"Waarom berbers van AEL houden"

Gestart door Ait_touzini, 17/06/2004 om 12:23:36

ras

CiteerEn wat is die conflict dan?
dat ik niks mag zeggen dat mijn kinderen geen tamazight mogen leren vrijheid van menings uiting ,en ze haten ons en en en en en etc!!!!!20km van klachten

terelie

elke orginsatie die het woord arabier draag betekent gelijk anti berber .ik ben voor een islamitsche en amazigh
en de rest mag stikken .  pot op met ael

Dora

Citaat van: terelie op 01/08/2004 om 21:17:06
elke orginsatie die het woord arabier draag betekent gelijk anti berber .ik ben voor een islamitsche en amazigh
en de rest mag stikken .  pot op met ael
het zit m niet in dat arabische maar in de islamitische visie van hen. kijk als jahjah zegt ik zet een arabische liga op dan hoor je mij niet klagen > maar wanneer hij de islam erbij haalt dan is het andere koek. de islam is tegen nationalisme > islam is voor iedereen toegankelijk arabier of niet arabier. daarom klopt die hele visie van hen niet > zo hadden ze het over de arabische cultuur..wat heeft dat in godsnaam met islam te maken??...welke moslim van andere etnische afkomt zal zich daar in thuis voelen???....(behalve de blinde onbewuste imazighen dan ::) )...

Sammar

Citeer

Oooh dus je bent voor de Ael, omdat het een Islamitische-partij is. Zou je ook voor een Islamitische homo-partij zijn, dat is immers toch ook een Islamitisch-partij toch?
Citeer

Wat zou daar mis mee zijn?