Hoofdmenu

POLITIEK

Gestart door ras, 06/06/2004 om 15:08:25

ras

Ik begin nou een beetje moe te woerden van alleen praten ,
we zijn naar europa gevlugt altans ik .ik wil nu van jullie
Aktie of daden,ik heb het hier niet over imazighen uit algerij of tunis en libie of atlas maar over ARIF,ik wil mijn eigen vlag mijn eigen geld mijn eigen taal mijn eigen land terug hebben al ga ik de oorlog verklaren tegen die tegen zijn.

ik zeg het bij, niet mij gaan kraken of slappe commentaar ik heb teveel mee gemaakt dus graag gooie argumenten.
ik weet het dat overpraten lucht het op (MAAR )!!!!!!!!!.

Matho

ik ben er voor.

Matho

ooit mijn vriend zal er een Aguellid Ameqrane uit ons midden komen....

Masja

yugurthen

Arrows

Citeeryugurthen
haha jullie geloven wel in hem he;)

Matho

hij is serieus bezig die kleine.

Matho

hij vroeg me laatst hoeveel een tvzendtijd kost in het tamazight.

daar krijg je gewoon spontaan tranen van.

Arrows

Citeerhij vroeg me laatst hoeveel een tvzendtijd kost in het tamazight.

daar krijg je gewoon spontaan tranen van.
wat lief!vind hem wel grappig!

Matho

maar hij praat volgensmij wel zijn mond snel voorbij.

Hij heeft het over revolutie enzovoort.
Iemand van 15jaar kan zijn mond niet houden en kan daardoor in problemen komen. Hij of zijn familie.

ik heb het dan over zijn mond voorbij praten in  Marokko.Er zijn genoeg ichekamen in Maroc.
Ze dulden zulke mensen niet.....al is het nog een puber.

E3ber_Tastite

Azul

Hoe zouden jullie het willen aanpakken, hebben jullie strategische plannen, hebben jullie kennis van het oorlog voeren. Ik dirf te wedden dat de meesten onder jullie, als het erop aan komt wegvluchten, als papegaaien.

Ik denk wel dat er iets broeit nu in Arif, ik denk dat er binnenkort een opstand komt.

Amezian

CiteerAzul

Hoe zouden jullie het willen aanpakken, hebben jullie strategische plannen, hebben jullie kennis van het oorlog voeren. Ik dirf te wedden dat de meesten onder jullie, als het erop aan komt wegvluchten, als papegaaien.

Ik denk wel dat er iets broeit nu in Arif, ik denk dat er binnenkort een opstand komt.
Misschien een alliantie met de club van Bin Laden? Onder het motto 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'

Samariaan

CiteerMisschien een alliantie met de club van Bin Laden? Onder het motto 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'

zoiets als de vermeende alliantie tussen Saddam en Al Qaida. Die konden elkaars bloed ook drinken geloof ik, maar ze hadden een gezaamlijke vijand Amerika.

E3ber_Tastite

CiteerMisschien een alliantie met de club van Bin Laden? Onder het motto 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'

Nee bin laden is een terrorist en een arabier.

Mektab

CiteerIk begin nou een beetje moe te woerden van alleen praten ,
we zijn naar europa gevlugt altans ik .ik wil nu van jullie
Aktie of daden,ik heb het hier niet over imazighen uit algerij of tunis en libie of atlas maar over ARIF,ik wil mijn eigen vlag mijn eigen geld mijn eigen taal mijn eigen land terug hebben al ga ik de oorlog verklaren tegen die tegen zijn.

ik zeg het bij, niet mij gaan kraken of slaap commentaar ik heb teveel mee gemaakt dus graag gooie argumenten.
ik weet het dat overpraten lucht het op (MAAR )!!!!!!!!!.

Assalamoe alaykoem,

Denk je echt dat dit realistisch is?

Walaykoem salaam

Amezian

CiteerNee bin laden is een terrorist en een arabier.
Moeten wij nu nog,nu we over een revolutie praten,Arabieren niet accepteren in de strijd?Ik begrijp jullie niet,hoor!
Die man heeft geld en wapens,en daar gaat het om!