Wij zijn Imazighen, geen Arabieren

Gestart door Matho, 06/06/2004 om 18:20:50

ras

hoe zijn de indiaanen in amerika christenen geworden?

Sa3ieD

a3muth s uqawwu. Imazighen zijn moslim geworden door geweld, daar kun je niet omheen. Ontkennen staat gewoon gelijk aan liegen, je kunt er genoeg over lezen in ibn khaldouns werken. De moslims ten zuiden van marokko zijn wel vrijwillig moslim geworden, dit kwam door de handel van imazighen met die landen. Voor de mensen die niet kunnen lezen, ik zeg niet dat imazighen nooit moslim moesten worden, ik zeg slechts HOE ze het zijn geworden. Arabieren kunnen het niet eens onderling met elkaar vinden, kijk maar naar al die gevechten om de macht binnen de islam, dus dat arabieren en imazighen het goed konden vinden is onzin. De meeste imazighen hebben tot vorige eeuw geisolleerd geleeft dus arabieren hebben ze nooit mee geleefd dus ik snap ook niet hoe je tot die vreemde conclusies komt. De "Imazighen" in de stad verarabiseerden heel snel.

Ariaz

Citeerhoe zijn imazighen dan moslims geworden?

hoe zijn de mongolen moslims geworden???
hoe zijn de indonesiers moslims geworden?
hoe zijn de andere Djahilya-Arabieren terug moslims geworden na te zijn hervallen in ongeloof?
in de vroegere eeuwen werd eenieder die in aanraking kwam met deIslam automatisch moslim omdat de Islam nu een sterke kracht heeft laat staan "vroeger"

Ik herhaal het je nog eens, hoe komt het dat onze voorouders tegen gemixte huwelijken waren en nu zijn er zoveel gemengde huwelijken tussen Gearabiseerden en Imazighen???

De Imazighen konden het nooit goed vinden met de Arabieren, toen de Fransen en Spanjaarden kwamen verenigden vele Imazighen zich met de Arabieren om te kunnen vechten tegen de Kolonisator,

MBTiza

Citeera3muth s uqawwu. Imazighen zijn moslim geworden door geweld, daar kun je niet omheen. Ontkennen staat gewoon gelijk aan liegen, je kunt er genoeg over lezen in ibn khaldouns werken. De moslims ten zuiden van marokko zijn wel vrijwillig moslim geworden, dit kwam door de handel van imazighen met die landen. Voor de mensen die niet kunnen lezen, ik zeg niet dat imazighen nooit moslim moesten worden, ik zeg slechts HOE ze het zijn geworden. Arabieren kunnen het niet eens onderling met elkaar vinden, kijk maar naar al die gevechten om de macht binnen de islam, dus dat arabieren en imazighen het goed konden vinden is onzin. De meeste imazighen hebben tot vorige eeuw geisolleerd geleeft dus arabieren hebben ze nooit mee geleefd dus ik snap ook niet hoe je tot die vreemde conclusies komt. De "Imazighen" in de stad verarabiseerden heel snel.

De Imzighen zijn in veel gevallen niet vrijwillig tot de Islam overgegaan maar bessif (met het zwaard), een bekende uitrukking he Mohamed a aghrus.

Fatiha19

wie haat wie en wie is begonen met haat, ben een akeri ik weet alles over haat en mijn ouders voorouders voor voor voor voor ouders ook
[/quote]

wat wil je ermee zeggen dat je akerie ben ...
lees maar alle topics dan zie je hoeveel er word gehaat...
Je loopt zwaar achter ;)

Maar dat je akeri bent wil niets zeggen hoor ...
Ik zeg ook niet ik ben agzenay en ik weet alles van aardappelen ofzo ( bij wijze van spreken )

Masja

Citeerhoe zijn de indiaanen in amerika christenen geworden?

iedereen weet dat dat op een gewelddadige manier gebeurd is met de komst v.d. portugezen..
 ze zijn trouwens sowieso afgeslacht een aantal eeuwen lang, met de komst van de "rest" v.d. europeanen
schandalig, de geschiedenis v.d. indiaan

ras

Citeerwie haat wie en wie is begonen met haat, ben een akeri ik weet alles over haat en mijn ouders voorouders voor voor voor voor ouders ookwat wil je ermee zeggen dat je akerie ben ...
lees maar alle topics dan zie je hoeveel er word gehaat...
Je loopt zwaar achter ;)

Maar dat je akeri bent wil niets zeggen hoor ...
Ik zeg ook niet ik ben agzenay en ik weet alles van aardappelen ofzo ( bij wijze van spreken )

kan je duidelijk zijn ik begrijp geen reet van wat je bedoeld

ras

Azul fatiha 19.
als je denk dat ik zwaar achter loop ,leef jij nog in de oertijd
je weet nog geen bars van wat ik allemaal me gemaakt heb met de marokkanen en nu nog steeds dus je moet echt niemand onderschatten.

kijk, een ding moet je van mij weten ik ben gekomen als azielzoeker weet jij wat dat betekent jij ben meschien hier gebooren of met je ouders gekomen naar nederland

dus als jij hier op de forum je eigen niet lekker voelt moet je naar andere sites gaan
ik wordt ieder keer beleidigt door een of ander boeretut en daar heb ik geen zinin
dank u

Fatiha19

CiteerAzul fatiha 19.
als je denk dat ik zwaar achter loop ,leef jij nog in de oertijd
je weet nog geen bars van wat ik allemaal me gemaakt heb met de marokkanen en nu nog steeds dus je moet echt niemand onderschatten.

kijk, een ding moet je van mij weten ik ben gekomen als azielzoeker weet jij wat dat betekent jij ben meschien hier gebooren of met je ouders gekomen naar nederland

dus als jij hier op de forum je eigen niet lekker voelt moet je naar andere sites gaan
ik wordt ieder keer beleidigt door een of ander boeretut en daar heb ik geen zinin
dank u

sallaam

sorry hoor maar als ik je heb beledigt bied ik daar mijn excuses voor aan .... was niet zo bedoeld ...
En ik weet wat een asielzoeker inhoud...
En ja ik ben hier geboren ....

maar alsnog bied ik mijn excuses aan ...

Groetjes...

ras

Citeersallaam

sorry hoor maar als ik je heb beledigt bied ik daar mijn excuses voor aan .... was niet zo bedoeld ...
En ik weet wat een asielzoeker inhoud...
En ja ik ben hier geboren ....

maar alsnog bied ik mijn excuses aan ...

Groetjes...
nou ik vind je eerlijk mens en ik acceptier je excus
dank u

Fatiha19

Citeernou ik vind je eerlijk mens en ik acceptier je excus
dank u

La soukran ...

het laaste wat ik wil is dat mensen verkeerd over me gaan denken ...
Ik zou mensen nooit willen kwetsen ... dus ook jou niet ;)

Matho

CiteerLa soukran ...

ik dacht dat je niet meer op het Forum zou verschijnen??

Fatiha19

Citeerik dacht dat je niet meer op het Forum zou verschijnen??

VANAF DINSDAG ....
Hoezo ? wil je me zo snel weghebben ?

ras

CiteerLa soukran ...

ik begrijp het maar messchien als we naast elkaar zetten of tegen over elkaar dan is het beter uitlegen

ras

CiteerVANAF DINSDAG ....
Hoezo ? wil je me zo snel weghebben ?
hoezo ga je imegriren of zo