Hoofdmenu

POLITIEK

Gestart door ras, 06/06/2004 om 15:08:25

ras

#45
ik ben er voor ,nog meer mensen  nu of nooit

Yugurthen

#46

Citeerik ben er voor ,nog meer mensen  nu of nooit



ik kan je meehelpen alleen er moet 1 leider zijn en we moeten samen georganiseerd werk te gaan zoals de joden.

ras

#47

Citeerik kan je meehelpen alleen er moet 1 leider zijn en we moeten samen georganiseerd werk te gaan zoals de joden.

ik voel mee als een echt leider

Yugurthen

#48

Citeerik kan je meehelpen alleen er moet 1 leider zijn en we moeten samen georganiseerd werk te gaan zoals de joden.

ik voel mee als een echt leider







oke dan moet je gaan trainen en een bepaalde supermacht achter je hebben.

ras

#49
ik heb alleen een beetje geld nodig en wapens liefste wapens

Yugurthen

#50

Citeerik heb alleen een beetje geld nodig en wapens liefste wapens



wapens is makelijk. die kun je halen bij de voormalige oostblok. geld kan je verdienen of verzamelen. maar je moet een groep mensen met dezelfde idee achter je hebben.

Aqsil

#51
Ikhatamgham :)

ras

#52
ik heb al een waterpistol!!

ASHELHIE

#53
Beste Ras,

Ik begin stilaan te denken dat jij geen Amazigh bent.
Je wil ons uit ons tent lokken zodat wij inderdaad ook op een lijst komen en onze aspiraties al vroegtijdig in de kiem worden gesmoord.
De Imazighen zullen hoe dan ook erkenning krijgen, wat je plannen ook zijn.
Wij trappen niet in je val.
Zogezegd de Amazigh extremist spelen. Laat me niet lachen.

Mensen test ras zijn tarifiet eens en stel hem moeilijke vragen in het Tarifit. Eens zien hoe hij antwoord.
Indien hij dan wel het tarifiet beheerst dan is hij een Amazigh die samen met de anti-amazigh krachten samenwerkt.

Azul fellawen

imzourenlady

#54

CiteerBeste Ras,

Ik begin stilaan te denken dat jij geen Amazigh bent.
Je wil ons uit ons tent lokken zodat wij inderdaad ook op een lijst komen en onze aspiraties al vroegtijdig in de kiem worden gesmoord.
De Imazighen zullen hoe dan ook erkenning krijgen, wat je plannen ook zijn.
Wij trappen niet in je val.
Zogezegd de Amazigh extremist spelen. Laat me niet lachen.

Mensen test ras zijn tarifiet eens en stel hem moeilijke vragen in het Tarifit. Eens zien hoe hij antwoord.
Indien hij dan wel het tarifiet beheerst dan is hij een Amazigh die samen met de anti-amazigh krachten samenwerkt.

Azul fellawen


salaam,

ahhaha ik zweer ik denk dat ook!! hij weet niet eens wat ezjedif is en hij draagt zelf die naam in het ARABISCH hij is tog ze3ma amazigh bewust!?!?!?!

ras

#55

Citeersalaam,

ahhaha ik zweer ik denk dat ook!! hij weet niet eens wat ezjedif is en hij draagt zelf die naam in het ARABISCH hij is tog ze3ma amazigh bewust!?!?!?!
R- Radicaal
A- Amazigh
S- Stichting     dus geen ezjedif

Amezian

#56

CiteerBeste Ras,

Ik begin stilaan te denken dat jij geen Amazigh bent.
Je wil ons uit ons tent lokken zodat wij inderdaad ook op een lijst komen en onze aspiraties al vroegtijdig in de kiem worden gesmoord.
De Imazighen zullen hoe dan ook erkenning krijgen, wat je plannen ook zijn.
Wij trappen niet in je val.
Zogezegd de Amazigh extremist spelen. Laat me niet lachen.

Mensen test ras zijn tarifiet eens en stel hem moeilijke vragen in het Tarifit. Eens zien hoe hij antwoord.
Indien hij dan wel het tarifiet beheerst dan is hij een Amazigh die samen met de anti-amazigh krachten samenwerkt.

Azul fellawen

Ja, dat vraag ik mij ook af. Hij doet heel geheimzinnig over 1984, alsof hij de grootste tegenstansder van het Marokkaanse regime is. Volgens mij is het een agent van een of andere geheime dienst!

ras

#57

CiteerJa, dat vraag ik mij ook af. Hij doet heel geheimzinnig over 1984, alsof hij de grootste tegenstansder van het Marokkaanse regime is. Volgens mij is het een agent van een of andere geheime dienst!
mijn naam is nog geen eens bekend bij de consulaat dus kan na gaan ,maar als jullie bereid zijn om een aktie te ondernemen dan ben ik bereid  mijn adress te geven dann zie ik de waar helden maar ook mensen met het groot mond die altijd beter weten dan ik

ras

#58
dus kom op

ras

#59
ik hoor alleen mensen die tegen spreken ,over mijn nederlands  of dat lieg of dat ik niet de waarheid spreek
of ik niks over 1984 vertel maar wat hebben jullie behalve elkaar tegen spreken of schelden .
waneer ga jullie nou samen werken of goede idee op tafel leggen