Westelijk Barbarije en de Canarische eilanden

Gestart door Urmaksen, 24/06/2004 om 16:10:32

Urmaksen

#60
ask Masja

ayuda

#61
Ahora comprendo porque me gusta tanto hablar Castellano.

Maar kan je me even de literatuurverwijzing geven waarop je die 76 % baseert?

Urmaksen

#62

Citeersorry hoor maar dit doet me echt denken aan die Germaanse supeurioriteit , als er imazighen zijn die echt zo denken dan wordt het tijd om ze onderwijs te geven.

Germaans nee hoor.....dit is Cromagnon superieuriteit

Samariaan

CiteerKijk eens goed in de valleien van de Rif....wat je daar aantreft zijn gewoon Scandinavische mensen.

ik dacht dat scandinavische mensen in scandinavie woonden. Dan wordt het tijd dat SAS op Al hoeceima gaat vliegen, en ik vindt dan ook dat er een IKEA moet komen!! :)

ayuda

#64

Citeerik ben witter dan wit

Behalve je verkoolde zieltje natuurlijk.

Sinds wanneer heb je vitiligo?

Urmaksen

#65

Citeerik dacht dat scandinavische mensen in scandinavie woonden. Dan wordt het tijd dat SAS op Al hoeceima gaat vliegen, en ik vindt dan ook dat er een IKEA moet komen!! :)

he ben laden luister eens.......zorg jij maar dat je met Saudi Airlines richting de woestijn vertrekt.

ayuda

#66

Citeerik dacht dat scandinavische mensen in scandinavie woonden. Dan wordt het tijd dat SAS op Al hoeceima gaat vliegen, en ik vindt dan ook dat er een IKEA moet komen!! :)

Ja, en dan iedereen boekenkast "Billy" in huis!

ayuda

#67
En Pippi Langkous komt ook uit Marokko, binnenkort kom ik met verpletterende bewijzen!!!!

Samariaan

#68

CiteerJa, en dan iedereen boekenkast "Billy" in huis!

en een "Klippan" zitbank niet te vergeten ;D

Urmaksen

#69

CiteerEn Pippi Langkous komt ook uit Marokko, binnenkort kom ik met verpletterende bewijzen!!!!

wat is jou probleem, Maagd Maria (in je dromen)

Urmaksen

#70

Citeeren een "Klippan" zitbank niet te vergeten ;D

Nog landen geterroriseerd ofniet, Mootje??

Urmaksen

Citeeren een "Klippan" zitbank niet te vergeten ;D

moest die Koreaan er nou aan???? Was dat niet islamitisch van je???

ayuda

#72

Citeerwat is jou probleem, Maagd Maria (in je dromen)

Hahahaha, ik ben niet Katholiek, sulletje. Je schiet al de hele dag mis. Het wordt tijd voor weekend, je bent uitgeput.

Taghzayfut

#73

Citeerik weet niet wat jij verstaat onder blank....maar een meisje zo gekleurd als Aaliyah (gestorven zangeres) is absoluut niet blank

Miss mellila is ook niet bepaald blank. Wat is blank? De blanken hebben zich bewust gemixt, overal zie je het en niet alleen maar in tamazgha.
ooit gehoord van de zonnebank? niemand wil meer blank zijn.
Een kleurtje hebben van de zon of zonnebank heeft niks te maken met je ethniciteit en daar zie jij, aya amdakul geen verschil in.
je komt toch ook weleens in de zon of leef je in grotten?

ayuda

#74

Citeermoest die Koreaan er nou aan???? Was dat niet islamitische van je???

Die Koreaan was christen. Hij had theologie en Arabisch gestudeerd, en droomde al jaren van missie bedrijven in Arabische landen. Werken voor dat bedrijf was zijn kans om Irak binnen te komen.
Ik vind het heel aardig dat je het opneemt voor iemand die door zijn christelijk geloof is gestorven Uri.

Of ben je toch wat in de war?