Er is geen plek voor een berberstaat in Marokko

Gestart door ezelachmed, 24/06/2004 om 16:43:29

Taghzayfut

#60

CiteerIk wachtte al een tijdje op een reactie van jou. Ik ben geen soussie, maar wat is er mis met een soussie. Zij voelen zich ten minste Marokkaan. Alle souassa die ik ken zijn tien keer beter dat alle Amazighen bij elkaar opgeteld.
Was zeker wel moeilijk om je naam te bedenken? Ik kwam al snel op mijn naam. Ik hoefde alleen maar aan je moeder te denken.
Maar jij bent echt gefrustreerd. Volgens mij ben jij een Algerijn. Zij zijn juist zo anti-Marokko.


Souassa zijn ook imazighen en bedankt en ga vooral door, a gma.

Taghzayfut

#61

CiteerBetekent dit dan gelijk dat er een Berberstaat wordt gecreerd? Ik dacht het niet....

dit is interessant en wie weet komt er wel een berberstaat.

Taghzayfut

#62

Citeerdeze ezel is een asousie en komt zich hier als arifi manouvreren

weer zo'n provocerende gefrustreerde asousie

jaloezie mensen jaloezie... wat hebben die soussiet nou bereikt? het zijn kontelikkers, waarbij deze ezel er ook een is

Hahaha! je bloedeigen riffie (ezelachmed) houdt je een spiegel voor. jullie stellen niks voor en heel veel rifijnen ergeren zich aan hun eigen soort.
ga spelen en praat niet over isousiyen. zie het eerst te vinden met je eigen soort.
waar heb ik dit eerder gehoord?

Ariaz

#63

CiteerActie's roepen reactie's uit. Na meerdere mislukte aanslagen op het leven van hassan 2, besloot hij om het Noorden harder aan te pakken om die seperatisten af te maken. Dit is een logische reactie die elk land ter wereld zou maken. Er zijn tal van voorbeelden te noemen.
Als het Noorden zo rijk is, waarom ligt het econimische
centrum van Marokko dan in het westen???
Het is goed dat je nationaistische gevoelens hebt, maar je moet niet overdrijven. Abdelkarim vocht tegen de bezettende macht, fransen en spanjaarden. Maar met hem vochten een hele boel andere volkeren voor vrijheid. Maar elke keer wordt Abdelkarim genoemd. Hij was groot, maar niet de enige.
Het Noorden wordt achtergesteld, omdat wij Noordelingen lui zijn en niets willen ondernemen. Trouwens, welk bedrijf zou zich in het noorden willen vestigen. Er heerst geen orde. Je beroofd en bestolen en bedrogen. En dit gebeurt door de inwoners. Waarom worden alle toeristen verjaagd uit het Noorden? Wij zijn de schuldigen!!
Het is erg makkelijk om de schuld elders te leggen. Luiheid!!


ga weg uitschot, zelfs een AJEBLI die en noordeling is praat niet zoals jij praat, jij bent volgens mij een JOOD of een of ander zieke zionist,

wist je dat NADOR de stad is met d egrootste kapitaal in Marokko, ik zal je zeggen hoe het komt dat het Noorden er zo belabberd bij staat, omdat de overheid doelbewust geld neemt van de overvolle banken van Noord-Marokko, en dan investeerd in de arabischtalige gebieden, maar wij Irrifien beginnen het te beseffen,


hoeveel jonge Irrifien vermijden doelbewust Marokko omdat ze geen geld willen geven aan de joden van Marokko, de Igharbieen,


Het is niet omdat een ARIFI een staatsgreep wou plegen dat wij daar d edupe van moeten zijn, dat kan niet, en d eIrrifien kwamen enkel in opstand tegen d eonderdrukking, moest jij eh vuile ezel onderdrukt worden, zou jij dan niet in opstand komen, eh thagjoetsch,,

Taghzayfut

#64

Citeerga weg uitschot, zelfs een AJEBLI die en noordeling is praat niet zoals jij praat, jij bent volgens mij een JOOD of een of ander zieke zionist,

wist je dat NADOR de stad is met d egrootste kapitaal in Marokko, ik zal je zeggen hoe het komt dat het Noorden er zo belabberd bij staat, omdat de overheid doelbewust geld neemt van de overvolle banken van Noord-Marokko, en dan investeerd in de arabischtalige gebieden, maar wij Irrifien beginnen het te beseffen,


hoeveel jonge Irrifien vermijden doelbewust Marokko omdat ze geen geld willen geven aan de joden van Marokko, de Igharbieen,


Het is niet omdat een ARIFI een staatsgreep wou plegen dat wij daar d edupe van moeten zijn, dat kan niet, en d eIrrifien kwamen enkel in opstand tegen d eonderdrukking, moest jij eh vuile ezel onderdrukt worden, zou jij dan niet in opstand komen, eh thagjoetsch,,

dat geloof ik niet. isousiyen hebben zaken en drijven handel met alle landen in de wereld. we hebben jullie geld niet nodig. jullie geld deugt niet. sorry.

Ariaz

#65
hahaha ben jij president van Sous of zo, ef ben jij de minister van Finacien van Sous,


maar is dat waar dat een Asousi  zou vechten voor een cent hahaha,

ik ken veel mopjes over Issousien, hahaha, nee maar ik heb ook veel Sous-vrienden,

Ariaz

#66
MAROKKO IS EEN BERBERSTAAT

MBTiza

#67
wat ariaz schreef over Nador is gewoon waar..nador is de tweede economische centrum  na casa en dat voor zo'n een kleine stad. de provincie nador is de rijkste provincie van heel marokko dit is gewoon een feit. waarom wouden ze bank shaabi verplaatsen naar fes en meknes denk ie?

Ariaz

#68

CiteerEn opnieuw wordt de schuld elders gelegd.
Laat ik jullie een voorbeeld geven van de achterlijkheid van de Noordelingen: Na de aardbeving. De tweede dag na de aardbeving gingen mensen demonstreren dat er maar geen hulp opgang kwam. Dat er geen voedsel kwam. Ze gingen zelfs wegen blokkeren zodat ambulances geen doorgang hadden. Ipv dat deze mensen in de puin naar overlevende gaan zoeken, familieleden, gaan ze DEMONSTREREN. SUKKELS!!!!
En dan roepen dat niemand helpt. Wat wil je eigenlijk, dat wij voor jullie gaan graven naar overlevenden.
Echt zo achterlijk was dat. Elke dag demonstreren.


wat voor een ezel ben je nu,


ik heb met mijn ogen gezien hoe nederlandse hulpverleners, met hun gesofisticeerde apparatuur gewoon in devliegtuig gehouden werden,


de minister van Marokko, heeft met zijn eigen mond gezegd tegen de Franse en Belgische hulpvberleners dat z ebeter thuis moetsen blijven,

er waren zelfs doodgewone mensen die vanaf dat ze een steen probeerden te rapen, ze onmiddellijk onderbroken werden door een rijkswachter en die aangemaand werden te stoppen met het zoeken,

KUN JE MIJ EEN VERKLARING GEVEN VOOR DIT ,,,,,,,?????????????????????????????????????

vanwaar kom jij eh dommerik????Vanwaar ben jij ontsnapd?


Ga eens naar rubriek "AARDBEVINGEN"

Taghzayfut

#69

Citeerwat voor een ezel ben je nu,


ik heb met mijn ogen gezien hoe nederlandse hulpverleners, met hun gesofisticeerde apparatuur gewoon in devliegtuig gehouden werden,


de minister van Marokko, heeft met zijn eigen mond gezegd tegen de Franse en Belgische hulpvberleners dat z ebeter thuis moetsen blijven,

er waren zelfs doodgewone mensen die vanaf dat ze een steen probeerden te rapen, ze onmiddellijk onderbroken werden door een rijkswachter en die aangemaand werden te stoppen met het zoeken,

KUN JE MIJ EEN VERKLARING GEVEN VOOR DIT ,,,,,,,?????????????????????????????????????

vanwaar kom jij eh dommerik????Vanwaar ben jij ontsnapd?


Ga eens naar rubriek "AARDBEVINGEN"

sorry Ariaz, ik ben het met die ezel mee eens. ze moesten niet demonstreren om aandacht. ze hadden die aandacht aan hun zelf moeten geven.

Ariaz

#70

Citeersorry Ariaz, ik ben het met die ezel mee eens. ze moesten niet demonstreren om aandacht. ze hadden die aandacht aan hun zelf moeten geven.


jullie begrijpen niet, wat zou jij doen als je dringend je zusters, je kinderen, je ouders wilt redden en de tijd dringt, want hoe sneller je zoekt hoe groter de kans dat je familie gaat overleven,  ???


En je hebt niks, en ze staan daar allemaal met hun vingers te draaie toe te kijken hoe hun familieleden onder de puinhoop aan het lijden zijn en ze worden gewoon geblokkeerd, en hoe zou jij ervan denken als hele vrachtwagen met medicamenten naar Binnenland gaan,


Taghazyfut, je zou meer solidariteit tonen voor je landgenoten want echt jullie zijn erg,  jullie zijn jaloerse mensen, dus de Irrifien zouden eigenlijk geen aandacht moeten krijgen,zouden de schrijnende toestanden in de rif niet onder aandacht moeeten brengen,


vinden jullie dat normaal dat Nederlandse en Belgische nieuwslezers 12 uur voor de Marrokaanse zenders al berichtten over de Aardbeving, nee maar echt tagzayfut ik ben teleurgesteld in je,

imzourenlady

Citaat van: ras op 30/06/2004 om 23:27:03

Citeer
salaam,

weejooww mensen heben zin om te schrijven!!!!
mensen hebben zin om te zeiken zou je bedoelen


gaan we weer???

MBTiza

Citaat van: ezelachmed op 24/06/2004 om 16:43:29
Er is geen plek voor een berberstaat in Marokko. Als er berbers zijn die vinden dat ze een eigen staat verdienen, dan mogen ze van mij part de westelijke sahara krijgen. Lekker branden in die hete zon.


Voor jou in de stal wel!

Ahraifi

Zou het dezelfde ezel zijn die te pakken werd genomen in een park door een marokkaan van 65 jaar.Jullie weten dat ik niet in toeval geloof ,dus ik heb een sterk vermoeden dat het ezelachmed was die tegen een 65 jarige marokkaan zei dat er geen plek voor een amazighstaat was in marokko ,het vervolg kunnen jullie raden.arme ezel

mobeton

Een riffiestaat moet ook tamazight de offiele taal geen arabich want ik spreek alleen mannentaal Mobeton