Attawhied moskee steunt Alkaida.

Gestart door Aqsil, 03/06/2004 om 18:08:01

Yugurthen

#15
zo die jonas is er.

Isefrawen

#16

Citeerzo die jonas is er.

yep, zeg het eens ;D

ik

#17

Citeeryep het balletje is gaan rollen ;D
was zeker geen gein...
He Jonas, Ik ben een regelmatige bezoeker van eltawheed moskee en kan weten dat wat jij beweert een geintje is

Isefrawen

#18

CiteerHe Jonas, Ik ben een regelmatige bezoeker van eltawheed moskee en kan weten dat wat jij beweert een geintje is

is goed man

ik

#19

Citeeris goed man
wat is goed?
Das toch een geintje of niet ?

Isefrawen

#20

Citeerwat is goed?
Das toch een geintje of niet ?

het was echt geen geintje, w8 and you will see wat daar allemaal achterschuilt...

ik

#21

Citeerhet was echt geen geintje, w8 and you will see wat daar allemaal achterschuilt...
Ik merk er niets van als ik daar ben. Maar ik wacht wel

Dora

#22
voor je het weet zeggen ze dat ze onderdak bieden aan ossama...ya i3badallah in plaats van dat ze de corruptie onder de bankiers en bedrijfleiders gaan aanpakken lopen ze hier te zeuren over een moskee..laat ze eerst maar hun eigen rotzooi opruimen...

Amezian

#23

Citeervoor je het weet zeggen ze dat ze onderdak bieden aan ossama...ya i3badallah in plaats van dat ze de corruptie onder de bankiers en bedrijfleiders gaan aanpakken lopen ze hier te zeuren over een moskee..laat ze eerst maar hun eigen rotzooi opruimen...
Het is in ieder geval duidelijk dat ze elke keer die moskee moeten hebben.Eerst over radicale imams,dan weer een boek dat daar wordt verkocht(let op: het wordt daar gewoon verkocht zoals in andere boekhandels in Nederland,zijn niet verantwoordelijk voor het schrijven of vertalen)en straks weer wat anders...
Ik wil hier overigens duidelijk stellen dat ik het niet eens ben met die radicale Imams als ze geweld propageren en de inhoud van dat boek wat betreft homo's.

Dora

#24
wat ik niet begrijp is dat imams het land worden uitgestuurd (althans dat willen ze) wanneer ze iets over homo's zeggen > maar dat een persoon als bush wel de presidentschap haalt terwijl hij hetzelfde denkt over homo's >> misschien heeft hij zich niet zo geuit maar hij walgt net zo veel van homo's als die imam's.

maar ach..de imam's zijn radicaal en bush is een vredelievende man die zich zorgen maakt over de voortplanting..dat zal het wel zijn!!!

Matho

#25

Citeerwat ik niet begrijp is dat imams het land worden uitgestuurd (althans dat willen ze) wanneer ze iets over homo's zeggen > maar dat een persoon als bush wel de presidentschap haalt terwijl hij hetzelfde denkt over homo's >> misschien heeft hij zich niet zo geuit maar hij walgt net zo veel van homo's als die imam's.

maar ach..de imam's zijn radicaal en bush is een vredelievende man die zich zorgen maakt over de voortplanting..dat zal het wel zijn!!!


het is hun land, ja.
ALs het je niet bevalt donder maar op

Amezian

#26

Citeerwat ik niet begrijp is dat imams het land worden uitgestuurd (althans dat willen ze) wanneer ze iets over homo's zeggen > maar dat een persoon als bush wel de presidentschap haalt terwijl hij hetzelfde denkt over homo's >> misschien heeft hij zich niet zo geuit maar hij walgt net zo veel van homo's als die imam's.

maar ach..de imam's zijn radicaal en bush is een vredelievende man die zich zorgen maakt over de voortplanting..dat zal het wel zijn!!!

Mooi gezegd,die laatste zin.
Het punt is volgens mij dat alles wat met moslimfudamentalisme te maken heeft wordt uitvergroot.Terwijl net zo goed sprake is van christelijk fundamentalisme.En die Bush is zo'n voorbeeld.Laatst was er bij Netwerk een reportage over hem.Daaruit bleek dat hij al op jonge leeftijd zich aansloot bij zo'n fundamentalistische club.Hij noemt zich diepgelovig en handelt als zodanig.Hijzelf is ook tegen abortus,homohuwelijken e.d.  

Matho

#27
ik hoop dat de islam uitgeroeid word

Dora

#28

CiteerMooi gezegd,die laatste zin.
Het punt is volgens mij dat alles wat met moslimfudamentalisme te maken heeft wordt uitvergroot.Terwijl net zo goed sprake is van christelijk fundamentalisme.En die Bush is zo'n voorbeeld.Laatst was er bij Netwerk een reportage over hem.Daaruit bleek dat hij al op jonge leeftijd zich aansloot bij zo'n fundamentalistische club.Hij noemt zich diepgelovig en handelt als zodanig.Hijzelf is ook tegen abortus,homohuwelijken e.d.  

het grappige is dat er alleen wordt gesproken van moslim fundamentalisten > als je gaat kijken wat zij zeggen dan komt dat overeen met wat christenen en joden denken > maar dat zijn geen fundamentalisten, geen radicale of terroristen....de kindermisbruik in de kerken door priesters enz wordt door de vingers gezien > als dit geen huichelaars zijn dan weet ik het ook niet meer...

Amezian

#29

Citeerhet grappige is dat er alleen wordt gesproken van moslim fundamentalisten > als je gaat kijken wat zij zeggen dan komt dat overeen met wat christenen en joden denken > maar dat zijn geen fundamentalisten, geen radicale of terroristen....de kindermisbruik in de kerken door priesters enz wordt door de vingers gezien > als dit geen huichelaars zijn dan weet ik het ook niet meer...
Het is inderdaad huichelarij.Die priesters mogen niet trouwen omdat ze als het ware heilig worden beschouwd.Terwijl het gewoon mensen van vlees en bloed zijn die ook hun behoeftes hebben.En dan krijg je zulke toestanden...