Attawhied moskee steunt Alkaida.

Gestart door Aqsil, 03/06/2004 om 18:08:01

Dora

Citeerhet is hun land, ja.
ALs het je niet bevalt donder maar op
kan jij mij vertellen hoe de CDA, ChristenUnie en VVd over de homokwestie denken?? >> en het is nog wel HUN land!!!hun er ook maar uit kicken??

Dora

#31
nou..vertel mij dat nou eens..

ik

#32

Citeerwat ik niet begrijp is dat imams het land worden uitgestuurd (althans dat willen ze) wanneer ze iets over homo's zeggen > maar dat een persoon als bush wel de presidentschap haalt terwijl hij hetzelfde denkt over homo's >> misschien heeft hij zich niet zo geuit maar hij walgt net zo veel van homo's als die imam's.

maar ach..de imam's zijn radicaal en bush is een vredelievende man die zich zorgen maakt over de voortplanting..dat zal het wel zijn!!!

Ik ben het helemaal met je eens. Alleen vind ik dat sommige Imams rekening moeten houden met niet moslims.

Samariaan

CiteerIk ben het helemaal met je eens. Alleen vind ik dat sommige Imams rekening moeten houden met niet moslims.


het punt is vaak ook hoe je zoiets zegt, ik meen dat sjeik Khalid ook kritiek had gekregen van mede-imams in Nederlands, precies ook omdat hij het op zo'n manier zei die niet uitnodigend was voor bijvoorbeeld homofielen onder de moslim gemeenschap die er mee zitten en zich willen beteren en bijvoorbeeld hulp willen zoeken bij imams.

als van die boeken die Al Tawheed verkocht, dat was gewoon basis Fiqh, islamitische regels die je alleen in een islamitisch land MET Khalief kunt toepassen. NL heeft wat dat betrefd niks te vrezen.

ik

#34

Citeerhet punt is vaak ook hoe je zoiets zegt, ik meen dat sjeik Khalid ook kritiek had gekregen van mede-imams in Nederlands, precies ook omdat hij het op zo'n manier zei die niet uitnodigend was voor bijvoorbeeld homofielen onder de moslim gemeenschap die er mee zitten en zich willen beteren en bijvoorbeeld hulp willen zoeken bij imams.

als van die boeken die Al Tawheed verkocht, dat was gewoon basis Fiqh, islamitische regels die je alleen in een islamitisch land MET Khalief kunt toepassen. NL heeft wat dat betrefd niks te vrezen.

Een Imam moet voorzichtig zijn met wat ie zegt en niet zomaar dingen lopen roepen zoals el Moumni dat deed.

El tawheed verkoopt geen boeken wel is er in dat gebouw een winkeltje waar je boeken kunt kopen. Het is dus niet zo dat eltwaheed oproept tot haat or whatever

Amezian

#35

CiteerEen Imam moet voorzichtig zijn met wat ie zegt en niet zomaar dingen lopen roepen zoals el Moumni dat deed.

El tawheed verkoopt geen boeken wel is er in dat gebouw een winkeltje waar je boeken kunt kopen. Het is dus niet zo dat eltwaheed oproept tot haat or whatever

Ik vind dat imams hier ten lande Nederlands moeten leren,weten wat er in deze samenleving gebeurt.Het kan niet zo zijn dat ze zich opsluiten in de moskeen.
En El-Moumni heeft later toegegeven dat hij het effect onderschatte wat zijn uitspraken teweegbrachten.En dat heeft te maken met zijn gebrek aan kennis over deze samenleving.Zijn bedoeling was goed,hij had gelijk in wat hij zei maar heeft het verkeerd overgebracht.

Dora

#36

CiteerIk ben het helemaal met je eens. Alleen vind ik dat sommige Imams rekening moeten houden met niet moslims.

de moslim moet rekening houden, de moslim moet zich aanpassen, de moslim is ouderwets, de moslim is achterlijk de moslim....enz enz...

als theo van gogh zegt jij bent een pooier van de profeet (dit tegen jahjah) > of ayaan hirsi ali de profeet voor alles en nog wat uitscheld > pim fortyn (nu onder de tuin) zegt dat de islam een achterlijke cultuur is >>> waarom worden er van deze mensen geen begrip gevraagd > waarom mogen deze wel hun mening uiten???....waarom wordt alles wat een moslim zegt zo opgehitst maar van een niet moslim wordt daar een "bekende" nederlander van gemaakt??..zelfs standbeelden...ik vat dit niet hoor...

daarom zeg ik jullie de opkomende imam's of zelfs gewoon islamieten worden veel actiever dan voorheen..ze voelen zich bedreigt en gaan daarom zich strikter opstellen...alleen in utrecht al zie je dat de meeste mannen met baarden en meiden met de algehele bedekking vaak jongere zijn...de moskee in overvecht zit in het weekend vol met jongeren die arabisch en islam lessen volgen > de universiteit van utrecht zit 3 keer in de week vol met jongeren die islam - opleiding komen volgen...

hoe harder de uitspraken tegen de islam hoe meer tegen reactie zij zullen krijgen..dus ik ben benieuwd waar dit naar toe gaat leiden...

Dora

#37

CiteerIk vind dat imams hier ten lande Nederlands moeten leren,weten wat er in deze samenleving gebeurt.Het kan niet zo zijn dat ze zich opsluiten in de moskeen.
En El-Moumni heeft later toegegeven dat hij het effect onderschatte wat zijn uitspraken teweegbrachten.En dat heeft te maken met zijn gebrek aan kennis over deze samenleving.Zijn bedoeling was goed,hij had gelijk in wat hij zei maar heeft het verkeerd overgebracht.
je moet de media daarnaast niet onderschatten>>> had een tijd terug een stuk gezien toen moumni werd geinterviewd > ze bekeken samen de beelden die werden uitgeznden op tv en hij merkte op dat er hele stukken waren uitgeknipt waardoor alles uit zijn context werd gehaald > het ging toen over het slaan van je vrouw >> ze lieten alleen zien toen hij zei dat het is toegestaan in de islam om je vrouw te slaan > maar de aanleidingen en de manier van het slaan werd niet uitgezonden...daarnaast was moumni geen voorstander van het slaan maar ook dat werd werd geknipt...

Matho

#38
ADMIN GRIJP TOCH EENS IN.

Matho

#39
de amazighzaak wordt nu naar het ACHTERGROND geschoven.

Zie je niet dat de FUNDA`s het hier OVERNEMEN.

hamza

#40

Citeerik hoop dat de islam uitgeroeid word



Tfoeeeeeeeeeeee wat ben je voor n ezel?

Fatiha19

#41
Hoe bedoel je het is een ezel ....

wollah die heeft gewoon niets te doen ...

Aqsil

#42

CiteerJe doelt waarschijnlijk op die stichting 'alharamein'.Die is op hetzelfde adres gevestigd als de Tawheed moskee.De Amerikanen hebben die stichting als terroristisch bestempeld.Maar ik neem dat bericht met een korreltje zout.
Saoedie-Arabie heeft dat ook gezegd. Saoedie-Arabie is niet tegen de palestijnen.
Alharamein = Attawhied Moskee.

Amezian

#43

CiteerSaoedie-Arabie heeft dat ook gezegd. Saoedie-Arabie is niet tegen de palestijnen.
Alharamein = Attawhied Moskee.
Saoedi-Arabie wordt gewoon onder druk gezet door de Amerikanen.Want veel van de kapers van 11/9 zijn Saoedisch.

imzourenlady

#44

CiteerAttawhied moskee in Amsterdam steunt Alkaida, dit zegt de saudische regering. Dit stond vandaag in de trouw. mischien komt het ook in NOVA vandaag.

Zie ook trouw van vandaag over de masaal afslachting van moslims in Soedan!



salaam,

ik steun ze ook!!!! hahaha