Officiele geschiedenis van Marokko weblink...

Gestart door The_Rep0rter, 27/08/2013 om 12:51:05

The_Rep0rter

Zie: http://web.archive.org/web/20070207033952/http://www.mincom.gov.ma/english/generalities/history/history.html

Wa salaam

Botermes

#1
Azul !

Mensen gaan hier wat dieper op de zaken in want aan de Marokkaanse geschiedenis beschreven in een notendop hebben we niet veel. Dat soort verhaaltjes kennen we onderhand wel. Het laat ook zien hoe erg ongeïnteresseerd jij bent hoewel je geïnteresseerd wilt overkomen. Je komt hier al jaren en na al die tijd kom je met zo'n link, wat een lachertje...
Azul !

The_Rep0rter

Het is een voormalige link van de Marokkaanse overheid - dus het is geen lachertje want die gaat heus niet lacherig doen over zijn eigen geschiedenis en het kiezen van wat je erin wilt hebben staan vereist kunde in het eruit pikken van de zaken die er het meest toe doen. En niet iedereen heeft de kracht en tijd om lange lappen uitgebreide tekst te lezen of uit te zoeken wat authentiek is en wat niet authentiek is.

Wa salaam

Botermes

 Als je ' de kracht niet hebt.' zoals jij dat zo omschrijft dan komt het er gewoon op neer dat je weinig tot geen interesse hebt. Lees jij wel eens van die lange lappen tekst over onze geschiedenis en wat vind je er van ? Waarom doe je niet mee aan die discussie's ? Lees jij liever zelf mensen de les..

The_Rep0rter

Citaat van: Vuthghmas_Apartheid op 29/08/2013 om 17:19:14
Als je ' de kracht niet hebt.' zoals jij dat zo omschrijft dan komt het er gewoon op neer dat je weinig tot geen interesse hebt. Lees jij wel eens van die lange lappen tekst over onze geschiedenis en wat vind je er van ? Waarom doe je niet mee aan die discussie's ? Lees jij liever zelf mensen de les..

Interesse en capaciteit kunnen elkaar beïnvloeden, maar het zijn wel twee verschillende dingen. Het laatste dat ik met aandacht gelezen heb is het bekende boek van Montgomery Hart, waar ik nog niet zo lang een trotse eigenaar van ben, maar ik ben nog niet eens op de helft. De les voorlezen is voor degene die overwint aan wijsheid, en dat kan de ene keer zus zijn en de andere keer zo. Ik beschouw mezelf als leek.

Botermes

Citaat van: The_Rep0rter op 29/08/2013 om 19:36:02
Interesse en capaciteit kunnen elkaar beïnvloeden, maar het zijn wel twee verschillende dingen. Het laatste dat ik met aandacht gelezen heb is het bekende boek van Montgomery Hart, waar ik nog niet zo lang een trotse eigenaar van ben, maar ik ben nog niet eens op de helft. De les voorlezen is voor degene die overwint aan wijsheid, en dat kan de ene keer zus zijn en de andere keer zo. Ik beschouw mezelf als leek.
Mensen die ergens oprecht in geïnteresseerd zijn hebben heus wel "de kracht'' om een boek daar over te lezen, ze doen dat zelfs met plezier. Dus je moet gewoon ophouden met dat flauwe excuus. Voor de rest ben je wel een beleefde jongen alleen twijfel ik een beetje aan die valse bescheidenheid van je..

The_Rep0rter