Westelijk Barbarije en de Canarische eilanden

Gestart door Urmaksen, 24/06/2004 om 16:10:32

ayuda

#105

CiteerAyuda, hij wil misschien wel een blowjob van jou hebben.

Ja dat klopt, via de pm smeekt hij erom, maar ik ben een harde vrouw en hij krijgt niks

Taghzayfut

#106

Citeerhe vriend...ik ben ook een overleveraar van de cromagnons

zo kom je niet over. je hebt meer van een vandaal.


Urmaksen

#108
Het vierde grote Marokkaanse. Berber groepen, Shluh, verschilt van de noordelijke Marokkanen in zoverre dat zij zelden blond zijn

Urmaksen

#109

CiteerWat is er mis met hun? Ze hebben blond haar en een kleurtje van de zon.

blond haar????

allasian

#110
Hey, wie heeft die testen gedaan dan,Umarksen?Waar uit komt dat hele rapport van jouw uit voort?

Urmaksen

#111

CiteerHey, wie heeft die testen gedaan dan,Umarksen?Waar uit komt dat hele rapport van jouw uit voort?

welke testen???

ayuda

Bij de homo erectus viagrus is de duim veel groter dan de primaire geslachtskenmerken.

Vandaar dat wij nog wachten op de onderbouwing van zijn beweringen.  En wij zullen moeten wachten tot de Jongste Dag.

Taghzayfut

#113

CiteerHet vierde grote Marokkaanse. Berber groepen, Shluh, verschilt van de noordelijke Marokkanen in zoverre dat zij zelden blond zijn

Jullie hebben ook alleen maar zwarte koppen. Je bent nooit in het zuiden geweest, dus praat niet.

ras

#114
Ik heb niks tegen kleuren ,maar wel tegen arabieren

Urmaksen

#115

CiteerJullie hebben ook alleen maar zwarte koppen. Je bent nooit in het zuiden geweest, dus praat niet.

ga naar Bokkoya, vriend.

Masja

#116

CiteerWe hebben alle kleuren van de regenboog. Maar de meeste Isoussiyen zijn gewoon blank.

klopt als een bus!!

Masja

#117

Citeerask Masja

betrek mij niet bij jouw praatjes,massu, je fantasie is te groot en wat ziekelijk

Taghzayfut

#118

Citeerga naar Bokkoya, vriend.


en ga jij eens een keer reizen, dan de zomers in Alhoceima alleen maar door te brengen in de boomhut van jouw oma en daarbij nog lopen filosoferen over racisme. Jouw wereldje is net zo groot als mijn eikel.

Taghzayfut

#119

Citeerklopt als een bus!!

Ben je er weer, schatje inu?