de Arabier in Sudan

Gestart door Matho, 05/06/2004 om 16:28:37

Matho

#60

Citeernou ik moet eerst een land achter me hebben en ik denk dat amerika wordt en ik ga naar marokko maak ik een denktank van 18 mensen ieder mens denkt over hoe je het beste revolutie met beginnen en ga ik naar drugsmaffia en koop ik wapens. ga ik mensen overhalen.

schattig.... maar ik denk voor jou geen HOllywood films meer.

Masja

#61

Citeernou ik moet eerst een land achter me hebben en ik denk dat amerika wordt en ik ga naar marokko maak ik een denktank van 18 mensen ieder mens denkt over hoe je het beste revolutie met beginnen en ga ik naar drugsmaffia en koop ik wapens. ga ik mensen overhalen.

met amerika erachter??    hahahahahahaha...een onafhankelijke strijd lijkt me verstandiger, denk aan je trots

Ariaz

#62
wij moeten een voorbeeld nemen aan de Tamil Tygers en de Basken

Matho

#63
ras, cultuur en identiteit zijn verbonden aan de grond van ons voorouders.

Matho

#64

Citeerwij moeten een voorbeeld nemen aan de Tamil Tygers en de Basken

de basken en tamil tijgers vormen ook een EEN ras.

Die halen niet zomaar een neger uit Zambia erbij.

Taghzayfut

#65

CiteerDe meeste toeristen gaan naar Agadir voor de seks (homoseksualiteit, pedofilie).

Zorgen jullie souassa maar eerst dat dat verbannen wordt en dan kunnen we over een eenheid van tamazgha spreken.

Tamazgha heeft niks aan mietjes die de wapens niet durven op te nemen.

Niet beledigend bedoelt.

Tamazgha heeft ook niks aan de junks van de Rif. De meeste prostituees in Agadir komen uit de Rif.De politie in Agadir houdt ze sterk in de gaten en stuurt ze naar een paar maanden weer naar huis.
In de Rif is er ook genoeg sextoerisme. Even blowen en dan neuken voor een paar dinar.

Niet beledigend bedoeld.

Yugurthen

#66
hoe wil je het doen vroeger kan het maar nu niet je moet een bepaalde groepering of een staat of organisatie achter je hebben anders lukt het niet.

Yugurthen

#67
zie je eerst moeten we een front maken. eerst tamazgha taal ontwikkelen en daarna ideeen uitwisselen. zoals welke politieke systeem die we invoeren.

Matho

#68

CiteerTamazgha heeft ook niks aan de junks van de Rif. De meeste prostituees in Agadir komen uit de Rif.De politie in Agadir houdt ze sterk in de gaten en stuurt ze naar een paar maanden weer naar huis.
In de Rif is er ook genoeg sextoerisme. Even blowen en dan neuken voor een paar dinar.

Niet beledigend bedoeld.

Ik ben niet naief....maar een Riffijn of een Riffijnse gaat zich niet zo snel prostitueren.

Te trots voor.

Men zegt altijd: Ik ben een Riffie (synoniem voor MAN)

Yugurthen

#69

CiteerTamazgha heeft ook niks aan de junks van de Rif. De meeste prostituees in Agadir komen uit de Rif.De politie in Agadir houdt ze sterk in de gaten en stuurt ze naar een paar maanden weer naar huis.
In de Rif is er ook genoeg sextoerisme. Even blowen en dan neuken voor een paar dinar.

Niet beledigend bedoeld.


hoe kan je dat allemaal weten.

Taghzayfut

#70

Citeerhoe wil je het doen vroeger kan het maar nu niet je moet een bepaalde groepering of een staat of organisatie achter je hebben anders lukt het niet.

Er zijn genoeg Amazigh stijders en Amazigh organisaties in heel Marokko die bereid zijn hiervoor te strijden.

Matho

#71

Citeerzie je eerst moeten we een front maken. eerst tamazgha taal ontwikkelen en daarna ideeen uitwisselen. zoals welke politieke systeem die we invoeren.

voor een 15jarige heb je hele goede ideeen.
Onvoorstelbaar.

Matho

#72

CiteerEr zijn genoeg Amazigh stijders en Amazigh organisaties in heel Marokko die bereid zijn hiervoor te strijden.

Niet als het erop aankomt.
Anders was er nu wel een revolutie aangebroken.

Yugurthen

#73
en geld en hoe zit het met vijanden en met algerije als rifstaat komt valt marokko en algerije tegelijker tijd aan. en je moet het bevolking achter je hebben.

Taghzayfut

#74

CiteerIk ben niet naief....maar een Riffijn of een Riffijnse gaat zich niet zo snel prostitueren.

Te trots voor.

Men zegt altijd: Ik ben een Riffie (synoniem voor MAN)

Hahahaahaha! Weet je wel hoeveel rifijnse zusters ik gebald heb? En ik heb niet een keer genoten. Die wijven bakken er niks van.
Trots zetten jullie wel opzij voor een paar centen.