Hoofdmenu

JODEN

Gestart door ras, 12/06/2004 om 13:38:09

imzourenlady

#30

Citeerik denk dat dat voor JOU geld, projekteer jezelf niet op mij


HOOP!!!!!! IK ZEG TOG PRAAT NIET IK PRAAT NIET NORMAAL TEGEN JODEN!!!!

Dora

#31

Citeersalaam,

omdat ze zelf gore joden zijn!!!
tfoeee soms schaam ik me diep dat ik uit marokko kom!!!
de marokkaanse regering zijn gewoon kontlikkers van Amerika!!
ik heb daartegen meer respect voor somalie dan Marokko!!! die zijn tenminste geen holmaatjes van lyehoed!!!!
salaam a tamgarth,

hawer swayt a temchount..

als je het voorbeeld van de profeet aanneemt dan zul je je woorden moeten terug trekken..rasoul sws had namelijk respect voor ieder persoon ongeacht kleur,taal nationaliteit, geloof...

marokko denkt aan steun,geld en macht >>> daar hebben ze amerika voor nodig >> daarom is marokko dus de nieuwe wet gaan invoeren voor vrouwenrechen en denkt men dat het de democratische land in heel N Afrika is..puur om geld in het laatje te halen maar realiteit wijst natuurlijk anders...

almohim ik begrijp je haat >> maar probeer in te zien dat wat er in palestina gebeurd niet door de joden komt...net als de onderdrukking niet van een willekeurige arabier maar van de nationalistische machthebbers...

ras

#32
kijk eindelijk iemand met goed verstand
thanx man

imzourenlady

#33

Citeersalaam a tamgarth,

hawer swayt a temchount..

als je het voorbeeld van de profeet aanneemt dan zul je je woorden moeten terug trekken..rasoul sws had namelijk respect voor ieder persoon ongeacht kleur,taal nationaliteit, geloof...

marokko denkt aan steun,geld en macht >>> daar hebben ze amerika voor nodig >> daarom is marokko dus de nieuwe wet gaan invoeren voor vrouwenrechen en denkt men dat het de democratische land in heel N Afrika is..puur om geld in het laatje te halen maar realiteit wijst natuurlijk anders...

almohim ik begrijp je haat >> maar probeer in te zien dat wat er in palestina gebeurd niet door de joden komt...net als de onderdrukking niet van een willekeurige arabier maar van de nationalistische machthebbers...


salaam,

ewa jah... there's a point!!!
maar jah ik heb respect voor ieder mensheid maar.. JODEN!!!!!
zijn geen mensen meer!!!!
het zijn dieren met wapens!!!!

ras

#34
denk je echt dat dat zo is ?

ras

#35
Zo denk ik namelijk over arabieren

ras

#36
Maar jooden die weten waar ze over praten en die zijn echt niet zo dom als je denkt./

Dora

#37

Citeersalaam,

ewa jah... there's a point!!!
maar jah ik heb respect voor ieder mensheid maar.. JODEN!!!!!
zijn geen mensen meer!!!!
het zijn dieren met wapens!!!!
la awatchma inu..je zit verkeerd..

ook dat zijn mensen >> het zijn zelfs hele slimme hard werkende mensen die ondanks jaren lang onderdrukking en wegjagingen toch een land hebben kunnen opbouwen dat tot 1 van de belnagrijkste landen wordt gerekend...

denk niet dat de burgers van israel met de oorlog eens zijn...ook zij demonstreren tegen sharon..

ras

#38
en ik ben geen jood kan je naar gaan.//////////////////

imzourenlady

#39

Citeerla awatchma inu..je zit verkeerd..

ook dat zijn mensen >> het zijn zelfs hele slimme hard werkende mensen die ondanks jaren lang onderdrukking en wegjagingen toch een land hebben kunnen opbouwen dat tot 1 van de belnagrijkste landen wordt gerekend...

denk niet dat de burgers van israel met de oorlog eens zijn...ook zij demonstreren tegen sharon..

salaam,

rethechem????? ewa mlih!!!!

imzourenlady

#40

CiteerZo denk ik namelijk over arabieren


ewa jouw mening!!

Dora

#41

Citeersalaam,

rethechem????? ewa mlih!!!!
haha..mamesh???

Masja

#42
dat is waar, l-l, er zijn nogal wat joden, vooral de orthodoxen, die tegen de oorlog zijn, ze demonstreren ook tegen de bezetting..

imzourenlady

#43

Citeerhaha..mamesh???


salaam,

ik zei jij ook al??? ewa gaat goed!!!

Dora

#44

Citeersalaam,

ik zei jij ook al??? ewa gaat goed!!!
ja dat heb ik begrepen >> maar dat komt omdat ik die denkwijze die jij nu hebt al voorbij ben (alhamdoellah) natuurlijk doet het pijn om je broeders en zusters te zien sterven >> maar dit geldt voor elk mens...jood, christen, moslim...

ik denk dat het niet aan ons is om mensen uit te schelden of te beoordelen..als een echte moslim moet je weten dat dat niet onze taak is en dat we dat ook niet uit de handen van Allah swt mogen ontnemen...daarnaast verschillen we maar heel weinig met de joden en christenen..dus probeer je op de overeenkomsten te focussen dan de verschillen..dan ga je ze vanzelf wel lief vinden :)...