WAPENS  EN  GELD

Gestart door ras, 01/06/2004 om 12:19:50

Urmaksen

lafaards vrezen de dood vaak voor ze sterven. de dappere proeft de dood maar een keer. Van elke geruchten die ik hoorde verbaast het me dat mensen vrezen dat de dood, een noodzakelijke einde, zal komen wanneer ze komt.


citaat: Julius Caesar

Urmaksen

Mijn hele leven heb ik deelgenomen aan oorlogen, mijn hele lichaam zit vol littekens. Doch, uiteindelijk lig ik in mijn sterfbed en spoedig zal ik bezwijken aan een natuurlijke dood.

citaat: Khalid ibn Waleed

Urmaksen

#32
voordegene die laf zijn.


Urmaksen alias Massugrada

ras

#33

CiteerMijn hele leven heb ik deelgenomen aan oorlogen, mijn hele lichaam zit vol littekens. Doch, uiteindelijk sterf ik aan een natuurlijke dood.

citaat: Khalid ibn Waleed


ook iemand die alles mee gemakt heeft in 1984

Urmaksen

#34
huh???

ras

#35
en voor mij het zelfde alias------erbaz----de adelaar

Masja

#36
adelaar: edel dier, symbool voor kracht en power, wordt vaak misbruikt als symbool, soms ook niet...

ras

#37

Citeeradelaar: edel dier, symbool voor kracht en power, wordt vaak misbruikt als symbool, soms ook niet...

ik heb ze overal thuis en de tuin ik ben echt gek op dat beest ik Wil net zo voelen -----ARBAZ----

Masja

snap ik..bij de indianen was (en is) de adelaar heel belangrijk, sjamanen onder hen "veranderden" zichzelf v. tijd tot tijd in een adelaar, het hoogste ideaal van hen om daartoe in staat te kunnen zijn (vereiste veel oefening en een leven in ascese)

Urmaksen

#39
khaleed ibn waleed was de neef van de profeet.

Hij heeft met zijn zwaard vele moslims vermoord. Uiteindelijk bekeerde hij zich, en niemand durfde ooit meer de profeet belachelijk te maken.


hij wordt in de islam aangeduid als : sayfullah (zwaard van god)

ras

#40

Citeerkhaleed ibn waleed was de neef van de profeet.

Hij heeft met zijn zwaard vele moslims vermoord. Uiteindelijk bekeerde hij zich, en niemand durfde ooit meer de profeet belachelijk te maken.


hij wordt in de islam aangeduid als : sayfullah (zwaard van god)
 

waar heb je het over man???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????.

Urmaksen

#41

Citeerkhaleed ibn waleed was de neef van de profeet.

Hij heeft met zijn zwaard vele moslims vermoord. Uiteindelijk bekeerde hij zich, en niemand durfde ooit meer de profeet belachelijk te maken.


hij wordt in de islam aangeduid als : sayfullah (zwaard van god)
 

waar heb je het over man???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????.

a ras algemja

ras

#42
Ik zit nog steeds op iemand te wachten die onze kan helpen met gereedschap .

heya

#43
Aangenaam mensen.

Yugurthen

#44

CiteerIk zit nog steeds op iemand te wachten die onze kan helpen met gereedschap .


nou ik ksan jullie info geven hoe je een revolutie moet leiden en wapens moet kopen maar zeg ik niet via het forum want is te gevaarlijk en die maroc FBI zitten samen met ons te lezen.