Hoofdmenu

Allal el Fassi

Gestart door AFRA, 24/06/2004 om 14:03:05

AFRA

azul,

Allal el Fassi:

"...het vergaan van het franse leger ,mijn broeders!, zou vanzelfsprekend gebueren na een paar jaren, en ook het leger van de spanjaarden, maar ons chronische probleem is met de berbers, hoe kunnen ze vergaan ?..."

MBTiza

#1
deze arabische rascist wordt in Marokko helemaal opgehemeld...

AFRA

#2

Citeerdeze arabische rascist wordt in Marokko helemaal opgehemeld...

juist. zoals anderen .

interissante links in het arabissch :

http://www.tawiza.net/Tawiza74/Racid1.htm
http://www.tawiza.net/Tawiza70/Uoettva.htm

abrid

#3
Hij is het die voorstelde om de Imazighen hun land te ontnemen door hen te laten verhuizen. De arbeidscontracten werden over het algemeen alleen in de Rif uitgedeeld. Hierdoor kwamen veel gastarbeiders in Holland.

Aanspraak op het land word dan opgegeven. Iedere amazigh die weg ging werd vervangen door een aghabie!

Amezian

#4

CiteerHij is het die voorstelde om de Imazighen hun land te ontnemen door hen te laten verhuizen. De arbeidscontracten werden over het algemeen alleen in de Rif uitgedeeld. Hierdoor kwamen veel gastarbeiders in Holland.

Aanspraak op het land word dan opgegeven. Iedere amazigh die weg ging werd vervangen door een aghabie!
Ja,daar zit wat in.Marokko heeft eigenlijk 2 vliegen in 1 klap geslagen.Ze waren de 'lastige' Riffijnen kwijt.En was ook goed voor de economie,immers die sturen geld(harde valuta)naar hun land terug.

ras

#5
nou wie is hier nou dom ????

MBTiza

#6

Citeernou wie is hier nou dom ????

Mauri

#7
Azul

alal alfasi was een genieperige laffe colaborateur die samen met de bezetters colaboreerde. in het geheim was hij de handlanger van de fransen en de spanaarden. hij is diegene dei door Abdelkerim Alkhatabi als ^^de stiekeme laffe landverrader^^ werd genoemd.

Hopelijk wordt er snel vaart gemaakt met het terugdraaien van geschiedenis vervalssingen die in Marokko sinds de onafhankelijkheid gaande zijn. want hij wordt daar als een vrijheidstrijder bestempeld terwijl hij nooit een geweer aanraakte; sterker nog hij was juist een handlanger van buitenlandse bezetters; moge allah hem laten creppieren en verbranden naast zijn mede banu quraich abu lahab en zijnden!
hopelijk komt er een tijd dat zelfs zijn nazaten die nu leven de prijs gaan betalen; voor hun laffe genieperige landverraders eigenschappen!

Lang leven imazighen ihurriyan; en verdoemt zullen ze blijven de laffaards en de colaborateurs!

Tanmirt

Mauri De Riffijn ^^momenteel in Nador aanwezig^^


ras

#8
ik kan hun bloed wel zuigen hor ,voor mij zijn ze niet waard om te leven

Urmaksen

#9
het emperialisme dat Allel el Fassi voor marokko in de ogen had:

http://www.wsahara.net/gmorocco.html

Urmaksen

#10
ps: Allal el Fassi die in uiterlijk Amazightrekken heeft (lichtbruin haar en ijzig blauwe ogen) roemt zich op zijn ``Arabische afkomst``

ras

#11

CiteerAzul

alal alfasi was een genieperige laffe colaborateur die samen met de bezetters colaboreerde. in het geheim was hij de handlanger van de fransen en de spanaarden. hij is diegene dei door Abdelkerim Alkhatabi als ^^de stiekeme laffe landverrader^^ werd genoemd.

Hopelijk wordt er snel vaart gemaakt met het terugdraaien van geschiedenis vervalssingen die in Marokko sinds de onafhankelijkheid gaande zijn. want hij wordt daar als een vrijheidstrijder bestempeld terwijl hij nooit een geweer aanraakte; sterker nog hij was juist een handlanger van buitenlandse bezetters; moge allah hem laten creppieren en verbranden naast zijn mede banu quraich abu lahab en zijnden!
hopelijk komt er een tijd dat zelfs zijn nazaten die nu leven de prijs gaan betalen; voor hun laffe genieperige landverraders eigenschappen!

Lang leven imazighen ihurriyan; en verdoemt zullen ze blijven de laffaards en de colaborateurs!

Tanmirt

Mauri De Riffijn ^^momenteel in Nador aanwezig^^



ik ga hier niet op in ik heb het over nu en over jij en ik

abrid

#12
Hé Mauri das een tijd geleden. Welkom terug broeder!