Hoofdmenu

JODEN

Gestart door ras, 12/06/2004 om 13:38:09

Wasilla tarifest

Citaat van: Uchan op 05/09/2004 om 02:09:45
ik denk eerlijk gezegd niet dat één jood zich druk maakt  om wat wij hier over hun zeggen. de joden gaan gewoon lekker verder, met palestijnen doden, de rest van de wereld in hun macht krijgen ( tot zover dat nog niet is gebeurd) en na 60 jaar ( na de 2e W.O.) nog steeds zielig doen en vele miljoenen aan schadegeld opstrijken.
wisten jullie dat een jood als hij nu asiel aanvraagt in duitsland, hij voor een jaar gratis kost en inwoning krijgt..!! dus tjah, komt goed voor ze uit die holocaust.

en gelyk hebben ze

tijdelijk

Citaat van: Uchan op 05/09/2004 om 02:09:45
wisten jullie dat een jood als hij nu asiel aanvraagt in duitsland, hij voor een jaar gratis kost en inwoning krijgt..!! dus tjah, komt goed voor ze uit die holocaust.

Nee, want dat is een broodje aap.

Alle  asielzoekers, Jood of iets anders, krijgen trouwens
gratis kost en inwoning tot de procedure klaar is. Werken en studeren mag immers niet, alleen langzaam gek worden als je het nog niet was door de ellende in het thuisland en van de reis met mensensmokkelaars .  Lekker wonen hoor, zo'n asielzoekerscentrum en fijn eten dat je niet kent.

Een aantal mensen hier heeft blijkbaar iets tegen illegalen en asielzoekers is me opgevallen. Beetje rare plek.

Azjdhiedh

een asielzoeker wordt door de duitse regering in een asielzoekerscentrum geplaatst, net zoals hier in nederland dat is volkomen juist!!
maar als een jood asiel aanvraagt in duitsland, mag hem of haar geen asiel worden ontzegd. en ze krijgen een jaar kost en inwoning gratis, in tegenstelling tot andere asielzoekers niet in het asielzoekerscentrum, maar in een normaal huis. volgens mij geloof je me niet he?? doe maar eens opzoeken.

en hoe kom je erbij dat iemand hier iets tegen asielzoekers zou hebben, wij zijn in feite ook asielzoekers alleen hebben wij een verblijfsvergunning of zelfs de nederlandse identiteit aangenomen.

tijdelijk

Citaat van: Uchan op 05/09/2004 om 11:38:59
een asielzoeker wordt door de duitse regering in een asielzoekerscentrum geplaatst, net zoals hier in nederland dat is volkomen juist!!
maar als een jood asiel aanvraagt in duitsland, mag hem of haar geen asiel worden ontzegd. en ze krijgen een jaar kost en inwoning gratis, in tegenstelling tot andere asielzoekers niet in het asielzoekerscentrum, maar in een normaal huis. volgens mij geloof je me niet he?? doe maar eens opzoeken.

en hoe kom je erbij dat iemand hier iets tegen asielzoekers zou hebben, wij zijn in feite ook asielzoekers alleen hebben wij een verblijfsvergunning of zelfs de nederlandse identiteit aangenomen.

Vanwege rotopmerkingen over illegalen in andere topic

Azjdhiedh

Citaat van: tijdelijk op 05/09/2004 om 22:00:47
Citaat van: Uchan op 05/09/2004 om 11:38:59

Vanwege rotopmerkingen over illegalen in andere topic

als ik schijnbaar rotopmerkingen heb gemaakt over illegalen? kun je dan aan mij vertellen welke opmerkingen in welke topic? want dat weet ik echt niet meer!!

tijdelijk

Niet jij, iemand anders.

moulaymouhand

Citaat van: Masja op 12/06/2004 om 14:28:50

wat zeg je toch domme dingen,imzoura!! lees de geschiedenis eerst eens en kom dan terug

Wallah bazz i shem, ammen itham qqagh a thahamoesht. joden zijn ook mensen, sterker nog, ze zijn hele succesvolle mensen. jullie moeten eens wat over je geschiedenis gaan leze. toen de arab ons land binnevielen, stonde de jode aan onze kant. voor een amazigh moet een jood veel waarde hebbe dan een arabier!!!!! dombos

moulaymouhand

Citaat van: Masja op 12/06/2004 om 14:28:50

wat zeg je toch domme dingen,imzoura!! lees de geschiedenis eerst eens en kom dan terug

Wallah bazz i shem, ammen itham qqagh a thahamoesht. joden zijn ook mensen, sterker nog, ze zijn hele succesvolle mensen. jullie moeten eens wat over je geschiedenis gaan leze. toen de arab ons land binnevielen, stonde de jode aan onze kant. voor een amazigh moet een jood veel waarde hebbe dan een arabier!!!!! dombos

highlander

kut joden kut marokkanen,kut turken ,kut hollanders

een mens is een mens wij zijn allemaal zwak