de Arabier in Sudan

Gestart door Matho, 05/06/2004 om 16:28:37

Yugurthen

CiteerAyuda,
dit is een mooi droom, maar dat zal nooooooooooooit leuken. Mensen vechten voor geld, rijkdom, macht, buit, enz.

dan zal de mensheid dan onder een transformatie ondergaan.

VS

Citeerdan zal de mensheid dan onder een transformatie ondergaan.
Begin bij jezelf. Anders lijkt het zo hypocriet.

Samariaan

CiteerWanneer we over het onderdrukkingen van de Arabieren hebben, horen we 'We zijn allemaal moslims', 'Arabieren zijn onze broeders'.
Moslims is Soedan werden in opdracht van de regering afgeslacht. En er kwam geen enkele hulp van de Islamitische liga. Europese Unie heeft de Islamitische liga verzocht om in te grijpen, maar deze deed niets. Dit is dus de broederschap.

bedoel je niet de Arabische Liga Hulk?

ayuda

Met een heeeeel klein geloof zijn bergen te verzetten.

Met een heleboel kleine beetjes geloof kan een wereld veranderen.

Of leggen we ons allemaal neer bij de ellende?

Kunnen we net zo goed gelijk in ons graf gaan liggen. Scheelt een hoop gedoe.

ras

De arabieren zijn gewoon monsters en tegelijk tijd slaven en vals.voor mij mogen zij elkaar dood schieten

Aqsil

Citeerbedoel je niet de Arabische Liga Hulk?
Ik bedoel Islamitische liga.
Van Arabische liga verwacht ik ook niets, want die liga bestaat uit racisten en onderdrukers.

Samariaan

CiteerIk bedoel Islamitische liga.
Van Arabische liga verwacht ik ook niets, want die liga bestaat uit racisten en onderdrukers.

maar er bestaat toch niet zoiets als een islamitische liga, er bestaan wel een aantal globale islamitische organisaties, maar geen echte organisatie a la UN , arabische liga, of de joodse wereld raad.

heb je toevallig een weblink?

ik

De meeste fundamentalistische bewegingen worden gefinancierd door de belangrijkste Saudische families van miljardairs. Zij hebben zich de olierijkdommen van de Arabische wereld toegeëigend. Ze hebben zich met Pakistan verenigd in de Islamitische Liga en de Moslimbroeders. De Liga steunt de fundamentalisten zoals sommige conservatieve katholieken steun verlenen aan het Vlaams Blok of het Front National. Wat de Saudische miljardairs niet belet om zich in hun villa’s in Tanger of Casablanca met seksuele uitspattingen bezig te houden.

de link http://www.ptb.be/scripts/article.phtml?obid=6174&lang=2

Aqsil

Citeermaar er bestaat toch niet zoiets als een islamitische liga, er bestaan wel een aantal globale islamitische organisaties, maar geen echte organisatie a la UN , arabische liga, of de joodse wereld raad.

heb je toevallig een weblink?
Arabische liga bestaat uit Arabische en gearabisierde landen. In totaal zijn dat 22 landen (oost Afrika + landen van het midden oost + landen van Noord Afrika).

Islamitische liga bestaat ook nog uit landen zoals Pakistan, Turkije, Iran, Afghanistan, enz.
Ik weet zeker dat deze liga bestaat, want ze waren vaak op het nieuws, vooral in Marokko.
Toen Hirsi Ali Profeet uitschold, heeft Mohammed Chebih de Islamitische liga ingeschakeld. Landen van deze liga hebben vervolgens een klacht ingediend bij VVD. Dit was ook in het nieuws.

Ze moeten ook een eigen site hebben, maar ik zou niet weten hoe ze hun site hebben genoemd.

Samariaan

CiteerArabische liga bestaat uit Arabische en gearabisierde landen. In totaal zijn dat 22 landen (oost Afrika + landen van het midden oost + landen van Noord Afrika).

Islamitische liga bestaat ook nog uit landen zoals Pakistan, Turkije, Iran, Afghanistan, enz.
Ik weet zeker dat deze liga bestaat, want ze waren vaak op het nieuws, vooral in Marokko.
Toen Hirsi Ali Profeet uitschold, heeft Mohammed Chebih de Islamitische liga ingeschakeld. Landen van deze liga hebben vervolgens een klacht ingediend bij VVD. Dit was ook in het nieuws.

Ze moeten ook een eigen site hebben, maar ik zou niet weten hoe ze hun site hebben genoemd.

ah bedankt hulk, staat bekend onder de Muslim World League, hier is hun website http://www.muslimworldleague.org/

Aqsil

Citeerah bedankt hulk, staat bekend onder de Muslim World League, hier is hun website http://www.muslimworldleague.org/
Dat is wat ik inderdaad bedoel

ras

wat ik bedoel wat hij bedoel wat zij bedoel .
denk aan jullie eigen probleem  mensen!!!!!!!!!!!!!

tijdelijk

Syrische speciale eenheden hebben afgelopen juni chemische wapens gebruikt tegen de Afrikaanse bevolking in de
Sudanese provincie Darfur.
Dat meldt het Duitse dagblad Die Welt woensdag op grond van documenten van westerse inlichtingendiensten, waarin de krant inzage heeft gehad. Volgens Die Welt had de operatie, die tientallen mensen het leven zou hebben gekost, plaats met instemming met de Sudanese regering.

Syrische officieren zouden in mei in het diepste geheim overleg hebben gehad met overheidsfunctionarissen in Khartum.
Daarbij zou gesproken zijn over nauwere militaire samenwerking tussen Khartum en Damascus. Syrië zou hebben voorgesteld gifgas te testen op rebellen.

Omdat de Sudanese regering op dat moment verwikkeld was in vredesonderhandelingen met de opstandelingen, zou Khartum in plaats daarvan hebben ingestemd met het testen van de chemische wapens op burgers.

Wanneer de aanvallen hebben plaatsgevonden is volgens de Duitse krant niet duidelijk vast te stellen. Wel hebben Sudanese ooggetuigen in juni verdachte activiteiten opgemerkt bij het al-Fashr-ziekenhuis in Khartum, waar plotseling enkele tientallen ingevroren lijken werden binnengebracht. Daarover berichtte een Arabische website begin augustus, aldus Die Welt.

abrid

Dit bovenstaande artikel is te lezen in de Spits van vandaag 15-9-2004.

allasian

De naam arabische milities klopt eigenlijk niet want het zijn helemaal geen arabieren het zijn gewoon een stelletje gesemitiseerde negers die denken dat ze arabieren zijn en voelen zich superieur tegen over de athentieke bevolking.
Arabieren moeten opstaan en zeggen dat hun naam niet zomaar gebruikt mag worden.En zeker niet door JANJAWEED tuig.