Het beloofde land van de Imazighen?

Gestart door avveroes, 12/09/2003 om 16:09:48

allasian

#15

CiteerAl die kracht die julie zoeken, kan een imazigh alleen met zijn geest opleveren.dat deed ie met de heersende godsdienst van de tijd.











Nee,dat meen je niet!?!Knielen in de richting van Mekka??Kracht vindt je in ontwikkeling,ontplooing en hardwerken,niet in het aanhouden van oude ideologien.

Ik dacht dat je van het verleden kon leren,nou jij blijkbaar dus niet.


Voluptas

#16

Citeer... ...

Even tussendoor;

Het zijn Imazighen. Hij is een Amazigh. Zij is een Tamazight. En zij spreken allen Tmazight.

Mvg.

oesaid

#17
HET IS NET OF JE VRAAGT OM MIJN OUDERS TE VERUILLEN VOOR NOG MOOIERE OUDERS.

hamza

#18
zielige avveroes

je hebt het over junks maar ik denk dat jij hier de enigste junk bent je weet er namelijk zo veel over te vertellen ik neem aan dat je alles uit ervaring verteld.
arrif heeft heel veel doorstaan ze hebben in het verleden veel vijanden buiten de rif te houden.en abde elkrim heeft gevochten om riff te beschermen tegen de spanjaarden en nu kon jij mij wijs,wat het verschil is tussen de islam en de islamitische eenheid.dus ik zou zeggn ga dat de kat van de buren wijs maken.oke ik ben in marokko geboren en opgevoed dus ik neem aan dat ik meer over de geschiedenis van de marokko weet dan een vernederlanderde marokaan die het verschil niet weet tussen moslim zijn of arabier zijn of amazigh dus ik zou jou in het vervolg aanraden om minder hasj te nemen en pas gaan dicuseren als je niet high bent want dan haal je ten minste niet alles door elkaar.