soufisme

Gestart door Masja, 12/11/2003 om 10:56:19

Arrows

#15

Citeerweet je waarom ze dansen het heeft met je energie te maken negatieve energie en positieve energie en het heeft met chakra's te maken en aura's in ieder geval te lang om uit te leggen alleen het is niet iets slechts ofzo.

ik zeg ook zeker niet dat het negatief is ofzo SAMIROS! maar volgens mij heb je ook de fanatiekelingen in het souf. en minder fanatiekelingen!

Ik weet dat het met je innerlijke conditie te maken heeft en jezelf zuiveren van negatiefe gedachten!zodat je weer helemaal fris en schoon bent!

SAMIROS

#16
oke je begrijpt het in ieder geval valt me nog mee de meeste snappen er nikks van .

Arrows

#17

Citeeroke je begrijpt het in ieder geval valt me nog mee de meeste snappen er nikks van .
anders zou ik niet antwoorden dan zette ik me alleen maar voor schut als ik er helemaal niks vanaf wist! toch :D

SAMIROS

#18
hmmhmmm oh maar zo bedoelde ik het niet hoor positief bedoelde ik het

Arrows

#19

Citeerhmmhmmm oh maar zo bedoelde ik het niet hoor positief bedoelde ik het
gellukig maar maar hey succes met je cursus die je wilt gaan volgen! wel vertellen hoe het was en hoe je je vooraf en achteraf voelt

SAMIROS

#20
warm en daarna erg koud



haha

Arrows

#21

Citeerwarm en daarna erg koud



haha
kan ook andersom je had het koud en door het zingen en dansen enzo heb je het ontzettend heet!

SAMIROS

#22
ik maakte maar een geintje joh
d8 je dat ik dat echt meende?



maar het is wel waar wat je zegt

Arrows

#23

Citeerik maakte maar een geintje joh
d8 je dat ik dat echt meende?



maar het is wel waar wat je zegt
wie weet meende je het wel want er is ook een andere theorie! kijk......haha

je hebt het warm van de spanning van iets nieuws en daarna ben je helemaal ontladen en dan krijg je kippenvel!

SAMIROS

#24
dat klopt ook maar ik maakte maar een grapje met (een stukje waarheid)

Arrows

#25

Citeerdat klopt ook maar ik maakte maar een grapje met (een stukje waarheid)
zie je dat is nou ook een les van het leven (arrows gaat interessant doen)

je zegt onbewust iets zomaar het floept eruit,  maar er zit toch een betekenis in dat geen wat je hebt gezegd! waar je dan later pas achterkomt of een heel speciaal iemand(arrows) je eraan herinnerd!

maar Samiros je zakt weg....je was te langzaam dit keer!

SAMIROS

#26
hahaha mischien moest ik wel te lang w8 op je reactie


maar inderdaad het floept er zomaar uit.

Arrows

#27

Citeerhahaha mischien moest ik wel te lang w8 op je reactie


maar inderdaad het floept er zomaar uit.
helemaal niet, ik was ergens anders aan het posten KIJK MAAR! ik heb eigenlijk verder niks meer toe tevoegen aan dit onderwerp!

SAMIROS

#28
oke