de Arabier in Sudan

Gestart door Matho, 05/06/2004 om 16:28:37

Taghzayfut

#45

CiteerDe prostitue heeft de overhand gekregen in Sous.


Hoe wil je met die mensen een FRONT vormen???
Willen ze dat wel????


Je hebt over de Atlas, aya aghejour. Daar is de meeste prostitutie. De prostituees en de klanten komen uit de Rif en de Atlas is de tippelzone.

Schleuh n Legnez en Schleuh n Takkoth.

Masja

ik denk dat je omgeving ouarzazate bedoelt, maar dan nog is dat niet relevant  (bedoelt voor bagra)

Ariaz

#47

CiteerNee, Ariaz ons enige mogelijkheid is een sterke onafhankelijke Rif.

Geisoleerd van de rest van de wereld.
Een identiteit proberen te creeeren en dan als het allemaal goed gaat toenadering zoeken naar de rest van de wereld.


als Rif onafhankelijk wordt dan zal Rif deel uitmaken van de G8, hoe kleiner het land hoe rijker het land, dat is bewezen, hoveel geld gaat er van de Rif naar de bodemloze putten van de Gharb

Taghzayfut

#48

Citeeren Sous is me te multiraciaal.

Arabieren en negers hebben zich met dat volk sterk vermengd.

Rif is mij ook te kleurrijk. Te veel arabisch en negroïden.

Waarom hebben isoussiyen stijl haar en rifijnen kroes haar, net zoals dat van de negers?

Matho

#49
De meeste toeristen gaan naar Agadir voor de seks (homoseksualiteit, pedofilie).

Zorgen jullie souassa maar eerst dat dat verbannen wordt en dan kunnen we over een eenheid van tamazgha spreken.

Tamazgha heeft niks aan mietjes die de wapens niet durven op te nemen.

Niet beledigend bedoelt.

Masja

#50
daar gaan we weer. ..

Matho

#51

Citeerals Rif onafhankelijk wordt dan zal Rif deel uitmaken van de G8, hoe kleiner het land hoe rijker het land, dat is bewezen, hoveel geld gaat er van de Rif naar de bodemloze putten van de Gharb

jij ziet het allemaal GROOT.

Maar je moet klein beginnen....eerst voor de Riffijnen opkomen dan voor de rest van de Imazighen.

Taghzayfut

#52

CiteerNee, Ariaz ons enige mogelijkheid is een sterke onafhankelijke Rif.

Geisoleerd van de rest van de wereld.
Een identiteit proberen te creeeren en dan als het allemaal goed gaat toenadering zoeken naar de rest van de wereld.

Dat lukt jullie nooit. Wel, als alle imazighen een front vormen.
Ik ben het met Ariaz eens.

Yugurthen

#53
en daar mee ben ik van plan. heb al een revolutie plan gemaaktt.

Matho

#54

Citeeren daar mee ben ik van plan. heb al een revolutie plan gemaaktt.

vertel???

Ariaz

#55

CiteerRif is mij ook te kleurrijk. Te veel arabisch en negroïden.

Waarom hebben isoussiyen stijl haar en rifijnen kroes haar, net zoals dat van de negers?


mannen mannen hoe zijn wij hier bezig, ras is geen argument meer tegenwoordig, in deze kleine planeet,  het staat vast Irrifien zijn heel blanke mensen, ze zijn wel gebruind maar ze behoren tot de meest blanke mensen van Marokko,


ik heb d evorige keer een reportage gezien, in die reportage werd bewezen dat een blanke jongen identieke dna-overeenkomsten had met een zwarte van Nigeria, eigenlijk is ras niet belangrijk, weten jullie wat belangrijk is , dat is je cultuur, je afkomst, hoe je jezelf beschouwd

Yugurthen

#56
nou ik moet eerst een land achter me hebben en ik denk dat amerika wordt en ik ga naar marokko maak ik een denktank van 18 mensen ieder mens denkt over hoe je het beste revolutie met beginnen en ga ik naar drugsmaffia en koop ik wapens. ga ik mensen overhalen.

Masja

#57
exact, goed gesproken ariaz

Matho

#58
ras is wel belangrijk.

Het embryo in de genen van onshebben we geerfd van de voorouders.


Yugurthen

ik moet wel duizenden mensen achter me hebben en de wereld vertellen over amazigh-kwestie