Hoofdmenu

JODEN

Gestart door ras, 12/06/2004 om 13:38:09

imzourenlady

#45

Citeerja dat heb ik begrepen >> maar dat komt omdat ik die denkwijze die jij nu hebt al voorbij ben (alhamdoellah) natuurlijk doet het pijn om je broeders en zusters te zien sterven >> maar dit geldt voor elk mens...jood, christen, moslim...

ik denk dat het niet aan ons is om mensen uit te schelden of te beoordelen..als een echte moslim moet je weten dat dat niet onze taak is en dat we dat ook niet uit de handen van Allah swt mogen ontnemen...daarnaast verschillen we maar heel weinig met de joden en christenen..dus probeer je op de overeenkomsten te focussen dan de verschillen..dan ga je ze vanzelf wel lief vinden :)...



salaam,

ewa als 'mensen' om mij mening vragen!!!
zoals hier ''waarom hebben de marokaanse regering respect voor de joden''???
dan zeg ik wat ik er van vind!!!
en als daar blijkbaar een discussie van uitgroeit kan ik er nix aan doen!!!
daar zijn we hier tog voor???

ras

#46
Ik praar hier eigenlijk niet over hoofdoejes of jooden .



Maar ik wil graag een vrij amazigh...///

Dora

#47

Citeersalaam,

ewa als 'mensen' om mij mening vragen!!!
zoals hier ''waarom hebben de marokaanse regering respect voor de joden''???
dan zeg ik wat ik er van vind!!!
en als daar blijkbaar een discussie van uitgroeit kan ik er nix aan doen!!!
daar zijn we hier tog voor???
 
ach maar natuurlijk..elke bijdrage is welkom >> ook die van jou..ik wil je voor de rest niet aanvallen ofzo hoor, maar vind het jammer dat je die houding aanneemt terwijl er zat joden zijn die net zo denken als jij >> in de zin van dat ook zij tegen onderdrukking zijn  en tegen al dat geweld..

in de tijd van rasoul sws woonden de mensen naast elkaar, die tijd moeten we terug halen > althans de saamhorigheid..

ras

#48
Ik probeer hier mensen naast mij te kregen die mij kunnen helpen om vrij te zijn van  alle het kwaad van de marokkanse overheid ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ariaz

#49

Citeerga spelen e heks!!!!
tfoee schande voor de mensheid!!!!

een meisje dat het woord "tfoe" gebruikt is een meisje dat ik dag en nacht van wil weglopen

ras

#50
een kind nog

imzourenlady

#51

Citeereen meisje dat het woord "tfoe" gebruikt is een meisje dat ik dag en nacht van wil weglopen


ewa loop weg en kom niet terug!!! waar wacht je op???

imzourenlady

#52

Citeereen kind nog


ja je hebt gelijk een kind en weet ook nog waar ze over praat!!! bij jou kan ik het niet zeggen!!!!

imzourenlady

#53

CiteerIk probeer hier mensen naast mij te kregen die mij kunnen helpen om vrij te zijn van  alle het kwaad van de marokkanse overheid ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ik zeg tog ga staken!!!!!!!!!

ras

#54
ik vind je een schat, ik ga gelijk staken

Amezian

#55

Citeerach maar natuurlijk..elke bijdrage is welkom >> ook die van jou..ik wil je voor de rest niet aanvallen ofzo hoor, maar vind het jammer dat je die houding aanneemt terwijl er zat joden zijn die net zo denken als jij >> in de zin van dat ook zij tegen onderdrukking zijn  en tegen al dat geweld..

in de tijd van rasoul sws woonden de mensen naast elkaar, die tijd moeten we terug halen > althans de saamhorigheid..
Ja,we moeten gewoon onderscheid maken tussen joden en zionisten.Niet alle joden zijn zionisten. De staat Israel is gesticht door zionisten(fascistische beweging).En daarmee is het conflict begonnen.Terwijl in vroeger tijden joden en moslims broederlijk naast elkaar leefden.

ras

#56
ja je heeft gelijk maar ik denk nu aan imazighen

Dora

#57

CiteerJa,we moeten gewoon onderscheid maken tussen joden en zionisten.Niet alle joden zijn zionisten. De staat Israel is gesticht door zionisten(fascistische beweging).En daarmee is het conflict begonnen.Terwijl in vroeger tijden joden en moslims broederlijk naast elkaar leefden.
heel goed..zet een rabbijn een imam en een priester bij elkaar..ze zullen peacefull met elkaar omgaan...terwijl, sharon, saddam en bush elkaars bloed wel willen drinken...ieder noemt zichzelf een gelovige..maar in mijn ogen zijn ze verre van dat..

het is jammer om te zien dat wanneer iemand aan de macht komt hij zijn geloof opzij zet voor geld en macht..

ras

#58
ik vind het niet vreemd zo is het al eeuwen

Tikinas

#59
Azul,

Ik schaam me soms om marokaan te zijn als ik mensen zoals imzourenlady hoor praten. Hersenloze rascisten.