EN  WAT HEBBEN WE HIER GELERD?

Gestart door ras, 12/06/2004 om 16:39:06

ras

#15
Dat niks veranderd .

Wasilla tarifest

#16

CiteerDat niks veranderd .

er veranderd elke keer weer wat, kyk alleen naar de namen die honderd keer per week worden veranderd!!!!

ras

#17
De mijne niet

Wasilla tarifest

#18

CiteerDe mijne niet

de myne nu ook niet meer!

ras

#19
houden zo

ayuda

#20

CiteerDat niks veranderd .

Inderdaad, je blijft slecht spellen en je blijft op Massugrada lijken.

Debouz

#21
Ik heb geleerd dat er nogal veel berberse pubers die nog
geen rudhu(rituele wasing)kunnen verichten en toch de lef hebben her en der de Islam bij te halen.

niet waar imzourenkoukou7?
:-)

ras

#22

CiteerInderdaad, je blijft slecht spellen en je blijft op Massugrada lijken.

Ik lijk op niemand.
en qua spellen heb jij gelijk in en dat komt omdat ik nooit op school ben geweest in nederland .
ik zie dat je een cumlaud heb, ik merk het ook aan je spellen bijdehand

ayuda

#23
Nou ja, ik bedoelde qua grofheid en onderwerpkeuze.
Die doet gewoon regelmatig aan Massu denken.


Yugurthen

#24

CiteerNou ja, ik bedoelde qua grofheid en onderwerpkeuze.
Die doet gewoon regelmatig aan Massu denken.




ja massu waar is hij eigenlijk

ayuda

Massu is opgegaan in een heleboel andere identiteiten.
Mensen die topics openen over wat lekker wordt gevonden aan mannen (door vrouwen), over behoefte hebben aan andere jongens terwijl je een eerste vriendje hebt, die grove dingen roepen, en dat soort dingen, staan wat mij betreft hoog op de Massu-lijst, al kan je nooit zeker zijn. Zeker is wel dat zo'n figuur  niet weg gaat, behalve als hij dood is.
Zoekt gewoon nieuwe wegen om te zieken en te zuigen. Dat heb je met mensen zonder een leven buiten een straal van 1 meter van het beeldscherm.
Aanvankelijk leek hij grappig en grof met een aardig kantje.
Maar hij is gewoon onbetrouwbaar en gemeen gebleken.
Hem vergelijken met een varken zou een grove belediging zijn. Voor het varken.

cinderella

#26



ik moet eerlijk bekennen dat ik wel degelijk heel veel heb geleerd met betrekking tot het amazigh zijn...
hier te denken aan, de vele verschillen en overeenkomsten onderling, geschiedenis, cultuur, taal en nog veel meer.

ik zie wel degelijk een verschil met de kennis die ik voorheen had (dus voordat ik me hier aanmelde) en nu.
ik merk dat ik elke dag wel wat leer hier!! :)

Amezian

#27

CiteerMassu is opgegaan in een heleboel andere identiteiten.
Mensen die topics openen over wat lekker wordt gevonden aan mannen (door vrouwen), over behoefte hebben aan andere jongens terwijl je een eerste vriendje hebt, die grove dingen roepen, en dat soort dingen, staan wat mij betreft hoog op de Massu-lijst, al kan je nooit zeker zijn. Zeker is wel dat zo'n figuur  niet weg gaat, behalve als hij dood is.
Zoekt gewoon nieuwe wegen om te zieken en te zuigen. Dat heb je met mensen zonder een leven buiten een straal van 1 meter van het beeldscherm.
Aanvankelijk leek hij grappig en grof met een aardig kantje.
Maar hij is gewoon onbetrouwbaar en gemeen gebleken.
Hem vergelijken met een varken zou een grove belediging zijn. Voor het varken.
Ik vraag mij af hoe het kan dat die vent(of vrouw,je weet het nooit)met verschillende nicknames kan inloggen.Kan de Admin niet wat hier aan doen?

ras

#28

CiteerIk vraag mij af hoe het kan dat die vent(of vrouw,je weet het nooit)met verschillende nicknames kan inloggen.Kan de Admin niet wat hier aan doen?

heel vreemd

Berberin

#29

CiteerIk vraag mij af hoe het kan dat die vent(of vrouw,je weet het nooit)met verschillende nicknames kan inloggen.Kan de Admin niet wat hier aan doen?

Dat wezen knipt ook in de quotes van de forum leden en maakt er, onder de naam van een lid die hem tegenspreekt, een eigen uitspraak van.
Is dit niet misbruik maken van .....