KUNNEN WE HET ALLEEN   ?

Gestart door ras, 10/06/2004 om 00:55:20

ras

Voor vrijheid moet je strijden,dat is een groot stap.

Wij zijn allang beizig mensen alle ,maar volgens mij moeten we andere land of landen bij betrekken als maar niet arabisch is of zijn
Wat denk jullie?_______________________________________.

Rwezna

wat bedoel je ras?

ras

Ik bedoel hulp!!

ras

Zoals  polisario in het verleden .

Arrows

CiteerZoals  polisario in het verleden .
Andere landen zullen je graag willen hebben hoor maar ze willen er graag een heleboel voor terug...geef je ze niks terug dan pakken ze JOUW land nog eens af!

ras

ik kreeg tot nu toe alleen negatieve reacties, heb jullie nou wat beters te vertellen???????????????????????..

Dora

van wie zou je hulp kunnen krijgen??...ondanks dat ze allen ze3ma vechen voor mensen rechten...zelfs de gevangen dienen humanitaire behandeld te worden...

alleen is er wel een probleem >> ze hebben de arbieren nodig voor de olie..ze weten dat met hen samenwerking meer voordelen hebben >> en als ze de imazighen gaan helpen zullen alle oosterse arabische landen natuurlijk zich daartegen verzetten...

ik heb er in iedere geval weinig vertrouwen in..

ras

Marokko heeft toch geen olie!

Dora

ik had het eigenlijk meer over de opec-landen >>> maroc bezit steenkool,aardgas,aardolie,ijzererts,koper,lood/zink....het mijnbouw en industrie is dus op volle gang..alleen waar gaat dat allemaal naar toe??

ras

Citeerik had het eigenlijk meer over de opec-landen >>> maroc bezit steenkool,aardgas,aardolie,ijzererts,koper,lood/zink....het mijnbouw en industrie is dus op volle gang..alleen waar gaat dat allemaal naar toe??

je heeft  belangrijk inkomst van hun vergeten en dat is  fosfor.

Dora

almoehim je weet waar ik naar toe wil..

Masja

was de delving v/ fosfor niet in amerikaanse handen? (als ik me niet vergis?)

ras

Citeerwas de delving v/ fosfor niet in amerikaanse handen? (als ik me niet vergis

klopt met fransen samen

Dora

en dan denk jij dat zij ons gaan helpen??...

Masja

nee. gewoon eigenbelang zoals altijd