de Arabier in Sudan

Gestart door Matho, 05/06/2004 om 16:28:37

Ariaz

#105

CiteerKom op! Zeg nou, heb je het een keer gedaan?


zit je nu reclame te maken voor die Thissousien, bij ons hier in Belgie gaan ze allemaal om met niet-Marokanen, en ik durf niks met een Tassousiet omdat ik weet dat het echte tovenaressen zijn, geef mij maar liever een echte Tarifit, maar ik herhaal dit is mijn persoonlijke mening,

dit wil niet zeggen dat de Issousien geen Allianties moeten aangaan met de Irrifien

Matho

#106

CiteerHet verkrachtende leger kwam uit Atlas en niet uit Souss. Agadir is een wereldstad geworden. Men doet zaken in Agadir. Is goed voor de economie. Met dat geld gaan wij een front vormen om tamazgha op te eisen.
Dit is ook goed voor de Rif. Heb geduld.

waar zijn de REBELLEN van Sous dan mee bezig>???

Masja

#107
dat klopt, daar heb je veel blonde  meisjes met lichte ogen, ze zijn echt mooi, de mannen ook trouwens, prachtig

Matho

#108
He Taghza.....waar die bewondering van Soussie meisjes voor alls wat met Negers te maken heeft???

Ik spreek uit ervaring, ik woon in Amsterdam.

Matho

#109

Citeerdat klopt, daar heb je veel blonde  meisjes met lichte ogen, ze zijn echt mooi, de mannen ook trouwens, prachtig

is het sporadisch te vindne of spreek je over hele VOLKSSTAMMEN???

Taghzayfut

#110

CiteerZouden haar ouders mij hun dochter willen uithuwelijken????

Weet ik niet. Vraag het hun. Als je maar niet zwart bent.

Masja

#111

Citeeris het sporadisch te vindne of spreek je over hele VOLKSSTAMMEN???

in ieder geval niet sporadisch, het komt veel voor, maar het meeste lichtbruin haar met amberkleurige ogen,de Mannen ook

Matho

#112

CiteerWeet ik niet. Vraag het hun. Als je maar niet zwart bent.

ik ben puur blank.

Mijn haar is bruin-blond.

Taghzayfut

#113

Citeerzit je nu reclame te maken voor die Thissousien, bij ons hier in Belgie gaan ze allemaal om met niet-Marokanen, en ik durf niks met een Tassousiet omdat ik weet dat het echte tovenaressen zijn, geef mij maar liever een echte Tarifit, maar ik herhaal dit is mijn persoonlijke mening,

dit wil niet zeggen dat de Issousien geen Allianties moeten aangaan met de Irrifien

Ariaz, ze betoveren jou met hun schoonheid. Rif vrouwen doen aan zwarte magie om een man te vangen. Heel veel vrienden van mij zijn slachtoffer geworden.

Ik heb ook liever een souss meisje.

Matho

#114

Citeerin ieder geval niet sporadisch, het komt veel voor, maar het meeste lichtbruin haar met amberkleurige ogen,de Mannen ook

Maar de meeste souassa die ze op tv laten zien zijn altijd zambiaanse types zoals die Koninklijke negerhof van een theeschenker.

Je weet wel die zwarte type die altijd op gelegenheden thee schenkt. ZO een slaafs type.

Taghzayfut

#115

Citeerwaar zijn de REBELLEN van Sous dan mee bezig>???


Ssssssssssssssssst.

Ariaz

#116
Beste Bagrades pas op voor die Thissousien, ze maken allemaal heel veel gebruik van Tovenarij,


het zijn mooie meisjes maar ja

Matho

#117

CiteerAriaz, ze betoveren jou met hun schoonheid. Rif vrouwen doen aan zwarte magie om een man te vangen. Heel veel vrienden van mij zijn slachtoffer geworden.

Ik heb ook liever een souss meisje.


Kun je me plekken aanraden< Taghza.
Waar ik zulke sousmeisjes kan vinden??

Masja

#118
zwart kan ook mooi zijn

Matho

#119
Hoe komt het dan dat ik SOus altijd met zwart associeer.
Het komt toch niet van de lucht vallen???