Als ik rondslenter in Nador....

Gestart door buɛluz, 29/12/2016 om 08:05:14

buɛluz

Als ik rondslenter in Nador, laat ik meestal mijn zwaarden gewoon thuis.

https://www.youtube.com/watch?v=4Hz0WZG6x94




Chatt in de wildernis

Ay Inco, wens jou en alle anderen een fijn en gezond 2017!!

Met alle respect, maar deze personen slenteren niet zomaar rond in Nador of waar dan ook. Dit zijn mensen die ingehuurd zijn met een specifiek doel voor ogen: demonstraties ontregelen, ontsieren met geweld of domweg neerslaan in opdracht van de autoriteiten.

Hetzelfde overkwam destijds leden van de 20-Février beweging en demonstrerende burgers in aanloop naar de nieuwe Marokkaanse grondwet van 2011, in Egypte op het Tahrirplein enzovoorts...

Wanneer een geüniformeerde wetshandhaver om verschillende redenen niet wenselijk is, dan neemt een regime haar toevlucht tot 'baltagiya'. Geen slechte pers, goedkoop en als het echt misgaat kun je hen vervolgen, berechten en voor lange tijd de gevangenis in laten draaien.

Dit regime wil ten koste van alles een alomvattende volkswoede voorkomen, want dan zullen deze knokploegen weinig effect hebben.








Ghost

Azul,

Het is bijzonder opvallend dat er nergens politie te bekennen is die onschuldige burgers tegen dit soort messentrekkers hoort te beschermen. Dit wordt een hele smerige campagne van de Marokkaanse fascisten.

buɛluz

Citaat van: Zwart Hart Chatt op 01/01/2017 om 18:37:21
Ay Inco, wens jou en alle anderen een fijn en gezond 2017!!

Bedankt a Chatt-inu. Ook ik wens jou nog een fijn en gezond 2017.
Tanmirt a Chatt-inu. Ura necc suṯarɣ-ak aseggʷas 2017 aḏ iri ḏ amiymun εaweḏ iḏwes.