Hoofdmenu

POLITIEK

Gestart door ras, 06/06/2004 om 15:08:25

E3ber_Tastite

#15

CiteerMoeten wij nu nog,nu we over een revolutie praten,Arabieren niet accepteren in de strijd?Ik begrijp jullie niet,hoor!
Die man heeft geld en wapens,en daar gaat het om!

Je begrijpt het nog steeds niet he. Als je een alliantie gaat sluiten met bin laden, dan word je gelijk geasocieerd met al qaida. Dan zijn we niets meer dan terroristen, dan krijgt marokko zelfs steun van amerika en europa, om ons te bestrijden, onder het mom ( war on terrorism ).

Waarom moeten wij trouwens, altijd dehulp krijgen van de arabieren of van de europeanen of van wie dan ook. Alles moet gewoon Amazigh zijn, natuurlijk als er arabieren zijn die ons willen steunen, tjah waarom niet. Maar vergeet niet dat de Riffijnen de gehaatste volk is van marokko. En de allianties die de arabieren deden met de fransen om de imazighen kapot te maken.

een arabier is een arabier en een amazigh is een amazigh, en zo hoort het te blijven. Zij maken geen onderscheid, dus waarom wij wel. En betrek hier geen islam bij, a.u.b

Amezian

#16

CiteerNee bin laden is een terrorist en een arabier.
En als we straks voor een onafhankelijke Rif gaan strijden,zullen wij ook het predikaat krijgen:'terroristen'.Dan belanden wij ook op de Amerikaanse lijst met terroristische organisaties en zullen de tegoeden van de Amazigh-verenigingen hier in Nederland worden bevroren.En aangemerkt als verenigingen die terrorisme steunen...

E3ber_Tastite

#17
we zullen worden gezien, als vrijheidsstrijders als revolutionaren. De wereld is niet dom of zo, ze weten heus wel, in wat voor situatie arif zit. En trouwens Spanje en Frankrijk, kennen de geschiedenis van het arif en haar huidige aituatie. Dus wat dat betreft, zal het een legalen rebellie zijn. op zoek naar vrijheid en voorspoed.

Matho

#18
begint het te roeren in Arif????

E3ber_Tastite

#19
Ja ik denk van wel, de demonstraties zijn al begonnen. en de opstand zal zeer binnenkort beginnen, en het zal zich wederom verspreiden vanuit alhoceima. Denk ik dan

Matho

#20

CiteerJa ik denk van wel, de demonstraties zijn al begonnen. en de opstand zal zeer binnenkort beginnen, en het zal zich wederom verspreiden vanuit alhoceima. Denk ik dan

bij Tanit..is het eindelijk zo ver.

E3ber_Tastite

#21
ewa jaa, what goes around comes around

ras

#22
wat ik graag zou wilen horen is ja .../....../....../
en over demonstraties wil ik niks over horen die komen mijn neus uit.
en ik ben niet van gisteren ik weet  precis waar ik het over heb.
en nog iets als zou hulp vragen dan doet ik het liever bij de amerakanen maar bij osama of ander arabier van die arabieren kan ik alleen hun bloed opdrinken.
 wat ik nodig heb is alleen en beetje wapens en geld de rest kom wel . wat ik als de eerste wil weg vagen is de ambasade en de consulaat .

ras

#23

Citeerwe zullen worden gezien, als vrijheidsstrijders als revolutionaren. De wereld is niet dom of zo, ze weten heus wel, in wat voor situatie arif zit. En trouwens Spanje en Frankrijk, kennen de geschiedenis van het arif en haar huidige aituatie. Dus wat dat betreft, zal het een legalen rebellie zijn. op zoek naar vrijheid en voorspoed.



ik geef je groot gelijk jij begrijpt wat aan de hand is dankjewel

ras

#24

Citeerbij Tanit..is het eindelijk zo ver.


wat is tanit  ?

ras

#25

CiteerEn als we straks voor een onafhankelijke Rif gaan strijden,zullen wij ook het predikaat krijgen:'terroristen'.Dan belanden wij ook op de Amerikaanse lijst met terroristische organisaties en zullen de tegoeden van de Amazigh-verenigingen hier in Nederland worden bevroren.En aangemerkt als verenigingen die terrorisme steunen...
 


de wereld is niet gek en helemaal niet amerika maar ik begrijp je stand punt

ras

Citeeryugurthen
 



hoi mvr speciaal is dat alles wat je tezeggen hebt dit is echt niet om telachen ,ik wacht graag op iets nutigs denk na

ras

#27
waar blijven de echt imazighen nou??????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????

ras

#28

Citeerhaha jullie geloven wel in hem he;)




heb je wat anders te vertellen of alleen zeiken?????

ras

#29

CiteerAzul

Hoe zouden jullie het willen aanpakken, hebben jullie strategische plannen, hebben jullie kennis van het oorlog voeren. Ik dirf te wedden dat de meesten onder jullie, als het erop aan komt wegvluchten, als papegaaien.

Ik denk wel dat er iets broeit nu in Arif, ik denk dat er binnenkort een opstand komt.



dat begint altijd in het buiteland , maar goed als je zo over denkt geloof ik graag en ik ben altijd standby.