de Arabier in Sudan

Gestart door Matho, 05/06/2004 om 16:28:37

ras

ga met hen mee met je hoofddoekje

imzourenlady

Citeerga met hen mee met je hoofddoekje

ten eerste ga nederlands leren!!!!
ten tweede ga je kinderen opvoeden!!!!
ten derde wat heeft dat met mij antwoord te maken!!!
ten vierde IK LACH JE UIT!!!!!

ras

ten vijfde lik mee reet

ras

bijdehand

imzourenlady

Citeerten vijfde lik mee reet

so als ik dat zou doen... dan mag ik ook niet meer naar marokko gaan!!! want ik heb dan een kont van een jood gelikt!!! tfoe weeejoooow dat zou een schande zijn!!!!!
nee hoor dank je!!!!

ras

ik ben geen jood en mij kont is wel schoon , maar of je bij kan komen ?????????????????

imzourenlady

Citeerik ben geen jood

kan ik me haast niet voorstellen maar jah... nee dank je

ras

ik vind je toch wel lief

imzourenlady

Citeerik vind je toch wel lief

HOOP!!!!

Aqsil

Wanneer we over het onderdrukkingen van de Arabieren hebben, horen we 'We zijn allemaal moslims', 'Arabieren zijn onze broeders'.
Moslims is Soedan werden in opdracht van de regering afgeslacht. En er kwam geen enkele hulp van de Islamitische liga. Europese Unie heeft de Islamitische liga verzocht om in te grijpen, maar deze deed niets. Dit is dus de broederschap.

Maar christenen willen hun medemens toch helpen ondanks dat mensen in Darfur Moslims zijn. Christen in Nederland openen ook hun kerken voor asielzoekers in Nederland.  Moslims moeten veel leren van de Christenen.

UTRECHT (ANP) - De hulporganisatie Kerkinactie heeft de voornamelijk protestantse kerkelijke gemeenten uit haar achterban om een extra bijdrage gevraagd voor hulp aan de Sudanese provincie Darfur. In de regio dreigt een humanitaire ramp.

Meer dan een miljoen mensen zijn door het geweld van door de regering gesteunde milities van huis en haard verdreven. Kerkinactie wil 400.000 euro bijeenbrengen voor voedsel, water, sanitaire voorzieningen en het bouwen van tentenkampen voor vluchtelingen. Dat liet de hulporganisatie vrijdag weten. De roep om extra hulp kwam van de Sudanese Raad van Kerken. Die organisatie kreeg eerder al 40.000 euro van Kerkinactie.

Yugurthen

er is een filter dat moslims filtert later zie je dan wie echte moslims zijn.

Aqsil

Als je geld hebt, stuur wat naar je broeders in Soedan. Alles helpt.

ayuda

Moslims en Christenen en Joden en iedereen, laten we keihard vechten met elkaar.
Tegen alle ellende, armoede, verdriet, milieubederf, eenzaamheid, discrimatie.

Yugurthen

CiteerMoslims en Christenen en Joden en iedereen, laten we keihard vechten met elkaar.

lukt niet.

Aqsil

CiteerMoslims en Christenen en Joden en iedereen, laten we keihard vechten met elkaar.

Ayuda,
dit is een mooi droom, maar dat zal nooooooooooooit leuken. Mensen vechten voor geld, rijkdom, macht, buit, enz.