Hoofdmenu

stemmen

Gestart door imzourenlady, 09/06/2004 om 19:24:51

cinderella

#45

CiteerVoor zover ik weet stemmen de overige landen de komende dagen.Laatste verkiezingsdag is zondag a.s.Maar dit ter info!



ow okeee......

Samariaan

#46

Citeerahh!!! je hebt gelijk!! het waren de andere europese landen die volgende week gaan stemmen je hebt gelijk! tja... volgende keer dan...

ja is me ook ontschoten liep langs een stemlokaal maar toen was het al te laat ...

cinderella

#47

Citeerja is me ook ontschoten liep langs een stemlokaal maar toen was het al te laat ...


nouja tot over 3 of 5 jaar, wat was het nou...?

Samariaan

Citeernouja tot over 3 of 5 jaar, wat was het nou...?

allahu3alem,  vindt het wel een beetje jammer dat ik het gemist heb aangezien EU alleen regels maakt bijvoorbeeld mbt to milieu, sociale zekerheid, werkgelegenheid enz dat soort dingen. Ze kunnen bv dus nooit soepele abortus, homo-huwelijken enzovoort ondersteunen.

cinderella

#49



volgens mij was het om de 5 jaar (oowww ik zou dit eigelijk moeten weten *schaam* )

Amezian

#50

Citeervolgens mij was het om de 5 jaar (oowww ik zou dit eigelijk moeten weten *schaam* )
Ja,het is om de vijf jaar.Maar je hoeft je niet te schamen.We hebben immers 4 soorten verkiezingen(gemeenteraad,provinciaal,Tweede Kamer en Europees Parlement).En een mens kan niet alles bijhouden!

cinderella

#51

CiteerMaar je hoeft je niet te schamen.We hebben immers 4 soorten verkiezingen(gemeenteraad,provinciaal,Tweede Kamer en Europees Parlement).En een mens kan niet alles bijhouden!


dit is mijn studie??? ik hoor dit te weten... heb er al 3 toetsen over gehad...

Samariaan

#52

Citeerdit is mijn studie??? ik hoor dit te weten... heb er al 3 toetsen over gehad...

hhaha ja dan moet je schamen ja!
doe je politicologie Zvlinder?

CheimaGirl

#53
Hey mogen jullie kiezen of jullie gaan stemmen of niet?? Hier in belgie ben je verplicht om te stemmen als je de belgische nationaliteit hebt.

Samariaan

CiteerHey mogen jullie kiezen of jullie gaan stemmen of niet?? Hier in belgie ben je verplicht om te stemmen als je de belgische nationaliteit hebt.

nee in NL ben je vrij wat dat betrefd, daarom komt er ook bijna nooit iemand opdagen...in belgie krijg je toch een boete als je niet komt stemmen??

Amezian

#55

CiteerHey mogen jullie kiezen of jullie gaan stemmen of niet?? Hier in belgie ben je verplicht om te stemmen als je de belgische nationaliteit hebt.
Eigenlijk een goed idee voor Nederland.Dat moeten ze vooral invoeren voor de Tweede Kamer-verkiezingen.

CheimaGirl

#56

Citeernee in NL ben je vrij wat dat betrefd, daarom komt er ook bijna nooit iemand opdagen...in belgie krijg je toch een boete als je niet komt stemmen??
Ah zo, in belgie krijg je inderdaad een ferme boete als je geen geldige reden hebt. Eigenlijk ben ik wel voor stemplicht want ik vind als je de kans krijgt om te stemmen doe het dan he het maakt wel wat uit. Ik ken veel mensen die gewoon blanco stemmen, wat ik zelf lomp vind...

cinderella

#57

Citeerhhaha ja dan moet je schamen ja!
doe je politicologie Zvlinder?


ow deze zag ik niet, sorrie

nee...

Amezian

#58

CiteerBeetje te laat, maar volgende keer beter:

http://www.partijvoordedieren.nl/urbanus.html
Laten we nou eerst de problemen van de mensheid oplossen!

Wasilla tarifest

#59

CiteerLaten we nou eerst de problemen van de mensheid oplossen!

zyn die dan nog op te lossen?