Hoofdmenu

Ossama Cheribi

Gestart door razafa, 02/06/2004 om 09:04:56

razafa

wie weet meer over deze schoot-hond van Bolkestein.
hij staat weer op de verkiezingslijst van de vvd voor europa.

MBTiza

Citeerwie weet meer over deze schoot-hond van Bolkestein.

He reageer ff op die laatste pm van mij, waar je die mensen dus van kent? Ok!!

Matho

begin niet over die walgelijke gast.
Hij zit die  Nederlanders al maar te prijzen.

Maar ja het is een bruine arabier ofniet??
Die vergoddelijken de blanke Europeanen.

Masja

alsof blank zijn een prioriteit is..!!

razafa

schoot hondjes heb je in alle maten en kleuren.

Matho

Citeerschoot hondjes heb je in alle maten en kleuren.

ja maar die Ossama Cheribi...ik weet niet....echt zo een gast die in de smaak wil vallen bij Nederlanders.
Triest

razafa

Citeerja maar die Ossama Cheribi...ik weet niet....echt zo een gast die in de smaak wil vallen bij Nederlanders.
Triest

ik ben met je eens ossama is zo eentje die geil wordt als de autochtonen (blanke nederlanders) tegen hem zeggen alle marokkanen zijn k**T  behalve jij, dat vindt hij prachtig.

hij zat 8 jaar in de tweede kamer voor de vvd en hij kan nog steeds niet een correcte nederlandse zin formuleren.

Matho

Citeerik ben met je eens ossama is zo eentje die geil wordt als de autochtonen (blanke nederlanders) tegen hem zeggen alle marokkanen zijn k**T  behalve jij, dat vindt hij prachtig.

hij zat 8 jaar in de tweede kamer voor de vvd en hij kan nog steeds niet een correcte nederlandse zin formuleren.

hij komt zich zelf nog een keer tegen.

Amezian

Het is niet waar!Ik dacht dat we definitief van hem af waren.In de politiek heeft hij niks te zoeken.Hij was door Bolkesteijn op de lijst gezet als Ali-alibi.Een geintegreerd persoon en voorbeeld voor ons allen.Het gerucht gaat trouwens dat hij niet in de Kamer gehandhaafd kon blijven vanwege zijn voornaam Osama (teveel connectie met die andere Osama)...

Matho

hij wordt graag van achteren genomen door die Hollanders.

Nouja, wat kan je doen?

allasian

Volgens mij heeft ie echt met z'n naam te doen.Stel je heet Ossama of Adolf?Voor ik van Ossama binladen had gehoord had ik die naam nog nooit gehoord dus daarom verschijnt bij het horen van die naam gelijk die close-up van Binladen in mijn hoofd en van Adolf idemdito.  

Amezian

Citeerhij wordt graag van achteren genomen door die Hollanders.

Nouja, wat kan je doen?
Nou,nou,nou...

razafa

pffff hij was nummer 10 van vvd en vvd heeft 4 zetels gehaald. dus hij mooi niet brussel.

Tama

Citeerpffff hij was nummer 10 van vvd en vvd heeft 4 zetels gehaald. dus hij mooi niet brussel.

in een interview heeft hij gezegd dat hij te intellectueel is voor de 2de kamer.

razafa

Citeerin een interview heeft hij gezegd dat hij te intellectueel is voor de 2de kamer.

in vergelijking met 7ersi ali en wilders geef ik hem gelijk.