Er is geen plek voor een berberstaat in Marokko

Gestart door ezelachmed, 24/06/2004 om 16:43:29

mobeton

Een riffiestaat moet ook tamazight de offiele taal geen arabich want ik spreek alleen mannentaal Mobeton

mobeton

Citaat van: mobeton op 01/08/2004 om 09:45:18In een riffiestaat moet ook tamazight de offiele taal Zijn want ik spreek alleen mannentaal Mobeton

marruecos

Citaat van: ezelachmed op 24/06/2004 om 16:43:29
Er is geen plek voor een berberstaat in Marokko. Als er berbers zijn die vinden dat ze een eigen staat verdienen, dan mogen ze van mij part de westelijke sahara krijgen. Lekker branden in die hete zon.


Iets wat hard uitgedrukt maar ik ben het wel met je eens....

Bouyafar

azul, sallem moe3leykoum

Marokko is al een Amazigh-land.
De voertaal is welliswaar Arabisch maar de officiele taal is nog steeds Thmazight.
Ik heb nooit ergens gelezen dat de officiele taal van Marokko Arabisch is. Arabisch is een voertaal net zoals Frans.

Fous thek fous

Idir

Citaat van: Bouyafar op 02/08/2004 om 22:40:52
azul, sallem moe3leykoum

Marokko is al een Amazigh-land.
De voertaal is welliswaar Arabisch maar de officiele taal is nog steeds Thmazight.
Ik heb nooit ergens gelezen dat de officiele taal van Marokko Arabisch is. Arabisch is een voertaal net zoals Frans.

Fous thek fous

De enige erkende taal is het Arabisch (classic), deze is dus ook als enige in de wet opgenomen! (helaas!!)

terelie

wat ik heel jammer vind is dat er mensen hun eigen huis in brand willen steken .STAATGREEP.OPSTAND enz .het is gewoon belachelijk wat ze allemaal verzinnen heb jullie weleens nagedacht wat de gevolgen van zoiets is.
burger oorlog .honger  .de hele land zal in de war zijn
wie zal uiteindelijk het land besturen .we hebben een groot achterstand op het gebied van politiek .laat gewoon diegene die geschikt voor zijn we kunnen het gewoon niet aan .er is vers in de koran het gaat over god beslist wie op de aarde mag regeren.allah weet wat goed en slecht is voor zijn dienaars .

moulaymouhand

Citaat van: ezelachmed op 24/06/2004 om 16:43:29
Er is geen plek voor een berberstaat in Marokko. Als er berbers zijn die vinden dat ze een eigen staat verdienen, dan mogen ze van mij part de westelijke sahara krijgen. Lekker branden in die hete zon.

azul,
hahahahahahahahah ye aghyoer!!! Noord afrika is HELEMAAL van imazighen! arabieren in marokko zijn niets meer dan vieze allochtonenen! trouwens denk eens met mij logisch,1ste: wie moet naar de sahara een LION of een kameel??? juist een kameel, 2de: wie is een lion en wie is een kameel??? juistem, AMAZIGH=lion, en arabier=kameel. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH a yarghem. trouwens waarom niet kameelechmed in plaats van ezelachmed!!!! je moet trots op je zelef zijn kemeel hahahahah. aqesh thin

Samariaan

ezelachmad is in ruste...al een paar maanden lang :'(

MissyR


junaiddin


junaiddin


Farid_Nejdir

#86
Zie het zo hij gaf zichzelf een uitstekende naam ''ezel''
typisch want de meeste souassa zijn ezels en ebboen tgienshiet ie oea3rabben !
De isousien hebben wel wat bereikt mensen, want de meeste vrouwen van hun liggen onder een kameel, en de zogenaamde mannen zorgen voor het vreten van die kamelen .
Hun export is al eeuwen duidelijk hun vrouwen namelijk met die dikke tagna's, dansen ze voor de kamelen in de hoop in de smaak te vallen bij hun .
En volgens deze ezel moeten ze vooral blij zijn met wat zn clubje bereikt heeft.
Het is in ieder geval een goede indicatie van deze balloze groep en deze ezel benadrukt het weer eens heel goed.
we moeten het niet hebben van deze eeuwenoude kontelikkers .
Ooit komen ze zichzelf tegen , net een stel bastaards van wie de moeder met iedereen het bed indook , nog hoort ie bij de één nog bij de ander , afkomst onbekend zo ook zn toekomst!

mobeton

Met &  bij de laaste 6 reacties sluit ik hierbij mezelf aan ik ben het er mee eens.

tiztounia

Citaat van: ezelachmed op 24/06/2004 om 16:43:29
Er is geen plek voor een berberstaat in Marokko. Als er berbers zijn die vinden dat ze een eigen staat verdienen, dan mogen ze van mij part de westelijke sahara krijgen. Lekker branden in die hete zon.

jongen de echte bewoners van marokko zijn de berberen en de gene die mag branden in de zon ben jij

tazrout tabarchant

#89
Citaat van: terelie op 06/08/2004 om 19:08:35
wat ik heel jammer vind is dat er mensen hun eigen huis in brand willen steken .STAATGREEP.OPSTAND enz .het is gewoon belachelijk wat ze allemaal verzinnen heb jullie weleens nagedacht wat de gevolgen van zoiets is.
burger oorlog .honger  .de hele land zal in de war zijn
wie zal uiteindelijk het land besturen .we hebben een groot achterstand op het gebied van politiek .laat gewoon diegene die geschikt voor zijn we kunnen het gewoon niet aan .er is vers in de koran het gaat over god beslist wie op de aarde mag regeren.allah weet wat goed en slecht is voor zijn dienaars .
staatsgreep in marokko vergeet het maar. de hele veiligheidsdienst van mohamed 6 is joods.
en burger oorlog kunnen we beter niet aan beginnen.het enigste wat we hebben aan wappens zijn stenen.

er moet iets veranderen in marokko. het kan zo niet langer . de bevolking moet in opstand komen tegen de marokkaanse regering. en dat er dooden zullen vallen. tja er gaan tog duizenden jongeren dood in de middellandsezee.of in de containers.

en dat god beslist wie op de aarde regeert. zo hebben de arabieren ons meer dan 1000 jaar dom gehouden.ze doen alsof ze in allah geloven. en hebben ons jaar in jaar uit bestolen van onze cultuur taal en bezittingen.