de Arabier in Sudan

Gestart door Matho, 05/06/2004 om 16:28:37

Taghzayfut

#75

CiteerNiet als het erop aankomt.
Anders was er nu wel een revolutie aangebroken.


Heb geduld.

Yugurthen

#76

CiteerHahahaahaha! Weet je wel hoeveel rifijnse zusters ik gebald heb? En ik heb niet een keer genoten. Die wijven bakken er niks van.
Trots zetten jullie wel opzij voor een paar centen.



smerige klootzak. doe normaal en hoe weet je dat riffijnse vrouwen niets kan.

Taghzayfut

#77

Citeerhoe kan je dat allemaal weten.

Ik heb het meegemaakt. Heb rifijnse vrienden. Ik noem ze mijn imdoukkar n takkoth.

Matho

#78

CiteerHahahaahaha! Weet je wel hoeveel rifijnse zusters ik gebald heb? En ik heb niet een keer genoten. Die wijven bakken er niks van.
Trots zetten jullie wel opzij voor een paar centen.

dat zijn in mijn ogen geen fatsoenlijk Riffijnse dames meer.

Maar slechts hoeren die we liever kwijt dan rijk zijn.

Ariaz

#79
Ik denk dat de meest succesvolle manier om te handelen is wanner ALLE Imazighen of het nu Issousien of Irrifien zijn een stem hebben, wannner ze allemaal TEGELIJK opstaan, wanneer ze OVERAL opstaan, dit gaat de Arabieren gewoon laten capituleren, ze zullen alle eisen inwilligen,


als ALLLE imazighen in heel Marokko opstaan en hun eisen indienen, dan zullen we veel succes oogsten, omdat de Arabieren schrik hebben dat de relatieve rust in Marokko verstoort gaat worden, niet zoals in Algerije,

waar zowel de overheid als de bevolking bloed aan de handen heeft,


ze zeggen altijd de som der delen is groter dan verschillende afzonderlijk


wannner alle Imazighen opstaan dan zal het een SYNERGETISCH effect hebben,

Matho

#80

Citeeren geld en hoe zit het met vijanden en met algerije als rifstaat komt valt marokko en algerije tegelijker tijd aan. en je moet het bevolking achter je hebben.

strategisch ook goed aangelegd jij??

Taghzayfut

#81

Citeersmerige klootzak. doe normaal en hoe weet je dat riffijnse vrouwen niets kan.

Ik ga niet generaliseren. Degene die ik tegengekomen ben waren te lauw voor mij.
Serieus, wie van jullie heeft een keer een lekkere hete soussia gebald?

Yugurthen

#82

CiteerIk denk dat de meest succesvolle manier om te handelen is wanner ALLE Imazighen of het nu Issousien of Irrifien zijn een stem hebben, wannner ze allemaal TEGELIJK opstaan, wanneer ze OVERAL opstaan, dit gaat de Arabieren gewoon laten capituleren, ze zullen alle eisen inwilligen,


als ALLLE imazighen in heel Marokko opstaan en hun eisen indienen, dan zullen we veel succes oogsten, omdat de Arabieren schrik hebben dat de relatieve rust in Marokko verstoort gaat worden, niet zoals in Algerije,

waar zowel de overheid als de bevolking bloed aan de handen heeft,


ze zeggen altijd de som der delen is groter dan verschillende afzonderlijk


wannner alle Imazighen opstaan dan zal het een SYNERGETISCH effect hebben,



kijk jou heb ik nou nodig. we moeten inderdaad EEN FRONT VORMEN. ik ga naar de rif-gebergte en haal mensen over praat met mijn familie en en mensen.

Masja

hij heeft een heldere blik op de zaak, yugurthen, zéker voor zijn leeftijd

Matho

#84

Citeerkijk jou heb ik nou nodig. we moeten inderdaad EEN FRONT VORMEN. ik ga naar de rif-gebergte en haal mensen over praat met mijn familie en en mensen.

hou op met schattig zijn.

Yugurthen

#85

CiteerIk ga niet generaliseren. Degene die ik tegengekomen ben waren te lauw voor mij.
Serieus, wie van jullie heeft een keer een lekkere hete soussia gebald?



ike niet ben ook niet van plan ik pak alleen blondies die vind ik heetst.

Ariaz

#86

Citeervoor een 15jarige heb je hele goede ideeen.
Onvoorstelbaar.


wat heb ik je gezegd?

die jongere Imazighen hebben een sterker Amazighbesef


ik zou zeggen Yugurthen doe zo verder, je bent goed bezig, moest je mijn broerke zijn dan had ik je op iets getrakteerd

Yugurthen

#87
en imazighen vrouwen.

Matho

#88
Nee. hoor .

ik bewoner je wel Yugurthen.

Taghzayfut

#89

Citeerdat zijn in mijn ogen geen fatsoenlijk Riffijnse dames meer.

Maar slechts hoeren die we liever kwijt dan rijk zijn.

Ik vind geen enkel rifijnse vrouw meer fatsoenlijk. Behalve de oudere vrouwen misschien.