Hoofdmenu

JODEN

Gestart door ras, 12/06/2004 om 13:38:09

MBTiza

#165

Citeerok knulletje onze kleine amazighactivist!

je kan niks aan toe tevoegen stom arabier

kanker megool.

Masja

#166

Citeerje bent bejaard, Masja

jij moet nu zo langzamerhand je kop eens houden, gefrustreerde eikel!

Yugurthen

#167

Citeerok knulletje onze kleine amazighactivist!

je kan niks aan toe tevoegen stom arabier




waarom loop je telkens niets meer anders over arabs te praten dit is toch een amazigh-site. als je marokko wilt bevrijden dan moet je sireuas praten over imazighen

ras

#168

Citeerkanker megool.

is dit nou je gewoon antwoord  kutje ken dit niet hebben kan jij niet tegen je verlies

ras

#169
daar moeten we van leren mensen

Yugurthen

#170
tssssssssssssssssss. en wat gebeurt als een hollander hier naar toe komt. wat zegt hij wel.

ras

#171

Citeertssssssssssssssssss. en wat gebeurt als een hollander hier naar toe komt. wat zegt hij wel.

waar naar toe?

Yugurthen

#172

Citeertssssssssssssssssss. en wat gebeurt als een hollander hier naar toe komt. wat zegt hij wel.

waar naar toe?



naar deze site wat zegt hij wel.

ras

#173

Citeernaar deze site wat zegt hij wel.
dan denk hij die een virus in zijn computer zit

Y._Touzani

#174
azul,

ik geloof niet dat er echt probleem is tussen de arabieren en de joden. Ik geloof dat er een historische en eeuwig strijd is tussen de semiten en de arieers(indo-germannen). de arabieren maken gebruik van de palestijnse kwestie om   mensen voor zich te winnen(de berbers bijv.) de joden maken ook gebruik van de israelische-palsetijnse conflict om mensen in hun greep te krijgen(de westerse christelijk fundamentalisten bijv.)...

er wordt dus gebruik gemaakt van de religieuze erfgoede van abraham om over de mensheid te heersen...  

ik

#175
Heb gisteren de Film The PASSION Of The Christ gezien een aanrader overigens.
Joden zijn  walgelijke, wrede beestenvolk. Van mij verdienen zij geen enkel respect



Azazel

#176

Citeerazul,

ik geloof niet dat er echt probleem is tussen de arabieren en de joden. Ik geloof dat er een historische en eeuwig strijd is tussen de semiten en de arieers(indo-germannen). de arabieren maken gebruik van de palestijnse kwestie om   mensen voor zich te winnen(de berbers bijv.) de joden maken ook gebruik van de israelische-palsetijnse conflict om mensen in hun greep te krijgen(de westerse christelijk fundamentalisten bijv.)...

er wordt dus gebruik gemaakt van de religieuze erfgoede van abraham om over de mensheid te heersen...  


ONZIN


imzourenlady

CiteerHeb gisteren de Film The PASSION Of The Christ gezien een aanrader overigens.
Joden zijn  walgelijke, wrede beestenvolk. Van mij verdienen zij geen enkel respect




dank je wel!!!! jij hebt gesproken!!!!

ik

#178

Citeerdank je wel!!!! jij hebt gesproken!!!!
Geen dank

ayuda

#179

CiteerHeb gisteren de Film The PASSION Of The Christ gezien een aanrader overigens.
Joden zijn  walgelijke, wrede beestenvolk. Van mij verdienen zij geen enkel respect

OK, jij hebt de film dus niet begrepen. Jij ziet die film zoals de blanke de Bijbel las, Jezus de blonde godenzoon met blauwe ogen die door misdadige untermenschen wordt afgeslacht. Jezus is een Jood. En Jezus wordt nog elke dag afgeslacht door jou en mij. Als we liegen, als we stelen, als we mensen pijn doen, als we niet delen met de hongerigen en de gevangenen laten creperen. Kruisigt hem dat roepen we nog dagelijks.