hoe zijn jongens als ze een meisje leuk vinden?

Gestart door dounia (Gast), 01/11/2001 om 13:40:23

mouslati

Het is helemaal niet normaal om zo maar op iemand af te stappen en te zeggen wat je voelt of denkt. Ik denk dat die "face" geen "face" is van rij je wel in een BMW, maar een "face" van opzouten, je spoort niet.

Trabandoe

Ach kom op zeg!......Het is steeds, de marokkaanse man dit en dat, en de vrouw dan?? Weet jij veel wat die face zegt, Probeer gewoon duidelijk te maken dat ze steeds vaker naar materiele waarde kijken. En wat is er mis met zeggen wat je denkt of voelt??

mouslati

Citaat van: Trabandoe op 17/11/2004 om 21:15:40
Weet jij veel wat die face zegt, Probeer gewoon duidelijk te maken dat ze steeds vaker naar materiele waarde kijken. En wat is er mis met zeggen wat je denkt of voelt??
Jij beschreef de face van 'heb je geld' rij je wel in een bmw?' ik probeerde uit te leggen dat die face ook een uiting kan zijn dat iets niet op prijs wordt gesteld. Ik zeg niet dat er wat mis is met zeggen wat je denkt of voelt, ik vind het niet normaal om zomaar op iemand af te stappen. Jij moet het zelf weten.

Trabandou

Echt jammer, dat de marokkaanse vrouwen hier in Nederland heel makkelijk voor de gek te houden zijn. Er is geen uitdaging meer :(
Het mooiste is, dat ze ook nog eens schijnheilig uit de hoek kunnen komen, hahaha!

Trabandoe

#49
Citaat van: mouslati op 17/11/2004 om 21:25:13
Citaat van: Trabandoe op 17/11/2004 om 21:15:40
Weet jij veel wat die face zegt, Probeer gewoon duidelijk te maken dat ze steeds vaker naar materiele waarde kijken. En wat is er mis met zeggen wat je denkt of voelt??
Jij beschreef de face van 'heb je geld' rij je wel in een bmw?' ik probeerde uit te leggen dat die face ook een uiting kan zijn dat iets niet op prijs wordt gesteld. Ik zeg niet dat er wat mis is met zeggen wat je denkt of voelt, ik vind het niet normaal om zomaar op iemand af te stappen. Jij moet het zelf weten.
Prima.....Alleen denk ik dat een face die uit dat iets niet op prijs wordt gesteld binnen "no time" door iedereen wordt begrepen of je moet het niet willen begrijpen. En natuurlijk stap je niet "zomaar" op iemand af. Op iemand afstappen in de zin van, ik ken jou al een tijdje en laat nu merken wat ik denk. capiche?

cinderella

Citaat van: Numero1 op 17/11/2004 om 21:30:29
Echt jammer, dat de marokkaanse vrouwen hier in Nederland heel makkelijk voor de gek te houden zijn. Er is geen uitdaging meer :(
Het mooiste is, dat ze ook nog eens schijnheilig uit de hoek kunnen komen, hahaha!


vind je het gek als ze door jou voor de gek geworden houden...:P

Trabandou

Citaat van: cinderella op 17/11/2004 om 21:51:04
Citaat van: Numero1 op 17/11/2004 om 21:30:29
Echt jammer, dat de marokkaanse vrouwen hier in Nederland heel makkelijk voor de gek te houden zijn. Er is geen uitdaging meer :(
Het mooiste is, dat ze ook nog eens schijnheilig uit de hoek kunnen komen, hahaha!


vind je het gek als ze door jou voor de gek geworden houden...:P

Ik vraag ze niet om erin te trappen, toch?

cinderella

#52
Citaat van: Numero1 op 18/11/2004 om 17:48:23
Citaat van: cinderella op 17/11/2004 om 21:51:04
Citaat van: Numero1 op 17/11/2004 om 21:30:29
Echt jammer, dat de marokkaanse vrouwen hier in Nederland heel makkelijk voor de gek te houden zijn. Er is geen uitdaging meer :(
Het mooiste is, dat ze ook nog eens schijnheilig uit de hoek kunnen komen, hahaha!


vind je het gek als ze door jou voor de gek geworden houden...:P

Ik vraag ze niet om erin te trappen, toch?

hoezo niet, indirect toch wel?

athsaynou

Citaat van: Timoucha op 28/05/2002 om 17:58:36
als die je echt echt echt echt ziet zitten, merk je dat wel als zijn moeder voor de deur staat met Monsieur Schappie, dan is dat een teken van: "Hij vind me leuk"

ma'assalama

wallahilla haha

cinderella

Citaat van: Trabandoe op 17/11/2004 om 17:51:11
salaam,

Normaal ga ik gewoon op een meisje af en vertel wat ik denk/voel. Dit ging altijd goed! Maaaar....ik begin echt steeds banger te worden voor marokkaanse meisjes. Voorheen kon je nog wel inschatten hoe ze zou reageren, maar nu durf ik niet eens oogcontact te maken. Voor je het weet trekt ze weer zo een "face", en die "face" zegt: Heb je geld? Rijd jij minimaal een BMW? Kom je vaker bij de juwelier dan bij de AH?

En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar het wordt gewoon lastiger om het onderscheid te maken.

So please don't feel attacked!

Grtz


en daarom is het belangrijk vooraf te weten wat voor een gezichtsuitdrukking ze eventueel geven ;)  (als je toch kent)

sisiqueen

#55
luister dames groot muskil is dat mannen alles zeggen wat je wilt horen dus ook al scheint hij te claimen dat hij helemaal weg van je is trap er dan niet in.

Donsaid

luister Damé hoor een volg aandacht mee,

als ik en Meid leuk vind pak, glimlachen naar dat meid en als ze terug lacht bingo 


je hebt beet aan je vislijn !  :d


Realmadrid

Citaat van: Malika op 01/07/2002 om 12:27:35
HaHaHaHaHaHa, ik heb flink gelachen om de voorgaande berichtjes. Keihard de waarheid!

Hoe een heer het beste een meisje kan versieren is door origeneel te zijn. Lead, don't follow. Toon respect en laat een dame onder vier ogen weten dat je haar leuk vind. De heren versieren een dame meestal door middel van aandacht trekken(zie voor voorbeelden de voorgaande berichtjes) Dit werkt niet heren!!!!!






Ik ben het helemaal met je eens, wees jezelf en laat haar dat weten onder vier ogen zonder dat gepssssssssss en zo.

groenebriefjes

ultieme versiertruc? je stopt 15kop in dr hand, en je vraagt waar slaap je vanavond.. haha.

Metalsa_83

Dames,  Hier een klassieker

Jongen zegt respectvol tegen dame : Ik vind je leuk
Meisje zegt: je kunt adres  an mijn  ouders krijgen

---> Als hij gaat stotteren dan.. dames.. omdraaien en naar thederth :-)

Kom nou, geen malloot zal mij aan zijn vishaak krijgen--> ik ben de visser ;-)

Hij kan gelijk langs de Aldi en suiker halen haha