New York- times meldt ............

Gestart door Idir, 11/06/2004 om 02:42:56

Idir

.... Dat Libië een moordaanslag op prins Aballah ben Abdalaziz van Saudi Arabië had beraamd! Dit zou door twee personen toegegeven zijn, die door de Amerikaanse geheimedienst zijn aangehouden!
Luister naar NPS uitzending 9in het Tamazight) van Donderdag 10 Juni: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/747am/nps/marokkaans/donderdag.rm

ameziane

Dat bericht blijkt dus waar te zijn. In reactie daarop heeft Saoedie-Arabie zijn ambassadeur uit Libie teruggetrokken en heeft Libie verzocht hetzelfde te doen met haar ambassadeur in Saoedi-Arabie.

Die Arabieren!

Samariaan

Het schijnt allemaal begonnen te zijn 2 jaar terug op een conferentie in een woordenwisseling waarin Ghadafi Abdulazziz o.a. uitmaakte voor hond, omdat SA achter t westen aanhobbelt, Abdulazziz zei ook wat terug. Sindsdien kunnen ze elkaars bloed drinken. Typisch.

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 26/12/2004 om 00:18:56
Het schijnt allemaal begonnen te zijn 2 jaar terug op een conferentie in een woordenwisseling waarin Ghadafi Abdulazziz o.a. uitmaakte voor hond, omdat SA achter t westen aanhobbelt, Abdulazziz zei ook wat terug. Sindsdien kunnen ze elkaars bloed drinken. Typisch.

hij noemde hem qird (aap) ik vond het wel komisch toen ik het op het journaal zag

ameziane

Citaat van: miss.F. op 26/12/2004 om 12:16:34
Citaat van: MohamedUK op 26/12/2004 om 00:18:56
Het schijnt allemaal begonnen te zijn 2 jaar terug op een conferentie in een woordenwisseling waarin Ghadafi Abdulazziz o.a. uitmaakte voor hond, omdat SA achter t westen aanhobbelt, Abdulazziz zei ook wat terug. Sindsdien kunnen ze elkaars bloed drinken. Typisch.

hij noemde hem qird (aap) ik vond het wel komisch toen ik het op het journaal zag
Nee, dat was een woordenwisseling tussen een vertegenwoordiger van Koeweit en de vice-president van Irak. Komisch was het zeker.

miss.F.

Citaat van: ameziane op 26/12/2004 om 13:51:56
Citaat van: miss.F. op 26/12/2004 om 12:16:34
Citaat van: MohamedUK op 26/12/2004 om 00:18:56
Het schijnt allemaal begonnen te zijn 2 jaar terug op een conferentie in een woordenwisseling waarin Ghadafi Abdulazziz o.a. uitmaakte voor hond, omdat SA achter t westen aanhobbelt, Abdulazziz zei ook wat terug. Sindsdien kunnen ze elkaars bloed drinken. Typisch.

hij noemde hem qird (aap) ik vond het wel komisch toen ik het op het journaal zag
Nee, dat was een woordenwisseling tussen een vertegenwoordiger van Koeweit en de vice-president van Irak. Komisch was het zeker.

oow, foutje