ben ik kanibaal ?

Gestart door ras, 07/06/2004 om 14:58:50

Yugurthen

Citeermeer dan 1/3 uit SA alleen. verder zitten daar de grootste meest toegankelijke olievelden. en dat tikt aan hoor! hele de amerikaanse economie is van die olie afhankelijk.

dus als SA dat wilt kan hij de economie van usa kapot maken.

amazigh_roos

Dat bedoel ik je hebt altijd met arabieren te maken!
Ook al haat je ze je hebt met ze te maken zoals MohamedUK al zei! of je het nou wil of niet!

Samariaan

Citeerdus als SA dat wilt kan hij de economie van usa kapot maken.

ja dat kunnen ze

hebben ze toch ook een keer gedaan weet je nog in de jaren 60 toen de kraan dicht ging mbt toen net Israel werd gesticht?

Yugurthen

ja

ik

Citeeronthou je dat voor wanneer je de volgende keer je auto voltankt? of doe je niet aan boycotten?
Hij denkt waarschijnlijk aan de olieproducerende landen als Rusland, Venezuela, Nigeria, Canada, Mexico, Noorwegen, Verenigde Staten, Indonesie enz.

Samariaan

CiteerHij denkt waarschijnlijk aan de olieproducerende landen als Rusland, Venezuela, Nigeria, Canada, Mexico, Noorwegen, Verenigde Staten, Indonesie enz.

haha ja ik zie het voor me "heeft u venezuelaanse benzine, loodvrij?" ;D

ayuda

Het was Venezuela die de OPEC stichtte. Vergis je niet in Latijns Amerika.

Er moet waarschijnlijk weer een olie-crisis komen, want de economie MOET om van fosiele naar duurzame energie bronnen.

Anders gaan we met zijn allen, al vechtend om politiek, religie, economie, gewoon naar de knoppen. De hele aarde kapot, alleen de schorpioenen overleven. Niks meer op te blazen, om in te pikken. Dan is er vrede, de vrede van de begraafplaats.

Ik herinner me een autoloze zondag, lang lang geleden. Rolschaatsen op de autoweg. Het voelde vrij.

Wisten jullie dit: http://solarcooking.org/
Het kan, met een mini-investering, heel veel bossen, ruggen van vrouwen, longen van vrouwen, en modderstromen zoals onlangs weer op de Dominicaanse Republiek, voorkomen. Misschien ook in Marokko. Is hoe dan ook een leuk project in de zomer, met de kinderen in je dorp, op vakantie, zo'n ding bouwen.

Laten we onze afhankelijkheid van fossiele brandstoffen aanpakken, voordat we zelf fossielen worden!

Samariaan

CiteerHet was Venezuela die de OPEC stichtte. Vergis je niet in Latijns Amerika.

Wisten jullie dit: http://solarcooking.org/
Het kan, met een mini-investering, heel veel bossen, ruggen van vrouwen, longen van vrouwen, en modderstromen zoals onlangs weer op de Dominicaanse Republiek, voorkomen. Misschien ook in Marokko. Is hoe dan ook een leuk project in de zomer, met de kinderen in je dorp, op vakantie, zo'n ding bouwen.

dit wordt al min of meer gedaan in de Rif, mensen die zich het kunnen veroorloven hebben een zonnepaneel geinstaleerd voor electriciteit.

trouwens het waren kakkerlakken die toch alles konden overleven?? :)

ayuda

Nou ja, vieze beesten in ieder geval. Ik meen me te herinneren dat die scorpio's heel wat radioacitiviteit kunnen hebben. En dat is fijn voor plekken als deze bijvoorbeeld http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/

Solar cooking is eenvoudiger, iedereen kan zo'n doos bouwen met spulletjes die in iedere winkel liggen. Maar een zonnepaneel, dat is natuurlijk super. Als in de research & development een jaartje net zoveel zou worden geinvesteerd als in die van wapentuig, dan waren we snel klaar.

Tama

van kannibalisme tot zonnenergie-panelen...leuk :-)

Mektab

CiteerIk lus arabieren bloed en ik ben een onschuldig Amazigh
ben ik kanibaal????????????

Weleyma...SoebhanAllah hoe kom je erop? Je wind er geen doekjes om hé?
Maar misschien zou je er eens met een hulpverlener over moeten praten, kan heel verfrissend zijn ;).

ras

ben ik al geweest die begrijpen mij heel goed

Mektab

Citeerben ik al geweest die begrijpen mij heel goed

Je bedoelt zeker dat ze je met "lotgenoten" in contact heeft gebracht zodat jullie, jullie frustraties op elkaar kunnen botvieren nig ella?

ras

wah nichan

ras

Ik ben nu in hongerstaking