"Waarom berbers van AEL houden"

Gestart door Ait_touzini, 17/06/2004 om 12:23:36

MBTiza

#15

Citeersalaam,

haha ik heb nooit gezecht dat ik een deel wil uitmaken van de ael maar ik zou het niet erg vinden als er een partij in de politiek zit die met een islamitische gedachte gang heeft!! snap je


Dat is het nou juist de ael heeft een nationalitische gedachtengang en geen islamtische, waarom denk dat Cheppeh uit de partij is gestapt?

imzourenlady

#16

CiteerGeef dan argumenten, waarom je voor de Ael bent?

gewoon om dat het islamitische prtij is maare... deze discussie is er al bij ael in het nauw!!! kijk daar maar

E3ber_Tastite

#17
Raa7 atteched Battatta di tadarth inem, jenne3 dennita trankir. Want je bent gewoon oliedom, sorry dat ik dat zeg. Maar je bent hier alleen maar om te provoceren en ga je eens gedragen als een echt Tamazight.

MBTiza

#18

CiteerRaa7 atteched Battatta di tadarth inem, jenne3 dennita trankir. Want je bent gewoon oliedom, sorry dat ik dat zeg. Maar je bent hier alleen maar om te provoceren en ga je eens gedragen als een echt Tamazight.

je hebt gelijk..ze is of gewoon dom..of ze is hier met de bedoeling om de boel te provoceren.

E3ber_Tastite

#19

Citeerje hebt gelijk..ze is of gewoon dom..of ze is hier met de bedoeling om de boel te provoceren.

check je inbox.

allasian

#20

Citeerps: deze Omar Montana noemt ons een deel van de Arabische natie. tzzz
Omar Montana,hahahahaha 1 of andere idioot die zo onder de indruk was van Scarface dat hij sindsdien heeft hij een passende alias gevonden die bij z'n ego past.Wat een cliche!
Who's this fool??

MBTiza

#21
ALLASIAN,


CiteerOmar Montana is de broertje van de voorzitter van AEL NL Nabil Marmouch, vandaar dat ie zo positief is over de AEL. Hij zit trouwens ook in de vrouwonvriendelijke rapgroep DHC.

Dora

#22

Citeer- de ael heeft een slechte naam, die de naam van de marokkanen hier in nl allen zal verdoezelen.
- het arabisme is de sleutelwoord voor de ael en niet de islam, de visie van de partij aan gespijkerd na veel kritiek
- abu izan heeft jamal abdnasser als voorbeeld een rasechte nationalist (nationalisme is verboden in de islam)
- ael is een extreme partij en actie is reactie, dus de tegenhanger (vlaams-blok) is de lachende partij geworden
- ael ziet ons als een onderdeel van de arabische natie ipv als een onderdeel van de islamtische wereld.

op de haagse hogeschool had ik een discussie met een aantal voorstanders (imazighen uit zeist) die pro-ael waren toen abu tagna daar op bezoek kwam, deze amazigh zei tegen mij dat de arabische natie heel groot is van marokko tot aan indonesië, hoe bedoel gehersenspoeld?
ja ik weet welke je bedoeld 1 van hen is mijn neef en een ander isiemand uit onze tsjaar...abberahim achamrouk die is ook gevraagd voor voorzitter van de nederlandse AEL..stelltje luiwammessen..terwijl het jongens zijn die alleen naar amazighmuziek luisteren en onderling alleen tmazight praten...ongeloofelijk hoe sommigen blind kunnen zijn..

Idir

#23

CiteerOmar Montana is de broertje van de voorzitter van AEL NL Nabil Marmouch, vandaar dat ie zo positief is over de AEL. Hij zit trouwens ook in de vrouwonvriendelijke rapgroep DHC.


Dan weten we genoeg, want echte Imazighen zijn echt niet zo positief over AEL!

Idir

#24

Citeerniet dat de Imazighen deel uit maken van een Arabische natie...maar ik bedoel daar mee dat ik niet de enigste als amazigh een voorstander van de ael ben..

Dus zijn er meer domme mensen!! Dat is wel duidelijk zo!!

CheimaGirl

Re:
#25
Hey AEL is met een andere naam de verkiezingen ingedoken nl. Democratische Moslim Partij, volgens mij was dit om de ware aard van de partij nogmaals te verdoezelen. MAAR ze hebben zooooo weinig stemmen gehaalt dit jaar in belgie, dat het om te schamen is.Eindelijk zien de imazighen in waarvoor de AEL staat! :)

Idir

Citeersalaam,

haha ik heb nooit gezecht dat ik een deel wil uitmaken van de ael maar ik zou het niet erg vinden als er een partij in de politiek zit die met een islamitische gedachte gang heeft!! snap je


Voor die partij ,moet je niet bij AEL zijn! Heb je het resultaat van de vrkieziengen in Belgie gevolgd?? AEL heeft er niks van gebakken en maar goed ook.... Gelukkig zijn er genoeg verstandige mensen die niet op die Rotzooi-partijen stemmen!

Wasilla tarifest

#27

CiteerBovenstaande zou mijn moeder nou ook zo gezegd hebben.

Maar:
Ik houd niet van de AEL. Die kop van JaJa staat me niet aan en van het typetje Marmoucha krijg ik rillingen.

dat heb ik nou ook walgelyk

Idir

Re:
#28

CiteerHey AEL is met een andere naam de verkiezingen ingedoken nl. Democratische Moslim Partij, volgens mij was dit om de ware aard van de partij nogmaals te verdoezelen. MAAR ze hebben zooooo weinig stemmen gehaalt dit jaar in belgie, dat het om te schamen is.Eindelijk zien de imazighen in waarvoor de AEL staat! :)

Ze hadden wel bijna alleen Marokkanen op de lijst heb je dat gezien??  En nog heeft het niks geholpen, ze zeiden toch dat Marokkanen die partij steunde! Nou niet dus... ;D
Trouwens je kan nagaan met DMP hebben ze al weinig binnen gehaald, laat staan wanneer ze met AEL meededen... ;)

CheimaGirl

Re:
#29
hahaha, inderdaad het heeft niks verandert allen de stemmen die gedaalt zijn met enorme aantallen. Hun ondergang hebben ze aan zich zelf te danken. ze3ma 'arabische' liga en nu opeens 'moslim' partij , zelfs de domste marokkaan gaat daar niet voor de tweede keer invallen.

Volgens mij gaat Jahjah nu volledig vermomd over tstraat na zo'n afgang....;D ik zou me in dat geval alleszins niet meer durven vertonen...