Hoofdmenu

JODEN

Gestart door ras, 12/06/2004 om 13:38:09

Samariaan

#75

Citeervan wie hebben ze steun gekregen??...van amerkia??...zitten daar in de politiek ook geen joden??...dus met andere woorden de slimme joden hebben het daar hoog geschopt en zijn toen hun broeders gaan helpen doormiddel van militaire steun...nogmaals een kwestie van georganiseerd te werk gaan...

natuurlijk , en dat is tot op de dag van vandaag nog zo.  

imzourenlady

#76

CiteerAzul,

Ik schaam me soms om marokaan te zijn als ik mensen zoals imzourenlady hoor praten. Hersenloze rascisten.


ewa jah... jammer voor je

ras

#77
viva akerii

ras

#78
Ik ga hebrews leren denk ik!!

ASHELHIE

#79

CiteerZo denk ik namelijk over arabieren

Eindelijk ben ik het met je eens.
Arabieren en Joden zijn broeders.

Azul

ras

#80

CiteerEindelijk ben ik het met je eens.
Arabieren en Joden zijn broeders.
Azul

en je ziet ze over de hele wereld

ataynahnah

#81
Ik weet niet waar iedereen zich druk maakt.

ras

#82

CiteerIk weet niet waar iedereen zich druk maakt.


Ik ben nog steeds niet achter gekomen

Dora

#83

CiteerIk weet niet waar iedereen zich druk maakt.


Ik ben nog steeds niet achter gekomen
jeetje wat ben jij een hypocriet zeg..gatverdamme..eerst open jij een topic met de vraag waarom de marokkaanse regering respect heeft voor joden en dan snap je ze3ma niet waarom iedereen zich druk maakt...zoals een gezegde luidt > chek iswarish 20 sna 'n rhabs..

ayuda

#84

Citeerik begrijp verder heel goed dat punt van joden, en andere ongelovigen in hun waarde laten.


Joden en andere ongelovigen? Sinds wanneer zijn joden gelijk aan ongelovigen?

Y._Touzani

CiteerWaarom heeft de marokkanse regering respect voor joden?

Azul,

de joden en de arabieren zijn allemaal semiten. De arabieren hebben niets tegen de joden. Degenen die denken dat de arabieren de joden haten zijn gewoon naeif.

De arabieren en de joden proberen gebruik te maken van dezelfde semitische geligie om over te heersen. De joden pakken het slim aan...de arabieren proberen het via de islamisering zonder het geweld definitief uit te sluiten.

Waarom heeft Ben ladden altijd tegen de europeanen gevochten maar nooit tegen israel?

Amezian

#86

CiteerAzul,

de joden en de arabieren zijn allemaal semiten. De arabieren hebben niets tegen de joden. Degenen die denken dat de arabieren de joden haten zijn gewoon een stelletje berberezels.

De arabieren en de joden proberen gebruik te maken van dezelfde semitische geligie om over te heersen. De joden pakken het slim aan...de arabieren proberen het via de islamisering zonder het geweld definitief uit te sluiten.

Waarom heeft Ben ladden altijd tegen de europeanen gevochten maar nooit tegen israel? kunnen de berberezels deze vraag beantwoorden??!
Dat je dat woord 'ezels'gebruikt zegt genoeg over jouw mentaliteit. Blijkbaar zit dat woord zo diep verankerd in ons, dat we het niet los kunnen laten. We leven in het internet-tijdperk maar mentaal zijn we er niet op vooruitgegaan!

abrid

#87
Arabieren kinderen van Ismael a.s. en Joden kinderen van Isaak a.s! Beiden zonen van Abraham a.s.!


Amezian

#88

CiteerJoden en andere ongelovigen? Sinds wanneer zijn joden gelijk aan ongelovigen?
Voor een moslim is iedereen die niet in de boodschap van de laatste Profeet( i.e. Mohammed(saw))gelooft een ongelovige.
Maar het is wel zo dat de 'mensen van het boek'(d.w.z. joden en christenen) een speciale positie innemen binnen de islam.

Masja

#89
als het goed is leiden álle geloven naar één god , simple as that