Attawhied moskee steunt Alkaida.

Gestart door Aqsil, 03/06/2004 om 18:08:01

Aqsil

Attawhied moskee in Amsterdam steunt Alkaida, dit zegt de saudische regering. Dit stond vandaag in de trouw. mischien komt het ook in NOVA vandaag.

Zie ook trouw van vandaag over de masaal afslachting van moslims in Soedan!

ayuda

Zijn dat die lui die homo's het liefst met het hoofd naar beneden van een flat zien vallen? Die vinden dat moslims die homo's daarbij moeten assisteren? Die moskee waar Jonas van die vreemde onislamitische zaken op de harde schijf vond?  (Jonas, hoe staat het daarmee, was dat echt of gein?)

Of is dat een andere club?

Aqsil

CiteerZijn dat die lui die homo's het liefst met het hoofd naar beneden van een flat zien vallen?
Ja.

ayuda

Dat past dan wel aardig. Bedankt voor de info.

Idir

CiteerAttawhied moskee in Amsterdam steunt Alkaida, dit zegt de saudische regering. Dit stond vandaag in de trouw. mischien komt het ook in NOVA vandaag.

Er staat niks gepland bij NOVA!
http://teletekst.nos.nl/gif/223-01.html

Aqsil

CiteerEr staat niks gepland bij NOVA!
http://teletekst.nos.nl/gif/223-01.html
aan het van dat artikel in de trouw stond 'Zie verder Nederland 3".
Ik dacht dat ze daarmee NOVA bedoelen.

ayuda

Er wordt bij NOVA volgens hun website wel meer verteld over de aanslagen in Saudi Arabie en de angst die dat teweeg brengt, etc. Misschien werd dat bedoeld, bij wijze van achtergrondinfo.

Dora

wat is een moskee zonder bezoekers?? >> dus met andere woorden > amsterdammers (moslims uiteraard) steunen al qaida via de moskee >>> de moskee is maar een gebeds ruimte :)...

allemaal terug sturen naar eigen land dan maar???....wat wil je er aan doen?? of hoe wil je het tegen houden??

Aqsil

Citeerallemaal terug sturen naar eigen land dan maar.
Ze moeten zelf terug. Ze vinden dat een echte moslim niet in het land van ongelovigen mag wonen. Ze moeten ons het voorbeeld geven!

Dora

CiteerZe moeten zelf terug. Ze vinden dat een echte moslim niet in het land van ongelovigen mag wonen. Ze moeten ons het voorbeeld geven!
ja dat bedoel ik ook slimmerd...

nee zo ver zijn ze nog niet, ze zitten allemaal in de sociale dienst of werken zwart en strijden daarnaast zema voor de islam..pff..laat ze eerst maar eens gaan zweten voor hun geld zoals dat in de islam hoort!!

Aqsil

Citeerja dat bedoel ik ook slimmerd...

Mijn antwoord, was geen kritiek op je, maar ik was met je eens, slimmerd!

Dora

oh..*schaam*..:)

Amezian

CiteerAttawhied moskee in Amsterdam steunt Alkaida, dit zegt de saudische regering. Dit stond vandaag in de trouw. mischien komt het ook in NOVA vandaag.

Je doelt waarschijnlijk op die stichting 'alharamein'.Die is op hetzelfde adres gevestigd als de Tawheed moskee.De Amerikanen hebben die stichting als terroristisch bestempeld.Maar ik neem dat bericht met een korreltje zout.De stichting Al-aqsa die weduwen en wezen in Palestina steunt is door de Nederlandse autoriteiten verboden.Om de zionisten(het CIDI) te plezieren!

Samariaan

CiteerJe doelt waarschijnlijk op die stichting 'alharamein'.Die is op hetzelfde adres gevestigd als de Tawheed moskee.De Amerikanen hebben die stichting als terroristisch bestempeld.Maar ik neem dat bericht met een korreltje zout.De stichting Al-aqsa die weduwen en wezen in Palestina steunt is door de Nederlandse autoriteiten verboden.Om de zionisten(het CIDI) te plezieren!

wat je zegt blijft een rare wereld wanneer het op dit soort dingen komt. Wat mij betrefd is de hele amerikaanse overheid een terreurbeweging, tot op heden weigeren Bush en Blair een telling van het aantal burger doden in Afganistan en Irak, deze lopen volgens sommige humanitiare groepen tegen 50.000 of meer aan in totaal. En dan nog niet inbegrepen het aantal gewonden, of de vrouwen in Abu Gaib die verkracht waren, of de mensen die ziek zullen worden van gebruikt uranium in de bommen, enzovoort enzovoort enzovoort.

Isefrawen

CiteerZijn dat die lui die homo's het liefst met het hoofd naar beneden van een flat zien vallen? Die vinden dat moslims die homo's daarbij moeten assisteren? Die moskee waar Jonas van die vreemde onislamitische zaken op de harde schijf vond?  (Jonas, hoe staat het daarmee, was dat echt of gein?)

Of is dat een andere club?

yep het balletje is gaan rollen ;D
was zeker geen gein...