Hoofdmenu

stemmen

Gestart door imzourenlady, 09/06/2004 om 19:24:51

Samariaan

#15

CiteerMmmmm. Is jou iets ontgaan?

ik denk dat fatiha19 bedoelt, "mocht ie willen in zn graf"

toch fatiha??

Fatiha19

#16

Citeerik denk dat fatiha19 bedoelt, "mocht ie willen in zn graf"

toch fatiha??

Juistem ... zijn moeder die halouf ...
Ik wou dat ik hem zelf kon doodschieten ....

amazigh_roos

#17

CiteerJuistem ... zijn moeder die halouf ...
Ik wou dat ik hem zelf kon doodschieten ....


hahahaha doe maar niet Fatiha19!
Wij Marokkanen hebben al zo een slechte naam:)

Wasilla tarifest

#18
Ik stem niet!

amazigh_roos

#19

CiteerIk stem niet!

Waarom niet?
je bent toch al 18!

Wasilla tarifest

#20

CiteerWaarom niet?
je bent toch al 18!

ja, en? dat wil nog niet zeggen dat ik dan ook ga stemmen!

ras

#21
P V D A DENK IK!!

Rwezna

#22

groen links inshaallah

ras

op06/10/04 om 00:37:06]

groen links inshaallah


wat betekent  inshaalah  ?

Idir

Citeersalaam,

heey op welke partij stemmen jullie?? ik ga volgend jaar op sp stemmen jullie????

wel eerlijk zijn


::) ...
Azul xam,

Naar mijn weten zijn er volgende jaar geen verkiezingen! Waar en hoe wou jij stemmen?

Ik blijf PvdA trouw!!.. ;)

razafa

Gepost op 10/06/04 om 01:38:08  
 


Op 09/06/04 om 19:24:51, schreef imzourenlady :
--------------------------------------------------------------------------------
salaam,

heey op welke partij stemmen jullie?? ik ga volgend jaar op sp stemmen jullie????

wel eerlijk zijn
--------------------------------------------------------------------------------
Lees geciteerd bericht



 ...
Azul xam,

Naar mijn weten zijn er volgende jaar geen verkiezingen! Waar en hoe wou jij stemmen?

Ik blijf PvdA trouw!!..  


Afazar

hahahahaaaaa
de reactie van imzourenlady deed me denken aan een lpf-aanhanger toen ie gevraagd werd of hij een zwevende kiezer was antwoordt hij nee ik stem elk jaar op het zelfde partij.

wat zij bedoelt is waarschijnlijk stemmen voor het nieuwe AEL-bestuur afd. nederland .








Ait_touzini

#26

CiteerGepost op 10/06/04 om 01:38:08  
 


Op 09/06/04 om 19:24:51, schreef imzourenlady :
--------------------------------------------------------------------------------
salaam,

heey op welke partij stemmen jullie?? ik ga volgend jaar op sp stemmen jullie????

wel eerlijk zijn
--------------------------------------------------------------------------------
Lees geciteerd bericht



 ...
Azul xam,

Naar mijn weten zijn er volgende jaar geen verkiezingen! Waar en hoe wou jij stemmen?

Ik blijf PvdA trouw!!..  


Afazar

hahahahaaaaa
de reactie van imzourenlady deed me denken aan een lpf-aanhanger toen ie gevraagd werd of hij een zwevende kiezer was antwoordt hij nee ik stem elk jaar op het zelfde partij.

wat zij bedoelt is waarschijnlijk stemmen voor het nieuwe AEL-bestuur afd. nederland .







 
Op z'n imzourenlady:

salaam,

jij hebt me door. dat bedoelde ik.
beslama

Inuit

#27
Ik ga niet stemmen en wel om de volgende reden, ik kan mij haast nooit vinden in de ideeen van de rechtse patrijen, de ideeen van de meeste linkse partijen spreken mij wel aan, maar ze hebben jammergenoeg vaak een negatieve houding ten opzichte van religie, dus vandaar dat ik maar op niemand stem.

Ait_touzini

CiteerIk ga niet stemmen en wel om de volgende reden, ik kan mij haast nooit vinden in de ideeen van de rechtse patrijen, de ideeen van de meeste linkse partijen spreken mij wel aan, maar ze hebben jammergenoeg vaak een negatieve houding ten opzichte van religie, dus vandaar dat ik maar op niemand stem.
Ach ja, alles draait tegenwoordig op religie. Economie, ach die telt niet meer mee joh.
Echte onzin wat jij hier zit te blaairen.
Oh ja, AEl kan ook niet, daar gaat de arabische ideologie voorop.  Echt jammer voor je. -[

Fatiha19

#29
Ik stem niet ....