"Waarom berbers van AEL houden"

Gestart door Ait_touzini, 17/06/2004 om 12:23:36

Ait_touzini

Azul,
hier een interresant stukje van januari 19:
http://www.kifkif.be/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=806

ps: deze Omar Montana noemt ons een deel van de Arabische natie. tzzz

imzourenlady

CiteerAzul,
hier een interresant stukje van januari 19:
http://www.kifkif.be/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=806

ps: deze Omar Montana noemt ons een deel van de Arabische natie. tzzz


salaam,

ben ik dus niet de enige mlih mlih

E3ber_Tastite

#2

Citeersalaam,

ben ik dus niet de enige mlih mlih

Wat bedoel je hiermee?

MBTiza

#3
Omar Montana is de broertje van de voorzitter van AEL NL Nabil Marmouch, vandaar dat ie zo positief is over de AEL. Hij zit trouwens ook in de vrouwonvriendelijke rapgroep DHC.

imzourenlady

#4

CiteerWat bedoel je hiermee?


dat omar_montana ook een 'voorstander' is van de AEL

imzourenlady

#5

CiteerOmar Montana is de broertje van de voorzitter van AEL NL Nabil Marmouch, vandaar dat ie zo positief is over de AEL. Hij zit trouwens ook in de vrouwonvriendelijke rapgroep DHC.


salaam,

serieus????

MBTiza

Cem zghk Imzouren min cem diewien gha Ighraben zi Lubnan?

E3ber_Tastite

#7

Citeerdat omar_montana ook een 'voorstander' is van de AEL

Dsu je bent het met hem eens, dat de Imazighen deel uit maken van een Arabische natie?

imzourenlady

#8

CiteerCem zghk Imzouren min cem diewien gha Ighraben zi Lubnan?


wie zij dat dan??

MBTiza

#9
Jij komt uit imzouren een rasechte tamazight, waarom sta je achter een partij die een Arabische nationalistische gedachtegang heeft. Waarom wil jij verenigt worden met bijv. christelijke arabieren (abu jah jah zn moeder is er een van)?

imzourenlady

#10

CiteerDsu je bent het met hem eens, dat de Imazighen deel uit maken van een Arabische natie?


niet dat de Imazighen deel uit maken van een Arabische natie...maar ik bedoel daar mee dat ik niet de enigste als amazigh een voorstander van de ael ben..

E3ber_Tastite

#11

Citeerniet dat de Imazighen deel uit maken van een Arabische natie...maar ik bedoel daar mee dat ik niet de enigste als amazigh een voorstander van de ael ben..

Geef dan argumenten, waarom je voor de Ael bent?

imzourenlady

#12

CiteerJij komt uit imzouren een rasechte tamazight, waarom sta je achter een partij die een Arabische nationalistische gedachtegang heeft. Waarom wil jij verenigt worden met bijv. christelijke arabieren (abu jah jah zn moeder is er een van)?


salaam,

haha ik heb nooit gezecht dat ik een deel wil uitmaken van de ael maar ik zou het niet erg vinden als er een partij in de politiek zit die met een islamitische gedachte gang heeft!! snap je

Berberin

CiteerCem zghk Imzouren min cem diewien gha Ighraben zi Lubnan?

Bovenstaande zou mijn moeder nou ook zo gezegd hebben.

Maar:
Ik houd niet van de AEL. Die kop van JaJa staat me niet aan en van het typetje Marmoucha krijg ik rillingen.

MBTiza

#14
- de ael heeft een slechte naam, die de naam van de marokkanen hier in nl allen zal verdoezelen.
- het arabisme is de sleutelwoord voor de ael en niet de islam, de visie van de partij aan gespijkerd na veel kritiek
- abu izan heeft jamal abdnasser als voorbeeld een rasechte nationalist (nationalisme is verboden in de islam)
- ael is een extreme partij en actie is reactie, dus de tegenhanger (vlaams-blok) is de lachende partij geworden
- ael ziet ons als een onderdeel van de arabische natie ipv als een onderdeel van de islamtische wereld.

op de haagse hogeschool had ik een discussie met een aantal voorstanders (imazighen uit zeist) die pro-ael waren toen abu tagna daar op bezoek kwam, deze amazigh zei tegen mij dat de arabische natie heel groot is van marokko tot aan indonesië, hoe bedoel gehersenspoeld?