Hoofdmenu

JODEN

Gestart door ras, 12/06/2004 om 13:38:09

ras

Waarom heeft de marokkanse regering respect voor joden?

ras

#1
simmon periz die heeft zelf een paleis  in rabat!

AFRA

#2

CiteerWaarom heeft de marokkanse regering respect voor jooden?

dat komt omdat ze beleefd zijn.

ras

#3
of omdat ze een pot nat zijn

allasian

#4
Omdat joden een deel uitmaken van de marokkaanse bevolking.

ras

#5
bedoel je de marokkanse arabieren

ras

#6
kijk goede arabieren zitten nog steeds in het midden oosten, en slechte ander mensen lastig vallen /.

imzourenlady

CiteerWaarom heeft de marokkanse regering respect voor jooden?

salaam,

omdat ze zelf gore joden zijn!!!
tfoeee soms schaam ik me diep dat ik uit marokko kom!!!
de marokkaanse regering zijn gewoon kontlikkers van Amerika!!
ik heb daartegen meer respect voor somalie dan Marokko!!! die zijn tenminste geen holmaatjes van lyehoed!!!!

ras

Ik vindt juist joden helemaal geen goor mensen

denk s na voor dat je iets zegt mens

imzourenlady

#9

CiteerIk vindt juist jooden helemaal geen goor mensen

denk s na voor dat je iets zegt mens


salaam,

dus als jij ze niet goor vind moet ik s na gaan denken?? heey ga knikeren ofzo!!!!
is mijn mening klaar!!!

ras

#10
ik heb twee kinderen thuis  lopen dus als je zin in heb om met de knikkers te spelen je bent van harte.

imzourenlady

#11

Citeerik heb twee kinderen thuis  lopen dus als je zin in heb om met de knikkers te spelen je bent van harte.

salaam,

HOOP!!!!! ga voor je kinderen zorgen terwijl je hier hopeloos zit te kankere

Masja

#12

CiteerOmdat joden een deel uitmaken van de marokkaanse bevolking.

precies, de joden woonden al in le maroc vóór de christelijke jaartelling en ze hebben zich vermengd met de imazighen aldaar, ze werden overigens altijd goed geaccepteerd..

allasian

#13
Jullie hebben absoluut geen kennis van de Marokkaanse geschiedenis en lopen dingen te roepen de je van die domme mensen om je heen hebben geleerd.
Joden waren al in Marokko lang voor dat arabieren kwamen.Een bepaald deel van de amazigh bevolking heeft het joodse geloof aangenomen en zijn verder met die originele joden vermengd.
Maar joden wilden niet de baas zijn.Zij hielden gewoon hun mond en "Azoun Ed Eschen aghroum waha"zij wilden gewoon hun brood eten.
Vergeet niet dat toen de imazighen onder leiding van de arabieren Spanje binnenvielen zij daar door de reeds aanwezige Spaanse joden als overwinnaars werden binnengehaald.Berberse kinderen kregen later onderwijs van joodse geleerden.Moslims en Joden waren broeders in Spanje.


Masja

#14

Citeersalaam,

omdat ze zelf gore joden zijn!!!
tfoeee soms schaam ik me diep dat ik uit marokko kom!!!
de marokkaanse regering zijn gewoon kontlikkers van Amerika!!
ik heb daartegen meer respect voor somalie dan Marokko!!! die zijn tenminste geen holmaatjes van lyehoed!!!!

wat zeg je toch domme dingen,imzoura!! lees de geschiedenis eerst eens en kom dan terug