hoe zijn jongens als ze een meisje leuk vinden?

Gestart door dounia (Gast), 01/11/2001 om 13:40:23

dounia (Gast)

Hallo,
ik heb even een vraagje, Hoe kan je aan een jongen merken dat hij je wel ziet zitten? Want ik kan het eigenlijk niet echt merken. Hoe doen ze dan, hoe reageren ze op het meisje en hoe kijken ze naar haar? Ik ben hier echt geinteresserd in!
Ik hoor nog van jullie
groetjes, dounia

red

#1
He

Nou meid ik kan je wel effe iets daarover zeggen maar elke persoon is anders.
De meeste jongens gaan opmerkingen maken als hun vrienden erbij zijn. Een marokkaanse jongen durft meestal niet alleen op een marokkaanse meid af te gaan behalve als er een vriend van die jongen bij zit.
Wat de meeste ook wel doen, ze gaan glimlachen en bekijken je dan van top tot teen, dit zijn mijn ervaringen met mijn kameraden.

See You

thirli

#2
Salaam, Azul,

PSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTT azzien, a schoonheid ...... euh wilde je nou weten de reactie van een marokkaan hihihihi

Sorry, maar er gaan ineens allerlei beelden door me hoofd van marokkanen die keiharde muziek in hun auto hebben en half hangend de raam uitkijken.

Ok nu ff serieus, ik heb wel eens een documentaire gezien over hoe de mens reageert, we zijn net dieren als het op liefde komt. Je ziet iemand als je haar/hem leuk vindt laat je dat merken en hij/zij zal het opmerken omdat jij dat natuurlijk doet wanneer hij/zij kijkt daarna komt dus oogcontact daarna stap je op elkaar af en daarna ruik je aan elkaar en daarna je weet wel hihihihihi iwa .. na oogcontact neemt meestal de man het initiatief en stapt op de vrouw af en daarna is het aan haar of ze zijn karakter en geur wel zal mogen(ja mensen als een man geen lekker geur heeft zal de vrouw hem afslaan).

Nou het werd weer een lang verhaal,

Wassalaam,


tamza

#3
hahahhahahhahaha pssssssssssssssss, azien, schem inoe, enz. hhahahahahahhahahahahahaha
Gekkie dat vraag je toch niet.

Tmazight (Gast)

#4
Dat vraag ik mij ook af,
een paar jaar geleden werkte ik in een supermarkt. Een jongen kwam daar elke dag als ik moest werken langs. Lopend in de richting van de deur draaide hij zich dan om en knipoogde naar mij. Ik dacht telkens dat hij een vuiltje in zijn oog had. Na ongeveer een half jaar vroeg hij of ik met hem af wilde spreken. Ik weigerde, sindsdien heb ik hem niet meer gesproken.

En zo kan ik nog wel meer voorbeelden noemen, van zogenaamd subtiele versierpogingen.

De enige die ik echt serieus nam, kwam met zijn ooms als bemiddelaars(jonge ooms).


Farid

#5
Lieve Dounja

Ik zal je 1 ding zeggen dat kun je gewoon niet zien want jongens zijn hele goeie acteurs vooral marokkanen .Ik weet dit uit eigen ervaring. Ze maken je van alles wijs om je in bed te krijgen. Dus ik zal je nog een ding zeggen laat  je niet te snel verleiden.  

Malika

#6
HaHaHaHaHaHa, ik heb flink gelachen om de voorgaande berichtjes. Keihard de waarheid!

Hoe een heer het beste een meisje kan versieren is door origeneel te zijn. Lead, don't follow. Toon respect en laat een dame onder vier ogen weten dat je haar leuk vind. De heren versieren een dame meestal door middel van aandacht trekken(zie voor voorbeelden de voorgaande berichtjes) Dit werkt niet heren!!!!!


Tmazight (Gast)

#7
CiteerPSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTT azzien, a schoonheid ...... euh wilde je nou weten de reactie van een marokkaan hihihihi

Ieieks, wat hou jij er rare methodes op na zeg!

Mijn reactie daarop zou zijn:
He, loop je leeg? Rot op viezerik, ga iemand anders lastig vallen.

Het is geen directe aanval op jou, he Thirli! Maar ik heb gewoon een hekel aan zulk soort viespeuken, die een beetje in je oor gaan staan hijgen.

mohamed23

#8
hahaha ,
maar  beste malika je bent ook vergeten dat  meisjes  zijn ook goed in het versieren hoor , ik vind ze echt expeert  daarvoor hoor , hoe ze zich bewegen en hoe ze praten en hoe ze zich aankleden , onweerstaanbaar ,zeg!En de jongens zijn alleen maar de slachtover  hoor , laat ik zo zeggen !!!!!!!!
jullie meisjes ,zijn echt een groot gevaar voor de samenleving ( vooral voor die jongens , dis van innerlijk zwaak zijn ,dat wil zeggen ze kunnen niet tegen ....!!
groetjes moh23

Mustaph

#9
Hoi allemaal,

Homo Sapiëns in een toestand van verliefdheid laten wel degelijk allerlei signalen zien. Hieronder een beperkte lijst van verliefdheidsreacties:
1- De één gaat onbewust de ander imiteren qua zithouding, gebaren e.d. Een voorbeeld: De één legt, tijdens gesprek, de hand onder de kin, de ander volgt hem/haar door, onbewust, de zelfde houding aan te nemen. Het is een soort neiging tot symbiose; zeg maar éénwording.
2- De oogpupillen worden steeds wijder en hun randjes steeds vager. Bij zwarte ogen moeilijk te zien; bij mij (helaas?) duidelijk te zien.
3- De gesprekspartners tonen bijzondere belangstelling in elkaars opmerkingen; ook al zijn het doodgewone dingen zoals: Ik houd (niet) van gebakken eieren. Als 't goed is zou de reactie hierop als volgt luiden: O nee? Wat vind je dan meestal lekker? Vertel 's.
4- De neiging om zich, als paartje, van de rest van de groep af te sluiten; zo van we horen bij elkaar en dat moet de wereld vooral weten. (wanneer het enigzins kan).
5- Wanneer iem. onevenredig heftig op jou reageert kan dit op verliefdheid duiden. Het hoeft niet altijd verliefdheid te zijn. Maar het is wel zo dat de persoon, die op jou verliefd is, zich snel geraakt voelt door jouw opmerking/en.
6- Wanneer de ander zich slooft om vooral jouw aandacht in het bijzonder te trekken. Dit kan allerlei vormen aannemen, dus ook negatief (boosheid).
7- Wanneer iem. uitgerekend bij je aanwezigheid verlegen overkomt.
8- Wanneer de ander opeens in verlegenheid lijkt te worden gebracht ten opzichte van jou, door zijn/haar aanwezigheid met een derde seksegenoot(te) van jou. Terwijl er niets aan de hand is.
Zo, dat was een stukje psychologie van de kouwe grond, brought to you by Mustaph.  

De mazzel,

Mustaph.

P.S. geloof niet alles wat ik zeg, tenzij je ook op mij bent verliefd. Geintje.

Tmazight (Gast)

#10
He Mustaph,
Die aflevering van de National Geografic heb ik ook gezien.
Ging deze aflevering niet over apen ;)  :D  ;)

Mustaph

#11
Hoi Tmazight,

Heel geestig. Als je maar niet gaat denken dat ik met Homo Sapiëns apen bedoel. Deze kunnen, namelijk, alleen maar paren en kennen het fenomeen verliefdheid niet. :)

De mazzel,

Mustaph.

Tmazight (Gast)

#12
Nou, ik weet dat de term Homo Sapiens niet gebruikt wordt voor het aanduiden van apen. Ik dacht eigenlijk al dat je de term verwisselde met de term Anthropoidea.

By the way, de verliefdheid tussen apen valt anders ook niet te onderschatten. Misschien is het voor hen wel heel romantisch om elkaar te vlooien.:D:D:D

Mustaph

#13
CiteerBy the way, de verliefdheid tussen apen valt anders ook niet te onderschatten. Misschien is het voor hen wel heel romantisch om elkaar te vlooien.:D:D:D
Je kan het altijd proberen, natuurlijk. Dan weet je het zeker. :D Scheelt, sowiezo, een hoop vlooien minder.

Succes (in de dierentuin?),:D

Mustaph.

P.S. No hard feelings. Of is 't te laat?

Tmazight (Gast)

#14
CiteerJe kan het altijd proberen, natuurlijk. Dan weet je het zeker. :D Scheelt, sowiezo, een hoop vlooien minder.

Succes (in de dierentuin?),:D

Mustaph.

P.S. No hard feelings. Of is 't te laat?

Nee hoor, no hard feelings!!!

CiteerP.S. geloof niet alles wat ik zeg, tenzij je ook op mij bent verliefd. Geintje.


Maarre, je denkt nu toch niet dat ik jou ga vlooien he:o:o:o

P.S.:no hard feelings:D:D:D