ben ik kanibaal ?

Gestart door ras, 07/06/2004 om 14:58:50

Dora

#15

Citeermaar ik meen het
ja dat kan..veel succes en vergeet je tanden daarna niet te poetsen > om rode aanslag te voorkomen..

Berberin

#16
ras, kunnen we je ook inhuren?

ayned_m

#17
azul RAS
hahahah, nee jj bent geen kanibaal hahahah, jij bent een vampir
azuuuuuuuuuuuuuuuul
ayned

ras

#18
jongens, dus we gaan gewoon leuk doen fatiha 19 die had eigenlijk gelijk dat ze weg gaat hier

ras

Citeerras, kunnen we je ook inhuren?


dat kan maar bij jou kan ik alleen mijn tong gebruiken als je het lekker vind

Berberin

Bedankt voor de bevestiging meneer RAS, ongeloofwaardiger kun je het niet maken...............

amazigh_roos

#21

CiteerIk lus arabieren bloed en ik ben een onschuldig Amazigh
ben ik kanibaal????????????

Het gaat nergens over!!
En haat je alle Arabieren Ras?

Samariaan

#22

Citeermisschien dat je via internet een arabier kunt vinden die met jou wil afspreken om hem op te eten > natuurlijk met bloed als dorstlesser :)...zie gebeurtenis in duitsland :)..

inderdaad ja. a3udu-billah, heb je het gevolgd? mensen worden echt zieker en zieker. degene die zich liet opeten dacht als ik me laat opeten ben ik eindelijk verbonden met iemand, en het had ook iets met eeuwigheid te maken.


imzourenlady

#23

CiteerIk lus arabieren bloed en ik ben een onschuldig Amazigh
ben ik kanibaal????????????

salaam,

ziekte!!!!!!

Samariaan

#24

Citeersalaam,

ziekte!!!!!!

wassalaam,

en trauma!!!!

ras

#25
zijn jullie nou echt zo dom of hoe zit dat?

dus als ik tegen iemand zeg (ik lus je rauw )denk jullie gelijk aan een kannibal ,met dit topic wil ik alleen zeggen dat ik genoeg heb van die gasten!!

imzourenlady

#26

Citeerzijn jullie nou echt zo dom of hoe zit dat?

dus als ik tegen iemand zeg (ik lus je rauw )denk jullie gelijk aan een kannibal ,met dit topic wil ik alleen zeggen dat ik genoeg heb van die gasten!!


SALAAM,

duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh was maar ook een joke e minier!!!!!

ras

#27
wat is   e minier ?
als het met a  is  begrijp ik wel, maar aangezien dat je een meisje ben lijk  mij sterk.

imzourenlady

#28

Citeerwat is   e minier ?
als het met a  is  begrijp ik wel, maar aangezien dat je een meisje ben lijk  mij sterk.



salaam,

meneer in het alochtonisch!!!! jij begrijpe?????

amazigh_roos

#29

Citeerzijn jullie nou echt zo dom of hoe zit dat?

dus als ik tegen iemand zeg (ik lus je rauw )denk jullie gelijk aan een kannibal ,met dit topic wil ik alleen zeggen dat ik genoeg heb van die gasten!!

Dus je haat alle Arabieren!!