EN  WAT HEBBEN WE HIER GELERD?

Gestart door ras, 12/06/2004 om 16:39:06

ras

MET ALLE DIE TOPICS?

Dora

#1
dat we onderling ook nog wel van mening verschillen...

ras

#2
het lijkt echt soms water en vuur

Dora

#3
klopt..maar aan de ene kant wel goed..anders hadden we elkaar niets te melden als we allemaal met elkaar eens waren toch :)...

ik ben in iedere geval trots op een paar > en voel me zeer vereerd dat ik ze persoonlijk ken..

ras

#4
dankje wel man ik ook ,
het is altijd handig

Tama

#5

Citeerklopt..maar aan de ene kant wel goed..anders hadden we elkaar niets te melden als we allemaal met elkaar eens waren toch :)...

ik ben in iedere geval trots op een paar > en voel me zeer vereerd dat ik ze persoonlijk ken..


ik weet het niet hoor!soms lijkt de amazigh verdeeldheid nergens naar toe te leiden,ik betreur dat!
En als het om discussies gaat over trippende pc beelden en prachitge voornemens om volgende jaar voor de EU te gaan stemmen dan zie ik wel de noodzaak in van dit soort site's.

Dora

#6

Citeerik weet het niet hoor!soms lijkt de amazigh verdeeldheid nergens naar toe te leiden,ik betreur dat!
En als het om discussies gaat over trippende pc beelden en prachitge voornemens om volgende jaar voor de EU te gaan stemmen dan zie ik wel de noodzaak in van dit soort site's.

dat komt omdat ze gauw beginnen te schelden en te vloeken als iemand niet iets neerzet wat zij willen zien...maar voor de rest zouden al die verschillen onze cultuur juist alleen moeten verrijken..kijk alleen maar naar jou en mij..wij verschillen ook..maar volgens mij zijn er geen 2 personen die zo goed kunnen samenwerken als jij en ik :) :) :)...daarom tot gauw inchallah ;)

Samariaan

#7
Ik heb geleerd hoe makkelijk burgeroorlogen kunnen onstaan ;)

AFRA

#8
en ik heb geleerd dat de imazighen niet perfect zijn, er zijn ook verraders onder de imazighen.

Wasilla tarifest

#9
Ik heb geleerd dat sommige mensen denken beter te zyn dan andere!!!

ras

#10
het verschiel moet wijzen

Wasilla tarifest

#11

Citeerhet verschiel moet wijzen

tuurlyk moet het verschil er wezen, maar dat wil dan nog niet zeggen dat mensen moeten denken dat ze beter zyn dan de andere!

someyay18

#12

Citeertuurlyk moet het verschil er wezen, maar dat wil dan nog niet zeggen dat mensen moeten denken dat ze beter zyn dan de andere!

juist dat vind ik nou ook.

Amezian

#13
Dat er ook radicale Imazighen zijn,die compromisloos zijn!

ras

#14

CiteerDat er ook radicale Imazighen zijn,die compromisloos zijn!


Zoals ik bedoelt u .