Hutu's en Tutsi's

Gestart door Yusuf, 27/07/2003 om 01:33:34

kenza

hahahahaha jonas wat heb je toch altijd met dat tuig?? Aantrekkinggskracht? hahahaha

Yusuf de holmaatje van de spellings- en grammaticacontrole...
snapt deze arabische barbaar niet dat er op een forum een soort van spreektaal wordt gehanteerd ipv schrijftaal? hahahaha wat een aghyoer zeg...

Isefrawen

Citeerhahahahaha jonas wat heb je toch altijd met dat tuig?? Aantrekkinggskracht? hahahaha

Yusuf de holmaatje van de spellings- en grammaticacontrole...
snapt deze arabische barbaar niet dat er op een forum een soort van spreektaal wordt gehanteerd ipv schrijftaal? hahahaha wat een aghyoer zeg...

axyoer eerste klas, hij vliegt nu ook met de boeing 745 van de RAM=RichtingAlcoholMarokko

avveroes

azul,
ik vind het erg triest hoe julie elkaar proberen te kleineren met julie diploma's..
nou zegt deze ir. dat de AEL slechts een priveproject is van bou jahjah, het gaat hier niet om anti-arabisme of anti islam (zoals later jahjah op een handige wijze ons zal beschuldigen)..maar dat ie ons een amazigh-platform zal ontnemen om zijn palestinapolitiek in nederland te kunnen invoeren.
zo praktiseert deze imazigh de islam zoals veel arabieren dat niet kunnen.
de A van AEL betekent Amazigh niet arabisch

leve de imazigh republiek

Jackal

CiteerAls je 'dit soort reacties' verwachtte, dan vraag ik mij af waarom jij dit uitgekauwde discussie-onderwerp gestart hebt. Of je bent gewoon een beetje dom, of je hebt de neiging masochistisch te zijn. Beide eigenschappen vind ik nogal akelig eigenlijk.

Je kan je vervolgens hooghartig gaan zitten gedragen, maar zoals je al hebt kunnen merken is men daar op z'n allerminst van onder de indruk. Het is hooguit lachwekkend. En irritant, irritant om de zoveelste plagiator het begrip 'verdeel en -heers tachtiek' te zien gebruiken.

Conclusie: je poogt andere mensen te diskwalificeren als discussiepartner door ze op hun taalgebruik af te rekenen (wat sowieso ontzettend zwak is, en in het geval van Jonas niet eens een probleem vormt) en door ze als 'bekrompen' te betitelen. 'Bekrompen' zegt de man die gauw zijn bedje opzoekt zodra hij de discussie niet kan regisseren zoals hij wil.

Deze persoonsanalyse was geheel gratis, Yusuf.

'Tannemirt' zeg je dan.

ik vraag me af waaromje het woordje 'masochistisch' hebt gebruikt,
in welke context bedoelde je het?

Jackal

Citeerde religie hebben we aangenomen, het arabisme is bestreden,

wat bedoel je met bestrijden van arabisme?
je zegt twee zaken die tegenstrijdig zijn in 1 zin, ben benieuwd wat jouw andere zinnen zullen inhouden,

(tegenstrijdig omdat jouw religie verspreid werd door een arabier)

Citeerhet Tamazight leeft en zal door geen enkele propagenda (arabische fanatisme/neukolonisatie(met dank aan taXoudant!)/imperialisme of hollands vlaams politiek geklungel meer worden misleidt!!  
hoe kan een taal misleid worden?
ze kan verwaarloosd worden of kan evolutioneel gehinderd worden, maar misleid??
Citeerhet tamazight en Tamazgha is ons doel, het leeft, het wordt onderwezen, onze kinderen spreken het!
ik denk dat je misschien de juiste strijd voert, maar op een verkeerde plaats, geografisch gezien dan ;),
want in nederland zal je niet veel bereiken,
als je iemand bent die ijverig op zoek is naar een manier om het tamazgha en het tamazight te laten overleven of zelfs te laten overwinnen, dan zou je niet beginnen met het afbreken van anderen maar eerder zelf initiatieven nemen in die zin dat jouw woorden door daden worden gestaafd/ondersteund,
want momenteel ben je enkel een raaskalker en kan iedereen op die manier 'struggelen' voor het goede,
een mooie definitie ervan heet 'lafheid' en een ondersteunende uitdrukking: 'blaffende honden bijten niet'

Citeerwat de rechtse monsters van het westen van plan zijn laat mij in ieder geval koud! ik leef voor mijn eigen geliefde moederland!
hier laat je twee karaktereigenschappen kenbaar maken, nl. egoïsme en hypocrisie,
je denkt enkel aan jouw toekomst en je zegt in het begin te willen vechten voor het tamazight en dan zeg je hier dat je enkel leeft voor jouw EIGEN geliefd moederland, alsof er nog andere soorten marokko's bestaan,
hoe wil je voor iets vechten, dat alleen kan gewonnen worden door samenwerking, zonder rekening te houden met anderen??
en dan zeg je dat de rechtse monsters jou niets kunnen schelen,
wel beste vriend, als morgen Piet van den Rasist achter het loket staat van jouw stadhuis, dan zal je jammeren dat je eerder geen rekening hield met de rechtste monsters en als jouw kindje later wordt geweigerd op school, dan zal je weer beseffen hoe egoïstisch je wel bent geweest

Citeeren die sukkels (inclusief abou yah yah) die jij hierboven opnoemde kunnen we makkelijk aan!!

je kan ze makkelijk aan met woorden, zoals ik bush junior makkelijk aankan met woorden
op politiek vlak is jouw betekenis, 0,nada, nihil
wees een man door iets te DOEN ipv te ZEGGEN

achter het schermpje van je computer beweren dat je de koning bent van nederland is 1 zaak,
of het waar is, is een andere zaak

Isefrawen

Als een doorgedraaide tol rondspinnen om datgene wat niet te snappen is.