"J'accuse": De grote leugen!!!!

Gestart door Rabiah, 07/05/2004 om 21:19:47

Dora

CiteerEey salam mijn broeders en zusters; leuk de reply's.
Ik ga morgen op reis insha'Allah, zal dus helaas niet kunnen reageren, maar volgende week ben ik terug, dus dan volgt een inhoudelijke reply op wta jullie geschreven hebben. :-)

Groetjes,

Rabiah.
allah ie waslak ala gier inchallah!!

Samariaan

lopende_lach ik had al die aya genoemd waarin staat dat vrouwen hun schoonheid moeten bedekken (an noer:31) die is voldoende, dus spaar je energie.

trouwens, gebruik je nu minder pijltjes>>>of ligt het aan mij?

Kamal25

Azul

De schrijver van de door haar geplaatste tekst gebruikt geen >>, L_L nog wel ::)

Azul

-----------------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

ayuda

Citeerjij leest niet...

nee klopt, dit heb ik gehoord op een interview. Was ook een islamgeleerde maar zijn naam is me ontschoten.

Samariaan

Citeernee klopt, dit heb ik gehoord op een interview. Was ook een islamgeleerde maar zijn naam is me ontschoten.

islam geleerde of niet, de concensus regeerd binnen de islam en veruit de meerderheid is het er over eens dat een vrouw zich moet bedekken. De aya's en de hadith zijn overduidelijk.

Dora

Citeerlopende_lach ik had al die aya genoemd waarin staat dat vrouwen hun schoonheid moeten bedekken (an noer:31) die is voldoende, dus spaar je energie.

trouwens, gebruik je nu minder pijltjes>>>of ligt het aan mij?
bestaat de koraan alleen uit 1 ayaah?? >> is er maar 1 hadieth overgeleverd?? >>> gebruik je verstand please...wanneer het om de islam gaat is mij geen energie te veel...

>>>hou eens op over die pijltjes..<<<

Dora

Citeernee klopt, dit heb ik gehoord op een interview. Was ook een islamgeleerde maar zijn naam is me ontschoten.
had al zo'n vermoede ja.. :)..ik wil je trouwens wat dingen vragen >> maar dit via pm ;)..

Samariaan

Citeerbestaat de koraan alleen uit 1 ayaah?? >> is er maar 1 hadieth overgeleverd?? >>> gebruik je verstand please...wanneer het om de islam gaat is mij geen energie te veel...

>>>hou eens op over die pijltjes..<<<

punt is dat als het aan de meeste ligt alles is toegestaan in de Islam. zelfs de dingen die overduidelijk zijn overgeleverd.

Dora

Citeerpunt is dat als het aan de meeste ligt alles is toegestaan in de Islam. zelfs de dingen die overduidelijk zijn overgeleverd.
klopt >> het geloof komt van binnen uit wordt dan gezegd >> dus daarom mag je de regels van Allah swt door de vingers zien >> Allah jehdie maglak!!

Samariaan

CiteerEey salam mijn broeders en zusters; leuk de reply's.
Ik ga morgen op reis insha'Allah, zal dus helaas niet kunnen reageren, maar volgende week ben ik terug, dus dan volgt een inhoudelijke reply op wta jullie geschreven hebben. :-)

Groetjes,

Rabiah.

Nog steeds op vakantie?

Amezian

Rabiah, ben je nog steeds op vakantie of hoe zit dat?
Of durf je gewoon niet te reageren...hahaha
In ieder geval heb je hier een interessant iets ter sprake gebracht en had ik graag,en ik denk ook anderen, met jouw van gedachten gewisseld hierover.

Ik hoop spoedig iets van je te horen.

Samariaan

haha amezian ja, ik had bij wijze van spreken mijn boeken hier al klaar liggen :P