Hoofdmenu

JODEN

Gestart door ras, 12/06/2004 om 13:38:09

Idir

Citeerga je stoer doen???


Nee dat is helemaal nergens voor nodig.... Maar die opmerkingen van jou zijn niet echt gepast!!

Urmaksen

#106
ik ken masja persoonlijk jongne

Urmaksen

#107
44jarige heks

Idir

#108

Dat vind ik allemaal niet belangrijk.... Feit is dat zij wat te melden heeft als het gaat om Amazigh-zaak en daar is deze site voor bedoeld! Dat jij haar kent (en misschien persoonlijk problemen met haar hebt??? ) vind ik van minder belang. :)

Urmaksen

#109

CiteerDat vind ik allemaal niet belangrijk.... Feit is dat zij wat te melden heeft als het gaat om Amazigh-zaak en daar is deze site voor bedoeld! Dat jij haar kent (en misschien persoonlijk problemen met haar hebt??? ) vind ik van minder belang. :)

ze heeft niks te melden...ze kletst uit haar nek


Idir

#110

Citeerze heeft niks te melden...ze kletst uit haar nek



Als jij dat kletsen noemt, dan mogen wat mij betreft meer Imazighen en Timazighin kletsen! ;)

Urmaksen

#111

CiteerAls jij dat kletsen noemt, dan mogen wat mij betreft meer Imazighen en Timazighin kletsen! ;)

wat praat je poep, aap?

amazigh_roos

#112

Citeerwat praat je poep, aap?

wahwhhahhwhaha

gewoon Wafae

#113

Citeerwat praat je poep, aap?

Echt erg dit.. Geen schaamte..

Inuit

Citeermaar ik zie de strijd tussen de geloven door de eeuwen heen, vandaar mijn opmerking
Strijd is en zal er altijd zijn, men misbruikt religie hiervoor omdat het een hele sterke bindmiddel is.

Citeerals er één god zou zijn, dan is dat gewoon een feit, en daar valt niet aan te tornen, ook niet via verschillende wegen (religies)
dat is dus mijn mening
Ben ik met je eens, alleen geldt voor mij i.p.v. "als er 1 god zou zijn", "er is 1 God".

Citeer(geef mij maar trouwens het bouddhisme, trekt míj het meeste aan)
Het is een hype hier in het Westen, ik denk dat dit komt doordat men deze religie (ik vind het trouwens meer een levenswijze dan een religie) geen "verplichtingen" heeft. Men wil namelijk "vrij" zijn ;-)

De ideologie van de Boedhisten spreek mij nog het minste aan, ik vind het idee van leven is lijden (wat volgens mij de lijfspreuk van Boedhisten is) de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Sorry hiervoor.

Masja

#115
dat is dan jouw voorkeur, en dat is je goed recht, over dat valt niet te twisten

Masja

#116

Citeer44jarige heks

och, is het alweer zover?
beter hier niet op te reageren, denk ik

Urmaksen

#117

Citeeroch, is het alweer zover?
beter hier niet op te reageren, denk ik

ben je geen 44jarige heks dan???

ik

#118

Citeerbeter hier niet op te reageren, denk ik
zo is het Masja
gewoon negeren

Urmaksen

#119
Masja lijkt op de heks Eucalyptus