Waar komen wij vandaan?

Gestart door misbaah, 12/01/2000 om 18:57:50

misbaah

#15
ASSALAAMOU ALAIKOUM WA RAHMATOULLAH

Ik heb het noodzakelijk gevonden om mij  nader toe te lichten....ik voel me van alle kanten aan gevallen nadat ik deze vraag heb gesteld...het is voor de duidelijkheid geen identiteits crisis waarin ik verkeer...ik ben Amazigh en kom uit Noord-Afrika , daar ben ik trots op en het staat zwart op wit..en Alhamdoulillah daar kan niemand wat aan veranderen!
waarom deze vraag dan wel? wel, ik heb vorig jaar een blok evolutiebiologie gehad, daarin ook alles uitgelegd gekregen over de verspreiding van de mensheid op de aarde ( de aboriginals, de indianen, de germanen, romeinen enz.) en ik miste daarin het stuk over ons : IMAZIGHEN...dus vroeg ik het aan jullie....er zit niet meer achter, zoek het dan ook niet!

Een ander punt: volgens mij bedoelt Falku te zeggen dat de arabieren AL QURAAN AL KARIM gebruikten ( in dit geval misbruikten ) om ons oorsprong te verklaren en een poging te doen om Amazigh slavernij te rechtvaardigen...hij zegt nergens zover ik het begrepen heb dat het in AL QURAAN AL KARIM staat!...want het staat er ook niet in!

wa ALLAHOU SWT 3AALIMOU AL GHOUYOUB

yubawis-2

#16
Azul
          IMAZIGHEN ZI THAMAZGHA