gestart door assithem, 07/07/2004 om 11:45:40

Mektab

Het klonk al te mooi om waard te zijn....(voor Marokkaanse begrippen)


oualaya

Citaat van: Sa3ieD op 14/07/2004 om 23:04:54
Klopt, er was een demonstratie. Ik heb dat vernomen van iemand die in Alhoceima op vakantie is. Mij werd vertelt dat het bij de markt was in Alhoceima. Maarja verder weet ik er niets van.


Ja er werd echt hard opgetreden door een groot aantal militairen. Ook vernomen van iemand daar vandaan. Ze mochten niet demonstreren en ze deden het wel en msaken klappen die ze hebben gekregen.


Ahraifi

Dit is onze fout,we hadden nooit geld en goederen aan die honden moeten geven.Vanaf het begin heb ik resoluut geweigerd om een cent te storten of te geven aan al die hulporganisaties,je weet namelijk van te voren wat er met dat geld ging gebeuren.De beste oplossing was om in te zamelen en aan gerespecteerde mensen uit onze gemeenschap mee te geven die daar terplaatse de benodigde hulp inkopen kunnen.Laat dit een les voor de toekomst zijn ey riffien neg.Protesteren helpt niet tegen deze soort mensen,het beste is het ze te laten voelen in hun portemonnaie.Mijn familie helpt al 4 maanden de armen uit ons dorp met succes.

Aghzayfu

Azul fellawen,

Dit bedoel ik nou, Ameziane. Jullie woordvoerders geven aan dat het gedoneerde geld niet in handen moet komen van de overheid.
Een domme aktie, want jullie snijden julie lelijk in je eigen vingers en gooien jullie jullie eigen glazen in.
Geen wonder dat het nog steeds een puinhoop is in Alhoceima. Het gedoneerde geld is nu in handen van allerlei hulporganisaties (jullie keus) en is nu waarschijnlijk verdwenen.

Het is de indruk wat jullie geven aan mensen, vandaar deze rotbehandeling.

Timensiwen

Ahraifi

Het is een puinhoop in heel marokko omdat het geregeerd wordt door een stelletje aasgieren en onbenullen.Het enigste wat ze belangrijk vinden is hun eigen welzijn.

Aqsil

Citaat van: Aghzayfu op 18/07/2004 om 21:53:05
Azul fellawen,

Dit bedoel ik nou, Ameziane. Jullie woordvoerders geven aan dat het gedoneerde geld niet in handen moet komen van de overheid.
Een domme aktie, want jullie snijden julie lelijk in je eigen vingers en gooien jullie jullie eigen glazen in.
Je hebt het hier over jullie, jullie en jullie.
Maar is Alhoceima niet van Imazighen en ben je zelf geen Tamazight.
Je hebt het over onze woordvoorders, maar die hebben we niet. ik heb niemand gekozen om namens mij te praten!

ameziane

Citaat van: Aghzayfu op 18/07/2004 om 21:53:05
Azul fellawen,

Dit bedoel ik nou, Ameziane. Jullie woordvoerders geven aan dat het gedoneerde geld niet in handen moet komen van de overheid.
Een domme aktie, want jullie snijden julie lelijk in je eigen vingers en gooien jullie jullie eigen glazen in.
Geen wonder dat het nog steeds een puinhoop is in Alhoceima. Het gedoneerde geld is nu in handen van allerlei hulporganisaties (jullie keus) en is nu waarschijnlijk verdwenen.

Het is de indruk wat jullie geven aan mensen, vandaar deze rotbehandeling.

Timensiwen
Jij hebt het over de particuliere inzamelingen. Waar blijft de opbrengst van rekeningnummer 101? Wat is met dat geld allemaal gedaan?

Samariaan

Ik heb begrepen dat mensen boos waren geworden daar omdat de overheid dat elk getroffen huis krijgt als vergoeding is verlaagt. Weet iemand hier het precieze over?


razafa

Citaat van: afazar op 08/07/2004 om 15:14:20
sterker nog als deze driss benhimma de ene behimma waar ik het over heb (gouverneer van casa) dan is zijn moeder de zuster van Jac Chirac en hij is ook diegene die al 10 jaar probeert de spelen van de wk naar marokko binnen te halen. en zo te zien maakt hij over 8jaar  een grote kans met die 250 mlijoen euro als extraatje.


dat is hem benhimma van casablanca, ik heb hem gisteren bij nova gezien sprak als (Top ambtenaar).

allasian

Wat zijn nog de laatste ontwikkelingen met dat geld??Het is inmiddels september.

miss.F.

wat mij nu opvalt is dat er nauwelijks nieuws is over de stand van zaken nu. is er iemand die hier meer over weet?

Masja

iemand vertelde me dat saoudie-arabie ook nogal flink wat geld heeft gestuurd maar dat schijnt verdwenen te zijn in de zakken van degenen die het totaal niet nodig hebben..
over aasgieren gesproken...........dégoûtant!!!