De zoon van Haj Sellam

Gestart door Yasmine, 01/04/2002 om 15:00:39

Yasmine

Mag ik vragen hoe die kennis van jou heet, want dat is dan familie van mij. En hoe heet het boek waar je het over hebt?

Touhami

Azul Yasmine,

ik ken de jonge Mohammed Ameziane wel ja.Wat jij schrijft ontken ik ook niet;ik merk dat je bepaalde dingen heel precies weet terwijl je helemaal niet op de hoogte bent van andere gebeurtenissen en feiten die wel belangrijk zijn voor ons allemaal.
Je zegt zelf dat iemand naar Spanje ging om wapens te halen.Hadden ze dan volgens jou niet beter moeten wachten totdat ze die wapens hadden?

Jij zegt dat deze man veel heeft gedaan voor de Irifien maar bent niet in staat om 1 voorbeeld te noemen.Ik verafschuw en veracht deze man en geef ook aan waarom ik dat doe.Dat hij eerst naar Irak ging en daarna naar Ned is leuk en aardig voor hem.Waar het omgaat zijn die slachtpartijen,mishandelingen,verkrachtingen etc.

Ik smeek je om me te overtuigen van mijn ongelijk:misschien heb ik het altijd bij het verkeerde eind gehad.

Azul!

p.s. Ik vind dat als iemand iets negeert,dat ie dan de waarheid niet aandurft.Dus als we iets negeren,dan is het ook nooit gebeurt.Toch?

Yasmine

Ik zal je het een ander nog over vertellen Touhami. Maar eerst zal ik alle preciese info bij mijn ouders navragen om niet als leugenaar uitgemaakt te worden. Dus heb geduld.

En kun je dit nader verklaren,want je spreekt je hier zelf tegen.

p.s. Ik vind dat als iemand iets negeert,dat ie dan de waarheid niet aandurft.Dus als we iets negeren,dan is het ook nooit gebeurt.Toch?

Touhami

Azul Yasmine,

hetgene waarvoor je nader uitleg vraagt was voor 'Het Leer' bedoeld.En nogmaals:ik heb eerder aangegeven dat wat jij beweert ik dat ook niet ontken.Ik zie daar nog steeds niet in welk belangrijks die man voor de irifien heeft gedaan.
Dus er is geen sprake van mezelf tegenspreken!

Azul!

Muchacho

he yasmine,

dat boek heet "the aith waryaghar of the morrocan rif" en die kennis van mij komt uit rwadi en het hoort bij aith boukrif.... en over dat boek is een heel dik boek...en toehemi, hij had ze inderdaad wapens beloofd maar die zijn nooit aangekomen..helaas.....
uit welke dorpen komen jullie?

Yasmine

Waar je je tegenspreekt Touhami is in de zin:p.s. Ik vind dat als iemand iets negeert,dat ie dan de waarheid niet aandurft.Dus als we iets negeren,dan is het ook nooit gebeurt.Toch?

Muchacho ik kom uit Ait 3adhwien. Mijn vraag was eigenlijk waar jouw kennis uit Nederland vandaan komt.

Muchacho

Oh die kmt uit din haag waar de meeste aith wayagher wonen in nl....maar waar kom jij dan vandaan???

Yasmine

Uit Limburg. Hoe heet hij dan?

Riffman

Azul aythma,
Moulay Mouh'nd heeft de strijd uiteidelijk moeten verliezen...moeten we dan roepen dat hij ertoe heeft geleid dat onze eer geschonden werd..?
In de tijd van '58 en '59 hebben derde partijen zich met ons bemoeid, dit is wat we beter moeten uitzoeken lijkt mij in plaats van iemand beschuldigen op basis van subjectieve opvattingen ten opzichte van iemand anders.
Wat er gezegd wordt over amzian is ook gezegd over moulay mouh'nd, moeten we dat dan ook geloven. Mohamd amzian is inderdaad uiteidelijk in IRAQ beland toen de tijd, hij heeft daar ook kinderen, ik vraag me dan af of we deze min of meer tot iraq behorende kinderen ook slecht moeten noemen..?
En graag reageren hierop.

Babouschka

[Hallo, ja Yasmine ik voel met je mee.color=Pink][/Er valt nog zoveel te onderzoeken, een leven is bijna te kort.color]